• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:59 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Maareh, girls, ik ga weer schrijven en gossips delen :') dus reageren gaat iets langzamer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    Wow, ik moet er niet aan denken dat ik nu al een kind zou hebben ;s Maar alvast gefeliciteerd en ik vind het wel sjiek van haar dat ze het aandurft!

    Zij was de enige van de hele klas die geen kinderen wou, dus het was een grote verrassing. Ze is echt een schat van een meid. Haar vriend is nog steeds bij haar.

    En het word sowieso een meisje. De naam is nog onbekend (geloof me, dat heeft iedereen al geprobeerd uit haar te krijgen)


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    Lientje! Ik mis je in het forum! Wie is die hunk op je avatar?


    Henry Cavill. :9~
    One of my new obsessions. _O_
    Hij gaat Superman spelen in de nieuwe film volgend jaar, en hij speelde in Immortals en The Tudors.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Zij was de enige van de hele klas die geen kinderen wou, dus het was een grote verrassing. Ze is echt een schat van een meid. Haar vriend is nog steeds bij haar.

    En het word sowieso een meisje. De naam is nog onbekend (geloof me, dat heeft iedereen al geprobeerd uit haar te krijgen)


    Wel goed dat haar vriend haar nog steeds steunt, dat hoor je wel regelmatig anders -- en aw, nu begin ik ook echt nieuwsgierig te worden!


    The truth may be orange!

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Zij was de enige van de hele klas die geen kinderen wou, dus het was een grote verrassing. Ze is echt een schat van een meid. Haar vriend is nog steeds bij haar.

    En het word sowieso een meisje. De naam is nog onbekend (geloof me, dat heeft iedereen al geprobeerd uit haar te krijgen)

    Condoom? Pil? Morning after?
    Nee, ik vind niet dat ik mag oordelen over iemand die ik niet ken, maar ik vind persoonlijk wel dat je zwangerschappen hier in Nederland in 2012 goed kunt tegengaan. Maar goed, neemt niet weg dat ik hoop dat alles goed gaat!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Condoom? Pil? Morning after?
    Nee, ik vind niet dat ik mag oordelen over iemand die ik niet ken, maar ik vind persoonlijk wel dat je zwangerschappen hier in Nederland in 2012 goed kunt tegengaan. Maar goed, neemt niet weg dat ik hoop dat alles goed gaat!


    Claire, soms gaat dat verkeerd. Ik ken genoeg mensen die het allemaal gebruikte en het toch verkeerd ging. Niets is 100%


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Claire, soms gaat dat verkeerd. Ik ken genoeg mensen die het allemaal gebruikte en het toch verkeerd ging. Niets is 100%


    Ik ken er ook genoeg :$ *ahum, ahum*


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:
    (...)

    Claire, soms gaat dat verkeerd. Ik ken genoeg mensen die het allemaal gebruikte en het toch verkeerd ging. Niets is 100%

    In combi's is dat niet fout te gaan, vooral de morning after pil is gewoon een laatste redmiddel. Ik wil niemand aanvallen natuurlijk, maar ik zeg gewoon eerlijk hoe ik daar tegenover sta. (;


    ars moriendi

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik ken er ook genoeg :$ *ahum, ahum*


    Nou schat. Ik ken er echt genoeg. Ik zit nu drie jaar middelbaar en ik denk dat er daar twee zwangerschappen zijn geweest en ook één in mijn familie - die zowel condoom als pil gebruikte -. Daarbij is Z'meer net een dorp want je kent iedereen dus dit soort verhalen gaan snel. Drie persoonlijk vind ik veel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    In combi's is dat niet fout te gaan, vooral de morning after pil is gewoon een laatste redmiddel. Ik wil niemand aanvallen natuurlijk, maar ik zeg gewoon eerlijk hoe ik daar tegenover sta. (;


    Uhm, slordige pil & falend condoom hiero :$ en morning after pil, tja, we zaten in een afgelegen gat in de Ardennen zonder vervoer --


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Uhm, slordige pil & falend condoom hiero :$ en morning after pil, tja, we zaten in een afgelegen gat in de Ardennen zonder vervoer --


    Hoe heet je kindje?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Condoom? Pil? Morning after?
    Nee, ik vind niet dat ik mag oordelen over iemand die ik niet ken, maar ik vind persoonlijk wel dat je zwangerschappen hier in Nederland in 2012 goed kunt tegengaan. Maar goed, neemt niet weg dat ik hoop dat alles goed gaat!

    Condoom gescheurd. Pil vergeten. Morning after pil dacht ze niet aan.
    Dat is wat ik heb gehoord. En abortus kon ze niet over haar hart verkrijgen.
    Haar eigen moeder was zelf ook 15 toen ze haar kreeg. Ook als tiener dus.

    Maar ik ga er liever niet teveel op in.


    Chaos is a ladder.

    Piazon schreef:
    (...)

    Uhm, slordige pil & falend condoom hiero :$ en morning after pil, tja, we zaten in een afgelegen gat in de Ardennen zonder vervoer --

    Hè? Ben jij zwanger geweest dan? Of heb je het nu over je ouders? :'D


    ars moriendi

    Maareh, ik ga eten en dan RTL Boulevard; ff gossips. Door Afrika zit ik daar weer helemaal in ;D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hoe heet je kindje?


    Haha, godzijdank was er niets aan de hand en kreeg ik gewoon mijn regels twee weken later (:


    The truth may be orange!