• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:59 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khedira schreef:
    en nu dan :O

    Ik heb er sterilon op gedaan, ook al word dat afgeraden en nu is het gestopt met bloeden. Het doet ook niet zeer of zo.


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja vind je dat echt niet leuk? Het ligt er voor mij heel erg aan met wie ik ga. Met sommige mensen is het echt saai, met anderen is het erg leuk.


    Ik vind het meestal wel leuk, al hangt dat wel sterk af van het gezelschap (:


    The truth may be orange!

    Kut, nouja, die reactie over dat feesten staat onderaan op de vorige pagina. (krul)


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Ik heb er sterilon op gedaan, ook al word dat afgeraden en nu is het gestopt met bloeden. Het doet ook niet zeer of zo.


    Jakkie:S Nou maar goed oppassen dan;)


    ~

    Nooit gedacht dat ik broccoli zou gaan missen.
    Heb ik in de tussentijd wat interessants op Q gemist?^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Nee, ik vind het zo'n ''Ik-doe-alsof-ik-sexy-ben'' gedoe. Vreselijk. Ik ben voor jongens dan ook gewoon saai. Ik bedoel... Ik zou niet zo zeer iets weten waarin ik aantrekkelijk ben voor jongens. Met uitgaan mag je wel van hele goede huizen afkomen, wil je bij mij een glimlach op mijn gezicht toveren. En meestal ga ik mee voor mijn vriendinnen. Omdat ze anders niemand hebben. Als ze dan iemand leuk vinden, dan ga ik erop af, omdat ik de enigste ben die dat durf, dat dan weer wel en ik regel dan wat voor die vriendin en zorg dat die jongen op haar af gaat.


    Mwah, als je zelf lol hebt met vrienden en jezelf bent komen er in mijn geval wel jongens op af. Daarbij hoef ik ze op dit moment niet dus met alleen mijn vrienden kan ik me genoeg vermaken. Het scheelt wel met gemengde groepen; persoonlijk vind ik dat leuker om uit te gaan. Maar er inderdaad gewoon op af stappen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ook zo iets. Ik heb altijd vriendinnen die zich lam willen zuipen met allerlei hoerige shotjes waardoor ze aan het eind van de avond niet eens meer fatsoenlijk op hun benen kunnen staan. Terwijl ik, afgezien van champagne en bier, geen eens alcohol lust.


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Nee, ik vind het zo'n ''Ik-doe-alsof-ik-sexy-ben'' gedoe. Vreselijk. Ik ben voor jongens dan ook gewoon saai. Ik bedoel... Ik zou niet zo zeer iets weten waarin ik aantrekkelijk ben voor jongens. Met uitgaan mag je wel van hele goede huizen afkomen, wil je bij mij een glimlach op mijn gezicht toveren. En meestal ga ik mee voor mijn vriendinnen. Omdat ze anders niemand hebben. Als ze dan iemand leuk vinden, dan ga ik erop af, omdat ik de enigste ben die dat durf, dat dan weer wel en ik regel dan wat voor die vriendin en zorg dat die jongen op haar af gaat.

    Ik doe alsof ik sexy ben? Maar meis, iedereen is sexy! Het is gewoon een kant die we niet gauw van onszelf laten zien. Dat kan met uitgaan wel, hihi. (;


    ars moriendi

    Babes ik moet onverwacht ff oppassen bij mensen. Iets met een familielid ofzo:S Spreek jullie hopelijk straks nog(flower)(K)


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik doe alsof ik sexy ben? Maar meis, iedereen is sexy! Het is gewoon een kant die we niet gauw van onszelf laten zien. Dat kan met uitgaan wel, hihi. (;


    Amen :Y)


    The truth may be orange!

    Bij mij hangt het er ook vanaf met wie ik uit ga. Ik ben een keer met wat vriendinnen en een paar jongens uit de klas gegaan, en die laatste zijn echt té grappig als ze dronken zijn ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huntelaar schreef:
    Ik doe alsof ik sexy ben? Maar meis, iedereen is sexy! Het is gewoon een kant die we niet gauw van onszelf laten zien. Dat kan met uitgaan wel, hihi. (;

    Geloof me. Ik ben niet sexy. Ik ben verre van. Ook met uitgaan. Ik heb me maar een paar keer echt laten gaan met uitgaan en dat was gewoon vreselijk (';


    Chaos is a ladder.

    Sorry van alle lieve berichtjes maar mijn GB is weer leeg. Met bijna 200 pagina's was het nodig :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Geloof me. Ik ben niet sexy. Ik ben verre van. Ook met uitgaan. Ik heb me maar een paar keer echt laten gaan met uitgaan en dat was gewoon vreselijk (';


    Gewoon zoveel drinken dat je er de volgende dag niks meer van weet a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khedira schreef:
    Babes ik moet onverwacht ff oppassen bij mensen. Iets met een familielid ofzo:S Spreek jullie hopelijk straks nog(flower)(K)


    Tot zo meisje!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."