• Ik vroeg me af ; heb jullie wel eens wat gejat?
    of een vriend/vriendin gehad die het zelf voorstelde om het te doen O__O ik weet niet hoe ik hier op kom háhá


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    HáHá ja (A) das lekker maar ik doe het bijna nooit x] ik wil niet eindigen als een zwerver op straat die nergens wordt aangenomen omdat hij/zij een strafblad heeft x]


    het gaat egt niet op je strafblad staan dat je een snoepje uit de snoepbak van de kruidvat hebt gepakt hoorr XD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Vroeger had ik een vriendin, die begon er mee, en een andere, -waar ik nu ook geen vriendinnen meer mee ben- die ging zo vet scheinheilig lopen doen van ja, ik wil geen gestolen portemonee, want dan ben je medeplichtig. En even later begon ze er zelf mee. Damn I hate her. ;3 Ik doe het trouwens niet, als ik iets persé moet hebben betaal ik er gewoon voor. En de potloodjes van de Ikea zijn gewoon gratis.[a]


    blame the bully.

    Vroeger had ik een vriendin, die begon er mee, en een andere, -waar ik nu ook geen vriendinnen meer mee ben- die ging zo vet scheinheilig lopen doen van ja, ik wil geen gestolen portemonee, want dan ben je medeplichtig. En even later begon ze er zelf mee. Damn I hate her. ;3 Ik doe het trouwens niet, als ik iets persé moet hebben betaal ik er gewoon voor. En de potloodjes van de Ikea zijn gewoon gratis.[a]

    whaha die potloodjes he daar hebk er meer da 100 vn o_o ik vind se SO leuk moet altijd alsk erben wat mee neme x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    het gaat egt niet op je strafblad staan dat je een snoepje uit de snoepbak van de kruidvat hebt gepakt hoorr XD

    Dat weet ik wel hoor(A)maar het is bij wijze van spreken he,als het vaker gebeurd dat je iets jat en wordt betrapt dan kom je er echt niet makkelijk van af..


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    whaha die potloodjes he daar hebk er meer da 100 vn o_o ik vind se SO leuk moet altijd alsk erben wat mee neme x3

    Inderdaad, dat is geen stelen vind ik. :3


    blame the bully.

    Ik heb ooit een verkeersbord gejat en bijna een fiets :$.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Whaha,, spongebob <33
    N0u ikzelf heb n0oit iets gejat in een winkel voor zover ik me kan herinneren.. Maar een x gingen ik,een vriendin, en een st0m meisje die toen onze vriendin was naar de stad, daar ging dat stomme wijf snoepjes stelen in zo'n winkel.. Maar dat is echt lang geleden, en ik vond het gemeen wat ze deed dus ik zei dat er ook een alarm ín de sn0epjes zat.. Geloofde ze ook n0g, x3 dus zij ging al die sn0epjes snel terugleggen.. Ik lachte me dood.. x3
    Weer dat zelfde meisje had 50 euro gestolen van dr m0eder, en ging ons ermee trakteren.. Maar omdat ze zoveel geld had, wilde ze ook 5 euro aan n zwerver geven x3.. Het geld zat in haar tas op haar rug, dus ze vr0eg mij om het eruit te pakken,, dus ik kijk zo, zie een blauw briefje pak het eruit en geef het aan haar en zij geeft het aan de zwerver.. Bleek het dus een blauw briefje van 20 te zijn, in plaats van 5 x3
    *stiekem wist ik dat, maar ik vond het gemeen wat ze had gedaan, dus ik nam een s0ort van wraak ofzo... =X*
    Die zwerver was vast heel blij..^^''
    En dat meisje heeft ook n0g oorbellen bij de kruidvat gestolen, v0or een vriendin van me, maar daar was ik niet bij.. En toen ik er van wist heb ik die oorbellen geleend en daarna weggegooid.. Ik weet niet meer wrm. Miss had ik ruzie met dr ofzo x3
    Ik ben tr0uwens heel vaak de kruidvat uitgestuurd omdat we daar sn0epjes pakten uit die bakjes, make up op deden, parfums uittesten, of beter gezegd, op onszelf spoten, crême op onze buik smeerden, shampoo in onze haar deden, de hele winkel volspoten met deo, en af en toe een 'beetje' op onszelf, zonnebrillen uittesten, luiers op onze ho0fd zetten, barbies onthoofdden.. En dan gaat dat wijf ons eruit sturen.. N0u lekker aardig zeg.. :8


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik heb nog nooit iets gestolen o.O


    Let the Night embrace you

    (...)
    Net als bij spongebob ; dingen 'Lenen' Háhá dat was echt een geweldige aflevering bleek het 'gratis'balonnen dag te zijn -,-

    Mijn hemel, dat vond ik zo'n kl*teaflevering x']


    No growth of the heart is ever a waste

    nou niet echt. snoep ofzo x)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Haha, ik had op de posterbeurs zo eens een kaartje gewoon gepakt. En daarna zei ik zo tegen m'n vriendin; Oeps, ik ben dat vergeten te betalen ><
    En ik eet ook altijd massa's veeel snoepjes bij het kruidvat, maar dat is niet stelen héa xD