• Ik Aurelia om haar eerlijkheid,kalmte en netheid. ze gaat met respect elke user om maakt niet uit wie ze zijn. daarom heb ik respect voor Samantha[Aurelia]

    zo wie bewonder jij en als je jezelf zegt ben je een domme kip xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik bewonder gewoon iedereen op Ql, laten we het daarop houden (':

    Euhm, jou.
    Neen, ik weet niet :Y)


    -

    Ik heb, wérkelijk géen idee!

    rutger..eigenlijk best wel veel...hoe hij Q helemaal draaiend houd en dat hij een heleboel gelijk doet als iemand een idee voor Q heeft enzo..

    x

    Aurelia
    Waarom? Ze blijft bij álles zo kalm, heeft voor vele dingen een oplossing en maakt zich nooit druk. Ik heb haar ook nog nooit echt boos zien worden, and als je iets nodig hebt zoals ik daarstraks met mijn bands enzoo was ze er al meteen met een hele site.
    Rutger: Hij blijft, na álles wat sommige hier zeiden rustig en heeft voor ons speciaal deze site gemaakt.
    Jou: Omdat je altijd zo vrolijk bent etc.
    De jongens die niet faken: Omdat ze het hier durven betreden op dit terrein met allemaal gefreakte mensen die hun meteen gaan stalken :Y)

    Rutger!


    Some people make the world special just by being in it

    TOMSDICK


    *He's the one.

    TOMSDICK

    Jij bent een kip!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Hoofdletters..)


    We can only learn to love by loving.

    nauw maar ik meen het echt^^


    *He's the one.

    Ik bewonder niemand,
    Ik kijk tegen niemand op, en niet op iemand neer.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Mezelf: omdat ik mezelf nog blijf op deze site waar meer dan de helft fake is (:


    -

    Mezelf: omdat ik mezelf nog blijf op deze site waar meer dan de helft fake is (:

    OMG JE HEBT MIJN FAKEHEID ONTDEKT

    nee serieus ik ben nou niet bepaald fake x_x ik ben echt zo fcking vaag en irritant in het echt xD en ik zie er ook zo oogverblindend&*kuch* uit in het echt

    en nou ga ik eten xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb hewondering voor de mods, waarom? Omdat ze zoveel geduld hebben gehad met mij.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    tomfreakske


    Omdat zij altijd klaar staat voor me als ik problemen heb, Meid egt ik wil je nooit meer kwijt!


    Your Butt is Mine!

    KirstenSnaps.
    Ze staat altijd voor me klaar, hoe moeilijk ze het ook heeft. Ze steunt me, ze is speciaal voor me.

    Coldplace.
    Raaz is gewoon net zoals mij.