• De stelling van deze week luidt:
    Mensen mogen best een andere geaardheid hebben, zolang ze maar niet op mij vallen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.

    precies ^^


    -

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Zolang de heterosexuele meisjes maar op mij vallen. Maar dat is toch onontkoombaar :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Oneens. Ik zie het meer als een compliment als iemand op me valt en het kan me echt niets schelen of het een jongen of meisje is. Als ik maar zeker ben van mijn geaardheid.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oneens, je kunt niet echt iets doen aan verliefdheid. (Behalve jezelf misschien in quarantaine zetten...). Het wil niet zeggen dat ik op die persoon ben, maar als diegene een andere geaardheid heeft vind ik het prima ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    26 - 02 - '16

    Zoiets maakt mij dus echt niets uit, zelf ben ik biseksueel en daar heeft niemand tot nu toe problemen meegehad

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    Pretty is just a pretty word.

    Mocht ik diegene al een hele tijd als een goede vriendin zien, dan zou ik dat wel schokkend vinden en geen idee hoe je daar mee om moet gaan. Maar als iemand op je valt, kun je moeilijk zeggen; "Mag niet!" Al zou ik het wel uit diegene z'n hoofd praten, omdat het toch niks kan worden.


    You are beautiful, you are love.

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.

    Het kan me eerlijk gezegd geen ene ruk schelen welke geaardheid iemand heeft, het kan als meisje alleen een 'probleem' vormen om op mij te vallen, aangezien ik hetero ben.
    Oneens.


    Deep inside, I've never felt alive

    likeAgeneral schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Deels eens. Kan het natuurlijk niet verbieden, maar zou het wel heel lastig vinden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the