• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    [Oké! (:]
    Lise Sophie Knight
    Het meisje schrikt op uit haar gedachten en ik excuseer me snel. 'Sorry, het was niet mijn bedoeling je zo te l-laten s-s-schrikken.' Plotseling merk ik dat ik overal kippenvel krijg en een rilling glijdt langs mijn rug. Wat is dit? Ik denk dat het aan mij ligt, tot ik zie dat ook het meisje witte wolkjes uitademt. Met mijn handen probeer ik mijn armen warm te wrijven. 'Is de airco soms stuk?'


    everything, in time

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    "Ik denk het", mompelt Ree nog steeds boos. Zelf voelt ze helemaal niets van de koude. Ze heeft zelfs geen kippenvel of zoiets.


    help

    Lise Sophie Knight
    'Heb jij het niet koud?' vraag ik verbaasd, aangezien het meisje helemaal geen kippenvel heeft. Het is duidelijk dat ze geen al te best humeur heeft, maar daar trek ik me niets van aan. Wie weet kan ik haar zelfs nog opvrolijken.
    'Ik ben Lise, serveester hier,' zeg ik met een glimlach terwijl ik mijn hand naar haar uitsteek.


    everything, in time

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    Ree neemt Lise's hand aan en zegt: "Ci-Rivera. Activiteitenbegeleidster, hier", met een zweem van een geforceerde glimlach.


    help

    Lise Sophie Knight
    'Nou, leuk je te ontmoeten Rivera,' zeg ik. Eigenlijk vind ik het maar een vreemd meisje, maar aangezien het niet aardig is om daar iets over zeggen, houd ik wijselijk mijn mond. Weer is het even ongemakkelijk stil, op mijn klappertanden na. Rivera lijkt het nog altijd niet koud te hebben en negeerde mijn vraag. Echt vreemd. 'Dus,' zeg ik dan om de stilte te doorbreken. 'Heb jij Charlie nog gezien?'


    everything, in time

    Rivera Alina-Marie Beauregarde
    "Nope", zegt Ree tegen Lise. Ze staat op. "Ik ga denk ik maar eens het ventilatieprobleem gaan melden", mompelt ze.

    Steven Reed Hastings
    Reed staat - na er heel erg lang over te hebben gedaan om wakker te worden - in de lift en suist nu naar de cafetaria. Hij gaat zitten aan een tafeltje met een beladen bord en begint op zijn dooie gemakje te eten terwijl hij naar de omgeving staart die hij door het raam kan zien.


    help

    {Wil er iemand met Damen praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Wil er iemand met Damen praten?}


    [Kom biiJ Reed zitten. ^^]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Kom biiJ Reed zitten. ^^]


    {Waar is die?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lise Sophie Knight
    'Eh, prima, dan ga ik Charlie wel verder zoeken.' Oké, dat was geloof ik het meest ongemakkelijke gesprek ooit. Ik draai me om en wil de eetzaal uitlopen, maar iedere stap die ik zet doet pijn. Het lijkt hier serieus wel te vriezen en ik vraag me af hoe dat zomaar kan. Heel mijn lichaam doet pijn en zelfs ademhalen steekt. Zo snel mogelijk deze zaal uit dus.


    everything, in time

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Waar is die?}


    Hij zit aan een tafeltje. xd


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Hij zit aan een tafeltje. xd


    {Haha (dat klonk nu je het zecht best logisch XD) XD Mag het personeel bij een toerist gaan zitten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Haha (dat klonk nu je het zecht best logisch XD) XD Mag het personeel bij een toerist gaan zitten?}


    Do I look like I care? XD


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Do I look like I care? XD


    Nee.. Ik laat hem wel gewoon beginnen met zijn werk ofzo en vragen of hij nog wat te drinken wil hebben XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Charlie Matthew Alvida

    Ik zucht. Nog nooit was ik zo boos op Ree. Hoe kon ze me dit nou aan doen? Ik zit op een muurtje tegen over het zwembad en zucht gefrustreerd.