• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Damon

    Ik grijns breed, en loop naar hem toe.
    De andere rennen, maar ik stond er al dichtbij.
    Ik lach als iedereen hem gelijk bijna doodknuffelt, en sta maar wat naast hem..


    El Diablo.

    Finn

    Ik begon te lachen omdat iedereen me bijna dood knuffelde. Ik was echt blij, ik wist dat ik vandaag in vorm zou zijn. Ik keek naar Bella en lachte. Toen ze me los lieten ging iedereen weer in positie staan. Ik keek geconcenteerd naar wat de keeper deed.

    Mitchell

    'Wat leuk,' zei ik. Ik was oprecht blij voor hem en ging verder met de muffins. Ik zag Rachel ook juichen en lachte om haar. Het was logisch dat ze blij was, ze zouden altijd wel een band samen houden omdat ze een kind kregen.

    Kurt

    Ik sprong op toen ik zag dat het Finn was die scoorde. 'Het was Finn!' zei ik juichend en lachend. Ik was nog nooit in mijn hele leven zo enthousiast geweest tijdens een voetbal wedstrijd. 'Go Finn, go Damon!' riep ik zo hard als ik kon naar ze. Wat werd ik ineens fanatiek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Iedereen ging weer in positie staan, en de tegenstanders kregen de bal. Ongeveer een kwartier lang wisselde de bal van partij.
    Maar toen werd toch gescoord door Barca..


    El Diablo.

    rachel
    ik grinnikte even "oke deze maken we met choco" ik begon te watertanden bij het idee.
    Ik pakte de slagroom "enig idee waarom ik deze heb gekocht?" vraag ik grijnzend

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 13:06 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Er werd gescoord door Barca, fuck. Maar er was nog niks verloren. We hadden nog evenveel kans om te winnen. De keeper gooide de bal en ik rende met de bal, maar werd getackeld en iemand rende weer weg met de bal. Fabio had daarna meteen de bal weer af gepakt en schopte weer naar mij. Ik rende iets dichtbij naar het doel en schopte snel naar Damon.

    Kurt

    Ineens zag ik dat er aan de andere kant gescoord werd. 'Boee!' riep ik waarna ik weer ging zitten. Dit was echt niet leuk. Maar al snel werd het weer spannend en zag ik dat Damon de bal had. 'Gooo Damon!' riep ik vervolgens weer vol hoop. Eigenlijk was voetbal best wel leuk.

    Mitchell

    Ik grijnsde en zag dat Barca had gescoord. 'Godver.' mompelde ik. Ik was natuurlijk echt voor Real. Ik richtte me maar weer op de muffins en knikte naar Rachel en begon het beslag te maken. Daarna keek ik haar aan. 'Voor de muffins neem ik aan?' vroeg ik een beetje verbaasd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grijns "ben jij een muffin dn?" vraag ik als hint en kijk hem aan.
    Ik schud de bus en draai extreem langzaam de dop eraf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik kreeg de bal, en keek heel snel op de timer.
    Nog 5 minuten voor de rust..
    Ik ren snel naar het doel, en word bijna getackeld door Amrani.
    Grijnzend ontwijk ik hem en ren verder.
    Ik zie 2 anderen links en rechts komen, dit moet dus even snel gebeuren.
    Ik schiet hard, en grijnzend kijk ik hoe de bal in het net komt..


    El Diablo.

    Mitchell

    'Rachel... Nee..' zei ik waarna ik een paar passen naar achteren liep en me lachend schuil hield achter de schaal met beslag.

    Finn

    Ik juichte en rende naar Damon toe om hem te omhelzen, net zoals de rest deed. We hadden weer gescoord en stonden dus 2-1! Dus gelukkig stonden we weer voor. Op dat moment werd er gefloten als signaal dat de rust begonnen was. Ik gaf Damon, Pepe en Fabio een high five en liep met hen mee terug naar de kleedkamer.

    Kurt

    Ik vloog Lizz om haar nek toen er weer gescoord was. 'Yes!' riep ik lachend. 'Voetbal is eigenlijk best leuk.' lachte ik waarna ik mijn kleding goed streek. Het was blijkbaar rust en ik keek toe hoe de voetballers van het veld liepen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    LIzz
    Ik lachtte door Kurt "zal ik wat drinken halen?" stel ik voor.

    Rachel
    "jihaaa we staan voor" roep ik lachend "oke dan" zeg ik en pak mijn mobiel voor Finn te smsén Wauw goed gespeeld! K zag je op tv net" smste ik en verstuurde het. Kurt ik weet dat je het nu echt gehad hebt maar het was op de kermis toen ik mezelf niet was. Jesse vind het schijnbaar leuk om nu het iets beter ging mijn leven te verpesten naja dat is hem gelukt. Alsnog bedankt voor alle leuke zangjaren met jeDaarna legde ik mijn mobiel weg en pakte snel de lslagroom en draaide een rondje op zijn hoofd met de bus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik knikte en glimlachte naar haar. 'Graag, denk je dat het je alleen lukt? Anders kan ik ook wel meelopen.' stelde ik voor. Ik keek op mijn mobiel en zuchtte boos. 'Dat kan me niets schelen, je weet wat ik vind over roddelaars. Ze zijn laf en achterbaks. Ik begrijp het al, je bent gedumpt door Jesse en nu heb je ons weer nodig zeker? Ik dacht het niet.' verstuurde ik boos terug.

    Finn

    'Thanks! Leuk dat je kijkt.' verstuurde ik terug naar Rachel en ging meteen wat drinken toen we aankwamen in de kleedkamer.

    Mitchell

    Ik begon te lachen en gooide de schaal beslag over haar hoofd waarna ik wat slagroom van mijn hoofd haalde en in mijn mond stak. 'Lekker he?' vroeg ik plagend en lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik negeerde mijn mobiel "
    heey en de muffins dan ik dacht ik neem voor ons beide slagroom mee dan is het eerlijk en je moet niet met eten spelen" zeg ik streng maar lachend. Ik dep mijn vinger op mijn wang en stop mijn vinger in mijn mond "hmmm": zeg ik lachend terwijl ik de bus op hem leegspuit.

    Lizz
    "ik kijk wel even, ligt eraan hoeveel er drinken willen, wat lust je?" ik vraag aan iedereen wat ze lusten "kun je toch maar meelopen want met zoveel bekers gaat het niet lukken" grinnik ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'We hebben toch genoeg pakken.' grijnsde ik waarna ik nog een bus slagroom pakte en ook over haar heen spoot en begon te lachen. We zaten samen helemaal onder het eten en ik moest eerlijk zeggen dat zij er echt schattig uit zag.

    Kurt

    Ik stond op en liep met haar mee naar het kraampje waar je eten en drinken kon halen. Ik kocht meteen een vlaggetje omdat ik dat leuk vond en bestelde drinken voor iedereen. Lizz en ik namen beiden de bekers mee en ik zag ineens een paar jongens naar haar kijken en fluiten. Ik gaf haar zachtjes en voorzichtig een stoot in haar zij en knikte naar de jongens en lachte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "en ben ik kom op te eten?" vraag ik zo serieus mogeiljk.
    Ik haal wat slagroom van mijn haar en smeer het opzijn neus.
    "zullen we even gaan douchen ofzo" ik grijns naar hem.

    Lizz
    Nadat we alles hadden stootte Kurt me aan. Een paar jongens keken naar me en floten. Ik glimlachte naar e terug terwijl ik begon te blozen.
    Nog steeds was en bleef het raar, op school heel de dag horen dat je dik bent en lelijk en dan dit.
    "ow gosh" mompel ik zacht naar kurt.

    [ik ga mis. kom ik later in de middag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Jij bent zeker om op te eten,' grapte ik. Ze stond nu wel erg dichtbij en toen kreeg ik de neiging om haar te zoenen. Ik liet het maar achterwegen en knikte. 'Samen?' grapte ik lachend.

    Kurt

    Ik grijnsde breed en knipoogde naar haar. Ze bloosde en glimlachte terug naar de jongens, zag ik. Ik trok haar mee en liep expres dicht langs de jongens met haar, ik wist dat het goed zou zijn voor haar zelfvertrouwen. Ze begonnen harder te fluiten en ik grinnikte en liep met haar mee naar onze plaatsen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 13:52 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik ga, misschien kom ik later nog op mobiel, morgen weet ik niet zeker of ik nog kom, want dan ben ik tot 4 augustus weg.]


    El Diablo.