• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik lachte en deed alsof ik schrok. 'Als je het niet erg vindt, kom ik mezelf hier klaar maken.' zei ik glimlachend waarna ik mijn haar begon te kammen. 'Ga je vanmiddag ook mee naar de wedstrijd?' vroeg ik terwijl ik mijn haren uitkamde en haar even bekeek. 'Geweldige outfit!' zei ik enthousiast.

    Mitchell

    'Wow,' was het enige wat ik zei. 'Ik sliep volgens mij al best vroeg tot half 1.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik schiet in de lach " dankje en dat lijkt me leuk" ik grinnik even.
    " jij hebtookmlueke kleding aan" complimenteer ik hem

    Rachel
    " zodra je in de stoel zat snurkte je gelijk dusja.
    Een dokter kwam binnen en controleerde de infuus.
    " wanneer mag ik weer weg" vraag ik in het engels in the hoop dat hij het snapte.
    In het Spaans zei hij iets terug enik keek Mitchell vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Boe, ik ben er weer. XD ik kan maar een paar keer reageren, mijn ouders vonden het goed, dat ik nog heel even op de pc ging. Als ik spontaan offline ga, dan weten jullie dat mijn ouders erop zitten. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dankje,' zei ik gevleid en glimlachend. Ik mocht Lizz echt al, ze was echt een schat. Mijn haren waren naar achteren gekamd en droogten. Ik pakte mijn gloed nieuwe camouflage stick en camoufleerde de onzuiverheden in mijn gezicht, en smeerde mijn zorgvuldig beblauwe wang in. Toen dat opgedroogd was bracht ik dagcrème aan en was ik helemaal klaar. 'Om eerlijk te zijn, weet ik helemaal niets van voetbal. Ik heb zelf nog meer verstand van American Football.' zei ik lachend en sloeg mijn ene been over de andere waarna ik even Blaine sms'te. 'Als je thuis komt, zit ik bij Lizz op de kamer. Hou van je, Kurt.'

    Mitchell

    Ik luisterde aandachtig naar de dokter en keek Rachel aan. 'Hij zei dat je zo meteen al weg mag.' zei ik glimlachend tegen haar. Dat zou ze vast fijn vinden.

    [Yaaay (: gezellig!
    Heb dus Blaine even gesms't]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:54 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Isabella had me de adres gesms't waar ze woonden en ik keek zorgvuldig rond of ik haar huis zag. Rustig reed ik naar haar huis en zag Isabella zelf staan voor haar huis. Ze had ook nog gesms't dat ze me hielp en voor haar huis klaar zou staan. Ik zag haar zwaaien toen ze me zag en ik parkeerde de auto voor haar neus en deed de deur voor haar open. 'Dankje, Blaine. Dat je me wilt ophalen' zeg ze glimlachend. 'Het is niet, Bella' zeg ik ook glimlachend terug, waarnaar ze ging zitten en ik stapte vervolgens ook in. Ik reed weer rustig naar de villa en onderweg zaten we nog te praten over van alles. Ze was echt aardig, lief en geweldig voor Finn. Ik probeerde nog uit te zoeken of ze Finn leuk vond, maar ze deed er verlegen over en bloosde lichtjes, waardoor ik moest lachen en naar haar glimlachte. We kwamen aan bij de villa en we stapten eruit. Waarnaar we samen naar de keuken liepen om wat drinken voor ons zelf in te schenken. Ik voel mijn mobiel trillen en ik kijk wie het is, die me een smsje stuurt. Ik knikte glimlachend en verstuurde terug. 'Ik ben terug en ben dus in de keuken met Bella. Ze wou even drinken, als je klaar bent, kan je naar de keuken komen. Hou ook van jou. Blaine' verstuur ik.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:58 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    Ik grinnik " dan bem ik dus niet de enigste straks" ik schiet in de lach.

    Rachel
    " yes" roep ik blij en grnnik even.
    Ik gng overeind zitten, dan kon ik nu ook al wel.
    De dokter haalde de naald uit mijn arm en knikte.
    Ik zag mijn schoenen staan en. Schoof erin.
    Ik pakte mijn mobiel en trok michel overiend " weg uit dit hok" grinnik ik.
    Ik geef de man een hand en bedank hem. Langleve de Spaanse lessen van Shue.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik was helemaal klaar en lachte mee met haar. 'Oh god, dan moeten we dat zo meteen maar even aan Blaine vragen voordat we straks aan het juichen zijn voor de tegen partij.' zei ik lachend waarna ik haar aankeek. 'Ga je mee naar de keuken?' vroeg ik, ik had nog niet ontbeten en het ontbijt was natuurlijk de belangrijkste maaltijd van de dag. Ik kreeg een berichtje en las dat ze dus in de keuken waren, toevallig aangezien ik daar net naar toe wilde gaan. Zonder op antwoord te wachtten van Lizz trok ik haar mee naar de keuken en zag Blaine en Isabella zitten. Ik drukte een kusje op zijn wang en glimlachte naar Bella. 'Goede morgen,' zei ik opgewekt.

    Mitchell

    Ik schudde lachend mijn hoofd en liep haar achterna. 'Op naar de villa?' vroeg ik waarna ik haar mee trok naar buiten maar herinnerde dat Lizz mijn auto had. Ik hield een taxi aan en liet Rachel instappen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik grinnikmeven. Als we benee zijn kust Kurt Blaine en zie ik nog een meisje. Ik glimlach evennaar haar Lizz aangenaan" stel ik me voor.

    Rachel
    Met een grijns knik ik,ik stap de taxi in. " dankje Mitch" ik glimlache ven.

    Ik ga bye


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Kurt kwam met Lizz binnen en hij drukt een kusje op mijn wang. 'Hey, Kurt' zeg ik glimlachend en luisterde naar Bella, waardoor ik in de lach schiet. Ik luisterde voor de rest naar iedereen en keek naar Kurt, Lizz en Bella. Het wordt zeker gezellig met zijn allen met voetbal. En ik zou echt voor Finn juichen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Goedemorgen, Kurt' zeg ik lachend en glimlachte lief naar hem. 'Ik heb er echt zin in' kirde ik vrolijk, waardoor Blaine in de lach schiet en zijn hoofd schudde. Ik sla mijn blote benen over elkaar en dronk van mijn glaasje water. 'Gelukkig, weet ik wel wat over voetbal' zeg ik opgelucht. Ik was blij dat mijn broer er alles over vertelt had ook de spelregels, maar sommige dingen was ik even vergeten. Ik kijk naar het meisje die zichzelf aan mij voorstelde en ik knikte vriendelijk. 'Mijn naam is Isabella, maar noem me maar Bella of Isa' zeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:10 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dat komt goed uit,' zei ik lachend tegen Bella. 'Want voetbal is net Chinees voor mij, ik begrijp er niets van en ik ben bang dat ik dadelijk ga juichen voor de tegenpartij.' zei ik lachend. Dat zou echt iets voor mij zijn. Ik keek daarna naar de rest. 'Wie heeft er zin in pannenkoeken?' vroeg ik vervolgens. Pannenkoeken bakken was veel werk, maar ik had er echt trek in. En vandaag was ik extreem vrolijk, ik had echt een goed gevoel over deze dag.

    Mitchell

    We kwamen aan bij de villa en ik betaalde de man en liep naar binnen met haar. Ik was blij dat ze zo vroeg naar huis mocht.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Na een tijdje trainen hoorde ik het bekende fluitje.
    'Jongens, omkleden! We vertrekken straks!' riep de trainer.
    Ik grijns breed, en loop naar de kleedkamer..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik steek mijn hand op en kijk Kurt onschuldig aan. 'Ik' zeg ik lachend en kijk hem lief aan en draai naar de tafel, dat ik goed ging zitten. Kurt was echt geweldig. Ik hield zoveel van hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ikke' zeg ik lachend en steek ook mijn hand op net als Blaine en ga net als hem ook goed zitten en wacht tot de pannenkoeken klaar zijn. Ik wou Finn heel graag zien en zoizo wou ik hem zien voetballen. Hij was echt leuk, maar we konden niet samen zijn, dat kon gewoon niet. Hij hield toch niet van mij.

    (Ik ga weer! XD Aangezien ik er af moet. Je kan gewoon mijn personage's besturen. (: Tot morgenavond!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik achtervolgde Damon naar de kleedkamer daar aangekomen dronk ik eerst wat water om bij te komen. Ik dacht even aan Isabella, als het goed is kwam ze ook kijken. Ik vond haar echt leuk, en ik ging echt voor haar vechten.

    Kurt

    'Komt eraan,' glimlachte ik vrolijk en begon de beslag te maken. Ik vond koken soms best leuk, maar het lag er ook aan wat mijn humeur was. Ik begon aan het beslag en maakte daarna de mini pannenkoekjes. Toen ik klaar was gaf ik ieder een bord. Ik had mijn best erop gedaan en bij die van Blaine had ik er helemaal een kunstwerk van gemaakt. Ik had er hartjes op getekend met de stroop en de frambozen ook in een hartvorm gelegd.

    [Is goed, tot morgen!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik kleedde me snel om, en kijk naar Finn.
    'Lets go' zeg ik, en sla de sporttas om mijn schouders.
    Snel zet ik mijn zwarte cap op mijn hoofd, en loop met een paar andere spelers naar de bus..


    El Diablo.

    Finn

    Toen ik me weer had omgekleed knikte ik naar Damon en liep ik met hem mee naar de spelersbus. Ik keek mijn ogen uit, alles wat ik altijd op tv zag werd nu werkelijkheid. Ik nam plaats in de spelersbus bij het raam en besloot om Bella terug te sms'en. 'Dankje, ik ga een doelpunt proberen te maken speciaal voor jou.' ik glimlachte, het was een grapje maar ook een klein beetje flirterig bedoeld.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.