• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingtopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:48 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Nah, ik koop de laatste tijd vooral teveel dingen zoals dvd's en boeken. Moet daar echt mee ophouden. Maar wil ook nog een keer poster van Ian Somerhalder bestellen, en dat ga ik wel deze week doen, denk ik.


    Ik doe niet aan dvd's, ik kijk het gewoon via internet of downloaden hehe


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Ik doe niet aan dvd's, ik kijk het gewoon via internet of downloaden hehe

    Mijn ouders doen dat ook. Ik moet dat eigenlijk ook doen, maar ik heb een vreemde gewoonte om alle dvd's origineel te hebben met originele hoes en alles. Heel vreemd want via internet of downloaden zou zoveel goedkoper zijn.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Mijn ouders doen dat ook. Ik moet dat eigenlijk ook doen, maar ik heb een vreemde gewoonte om alle dvd's origineel te hebben met originele hoes en alles. Heel vreemd want via internet of downloaden zou zoveel goedkoper zijn.


    Vroeger kocht ik ze wel altijd, maar dan waren het meestal van die ex-rental dingen van de videotheek en kostte het maar 5 euro (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:

    Vroeger kocht ik ze wel altijd, maar dan waren het meestal van die ex-rental dingen van de videotheek en kostte het maar 5 euro (:

    Nah, in het begin kocht ik ook echt het goedkoopste van het goedkoopste maar soms betrap ik mezelf erop dat ik een hele dure dvd-box koop terwijl je die gewoon kunt downloaden. Maar dan vind ik het mooi om te hebben en om het origineel te hebben en zo dus koop ik het toch, wat ergens gewoonweg dom is.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Nah, in het begin kocht ik ook echt het goedkoopste van het goedkoopste maar soms betrap ik mezelf erop dat ik een hele dure dvd-box koop terwijl je die gewoon kunt downloaden. Maar dan vind ik het mooi om te hebben en om het origineel te hebben en zo dus koop ik het toch, wat ergens gewoonweg dom is.


    Als je een serie echt heel leuk vind is het het denk ik wel waard om het echt te kopen.

    Ik heb de rare behoefte om een Disney film te kijken :s


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Als je een serie echt heel leuk vind is het het denk ik wel waard om het echt te kopen.

    Ik heb de rare behoefte om een Disney film te kijken :s

    Disney films zijn héérlijk en geweldig. Ik vind Disney ook helemaal het einde (:
    Ik ken ook een Nederlandse Disney winkel.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Disney films zijn héérlijk en geweldig. Ik vind Disney ook helemaal het einde (:
    Ik ken ook een Nederlandse Disney winkel.


    Als ik me écht verveel dan ga ik Disney films kijken, maar dan bedoel ik niet The Lion King maar die nieuwe films zoals Starstruck haha ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Als ik me écht verveel dan ga ik Disney films kijken, maar dan bedoel ik niet The Lion King maar die nieuwe films zoals Starstruck haha ;p

    Nah, ik wel de oude. Pocahontas en dat soort ^^


    Chaos is a ladder.

    Ik moet weer een beugel, daarna geopereerd en afmaken met een beugel en dan ben ik zo 2 jaar verder voor dat ik hersteld ben. ;o


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik ga ook maar weer Smallville kijken ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Helleu babes(flower)


    ~

    lol, mijn vader draagt zijn shirt binnenste buiten.
    Mijn moeder: 'Je shirt zit binnenste buiten'.
    Mijn vader antwoord heel droog: 'Zo blijf de buiten kant schoon en kan ik hem langer aan'.

    Wat is het ook een idioot xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    lol, mijn vader draagt zijn shirt binnenste buiten.
    Mijn moeder: 'Je shirt zit binnenste buiten'.
    Mijn vader antwoord heel droog: 'Zo blijf de buiten kant schoon en kan ik hem langer aan'.

    Wat is het ook een idioot xd


    HahahahaxD Eigenlijk best wel geniaal:Y)


    ~

    VOL.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Normal girl at day, Catwoman at night.