• Ik wou iets bestellen om marktplaats en had dus een reactie achter gelaten op dat product. Ennn ik kreeg dus een bericht terug van blabla als je het geld overmaakt dan verzend ik het asap.

    Maar... ja :') Hoe weet ik nou of dit wel te vertrouwen is. Dalijk maak ik het geld over en krijg ik niks
    Niet ervaren met Marktplaats enzeau


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat weet je nooit. Kijk of diegene meer advertenties heeft, hoe lang hij al op marktplaats lid is, etc.
    Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen gehad ermee.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Dat weet je nooit. Kijk of diegene meer advertenties heeft, hoe lang hij al op marktplaats lid is, etc.
    Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen gehad ermee.
    Volgens mij heeft hij niet meer advertenties en is 11 maanden actief.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kan je niet met die persoon afspreken om eerst de helft te betalen en de andere helft als je je product binnen hebt?


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Daarom betalen mijn vader en broer alleen in cash als ze een deal hebben via marktplaats. Ik zou het niet doen als ik jou was tbh, het klinkt niet heel veilig.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn ouders betalen altijd contant, zodat ze geen last hebben van zulke dingen. Maar enfin, ik zou ook geen twee uur gaan rijden voor een paar schoenen, bijvoorbeeld. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hm, ja ik heb ook niet zo'n zin om te reizen voor dit prulletje :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    fallenbadass schreef:
    Kan je niet met die persoon afspreken om eerst de helft te betalen en de andere helft als je je product binnen hebt?


    Dit zou ik persoonlijk doen. Of ergens afspreken en dan cash betalen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    fallenbadass schreef:
    Kan je niet met die persoon afspreken om eerst de helft te betalen en de andere helft als je je product binnen hebt?
    Hm, ja kan ik wel vragen


    I live for the applause, you will die for it.

    fallenbadass schreef:
    Kan je niet met die persoon afspreken om eerst de helft te betalen en de andere helft als je je product binnen hebt?


    Dit doe ik inderdaad ook altijd als ik iets bestel via Marktplaats.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wij doen net als de rest erop letten dat het dihtbij is en dan erheen rijden. Zo doen we dat ook met verkopen dat ze het komen halen. Of tegen een vergoeding brengen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn ma heeft daar nog nooit problemen mee gehad en die krijgt het toch altijd gewoon netjes opgestuurd. Haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Probeer te regelen of je eerst de helft over kan maken en pas wanneer je het binnen hebt je de rest afbetaald.
    Of probeer het contant, maar ik zou nooit eerst geld overmaken als je nog niets hebt ontvangen. Dat is gewoon een té grote risico.


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Betaal met paypal, daar krijg je nog je geld bij terug als het product niet aankomt of niet verzonden is. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als het te mooi is om waar te zijn, zou ik het sowieso niet doen.

    Het ligt er ook aan wat voor iets je gaat kopen – personen die een telefoon op Marktplaats zetten kunnen eerder mensen oplichten dan personen die een paar schoenen aanbieden voor een tientje.
    Vraag anders het adres, dan heb je sowieso al meer gegevens (dit adres even nazoeken in het telefoonboek en op Google Maps).