• Oláa!!

    Vandaag had ik het 2de uur geschiedenis en een hele aardige geschiedenis leraar enzoow hoowr! (:
    Maar vandaag kwam ie toch met iets raars! Ik werd er nog al melig van want het was echt debiel!
    We hadden het over hoe de aarde is ontstaan en komt ie komt ie opeens van de romeinen dachten;;
    dat er een god was die Re(ra) hete en die had de zee gemaakt en daar had ie een eilandje in gemaakt waar die Re naakt op ging staan en dat ie een stijve kreeg. Hij ging zich zelf afrukken en hij had een erectie van 1 meter. toen hij klaar kwam, kwam er een sunamie van sperma en dat sperma maakte de wereld, de dieren en de mensen.

    Zoiets zei die! Hoe vaag is dat! Toen begon ik te betwijfelen of het waar was maar dat maakt niet uit. het was gewoon fucking melugg! XD En ik lach echt dubbel van het lachen steeds.

    Hij rockt echt hard! ;D

    Hebben jullie ook zo debiel verhaal gehad op school??:P

    xx


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Nee, maar zal wel lol zijn jonge xD


    Every tear falls down for a reason.

    O.O
    Omg x'D
    Een meidje [/Kimberly] had Mascara mee en ging iedereen opmaken. Midden in de les x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    WtF.. x3
    Wij hebben ook een hele coole geschiedenis leraar,, hij maakt hele gemene maar supergrappige grafsteenteksten v0or zijn collega's en vertelt altijd alles op een grappige manier, dankzij hem is geschiedenis niet meer zo saai.. (=
    Hij is niet echt jong, meer oud.. Maar,,Hij is echt vet.. x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Whaha, wel lol zo

    najaah onze leerkracht van geschiedenis van vorig jaar wel

    die vertel alles zo grappig
    like over ceasar die mensen nodig had om te vechten

    leraar : *trekt grote ogen* en toen ging ceasertje naar een mensje en toen vroeg hij : *hele lage stem* jij daar! bij mijn in het leger *hoge stem* vergeet het!

    zo'n hele dialoog gedaan en het einde weten we zogezegd nogaltijd niet , omdat zijn stem zeer deed xD


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    wij hebben een focking gekke aardrijkskunde leraar.. is die wat aan het vertellen over de vulkanen en toen ging het over in zingen en toen ging die er ook nog bij dansen ook nog xD OMFG!! dat was echt eng.. en wij echt allemaal helemaal de slappe lach xD echt super grappig

    wij moesten eerst tijdens geschiedenis de loopgravenoorlog naspelen omdat niemand er iets van snapte
    alle tafels in 2 rijden tegenover elkaar en dan elkaar met propjes begooien, als je geraakt werd was je af
    x)


    If you want me to listen, whisper...

    wtf serieus nog nooit van gehoord XD/. MELIG. xD

    wij hebben ook over loopgraven x_x'


    Sweet dreams will come true.

    wij hebben een focking gekke aardrijkskunde leraar.. is die wat aan het vertellen over de vulkanen en toen ging het over in zingen en toen ging die er ook nog bij dansen ook nog xD OMFG!! dat was echt eng.. en wij echt allemaal helemaal de slappe lach xD echt super grappig


    Dat ken ik alleen bij ons is het met tekenen. een wijf die dan zo op eens tijdens het een uitleg begint te zingen over iets waar van ej zit van;; wtf..;l en dan gaat ze opeens weer verder met de uitleg..XD


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    WHAHAHAHAHAHAxD *ligtplat*


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omg x'D