• het is dan wel mn eigen schuld xD, ik heb een avondje staan headbangen en ben daarbij ook een in pit terecht gekomen maar nu loop ik dus met een hele pijnlijke nek. iemand ideeen om eraf te komen? ik heb al onder een hete douche gestaan, paracetemol heeft bij mij nooit nooit gewerkt. buhh ik kan niet meer naar links en naar rechts kijken iemand ervaring?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Heb je een bad? Anders kun je ook even in een heet bad gaan liggen, dat werkt beter dan onder de douche. Je kunt ook liggen met een kruik onder je nek. Je hebt ook zalfjes die je spieren verwarmen, maar dan moet je dat weer helemaal gaan halen. Blijf wel bewegen. Rustig je hoofd naar links en rechts en rustig rondjes draaien. Niet forceren en niet verder draaien dan je kan. Als je niet blijft bewegen, wordt het stijf en worden je klachten alleen maar erger.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Misschien helpt het om een sjaal om te doen? Na een paar dagen is het gelukkig over :).


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Als je het heen en weer beweegt gaat het moeilijk? Zo ja, dan heb je een stijve nek, en moet je het beetje bij beetje heen en weer bewegen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Junns schreef:
    Heb je een bad? Anders kun je ook even in een heet bad gaan liggen, dat werkt beter dan onder de douche. Je kunt ook liggen met een kruik onder je nek. Je hebt ook zalfjes die je spieren verwarmen, maar dan moet je dat weer helemaal gaan halen. Blijf wel bewegen. Rustig je hoofd naar links en rechts en rustig rondjes draaien. Niet forceren en niet verder draaien dan je kan. Als je niet blijft bewegen, wordt het stijf en worden je klachten alleen maar erger.

    + Doe een sjaal om, want dan blijft je nek warm.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb geen bad =( muhh sjaal en een kruik is een goed idee en bewegen deed ik wel xD omdat ik de tic heb elke 3 seconde mijn nek te bewegen om te kijken of het nog pijn doet.


    ik moet ook niet headbangen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    ik heb geen bad =( muhh sjaal en een kruik is een goed idee en bewegen deed ik wel xD omdat ik de tic heb elke 3 seconde mijn nek te bewegen om te kijken of het nog pijn doet.


    ik moet ook niet headbangen

    Zat je op muziek te headbangen :'D?
    Ik doe dat wel eens, maar dan word ik te snel duizelig :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    Zat je op muziek te headbangen :'D?
    Ik doe dat wel eens, maar dan word ik te snel duizelig :W
    klein optreden van een maatje van mij en zijn band, alleen had ik ook een beetje gedronken en werd ik nouja een beetje vrolijk van alle muziek en mensen, dat kost me nu dus veel pijn xD.

    headbangen word ik eigenlijk nooit duizelig van vroeger wel.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zoek een masseur? ^^


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Zoek een masseur? ^^
    1 woord auw


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Anarose schreef:
    Zoek een masseur? ^^


    •*• Lululu •*•

    fireflower schreef:
    (...)1 woord auw


    Mja, da's wel waar. Mijn ex was masseur, de keren dát hij me masseerde, lag ik te janken. En mijn pijngrens is erg hoog, moet je nagaan...


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Mja, da's wel waar. Mijn ex was masseur, de keren dát hij me masseerde, lag ik te janken. En mijn pijngrens is erg hoog, moet je nagaan...
    ik en masseurs zijn geen vrienden xD maar jongens en meisjes jullie tips zijn awesome want ik heb geen nekpijn meeer!!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.