• Wat versta jij onder uitgaan? Een bezoekje aan de bioscoop brengen of toch naar een café? Komt daar drank bij kijken? Hoe vaak doe je dat per maand? Daar was ik even nieuwsgierig naar.


    Searching heavens for another earth

    Meestal als ik zeg: 'ik ga uit', dan ga ik naar een discotheek of kroeg. Ja, daar komt drank bij kijken .. nou ja, het ligt er maar net aan hoe erg m'n pijn is die dag en of ik m'n zware pijnstillers heb ingenomen. Maar meestal drink ik wel wat ja. Niet dat ik binnen de kortste keren aangeschoten op de bar aan het dansen ben, maar toch.
    Ik ga denk ik 1 keer per maand uit .. misschien 2.


    To infinity and beyond •

    Uitgaan zie ik meer als naar een fuif gaan, of toch iets waar je kan dansen, in de avond tot in de nacht. En voor mij met drank, al begrijp ik best dat je ook naar een fuif kan gaan zonder te drinken, en in het schooljaar denk ik iets van 3x op 2 maand, in de vakantie zal ik wel komen aan iets van 1x per week.


    effort never betrays you

    Voor mij is uitgaan weg gaan met vriendinnen. Dat is altijd zonder drank en gewoon meestal de bioscoop of shoppen. We gaan nooit op café, wel soms iets eten of drinken, maar dat is zonder alcoholische drank en meestal in een normale taverne of zo.
    Ik ga niet zo vaak weg eigenlijk. D:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:39 ]


    Let the Night embrace you

    Hmm, ik ga niet uit en daar versta ik onder: disco's en café's. Naar de bios enzo ga ik wel, maar dansen en drinken hoeft voor mij niet. Heb een beetje een hekel gekregen aan het hele drink-for-fun gedoe. Ben liever mezelf. (:


    You are beautiful, you are love.

    Vriendinnen, dansen, drinken


    None but ourselves can free our minds.

    'Uitgaan' is voor mij met vriendinnen naar een fuif gaan.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Als ik 'uitga', dan ga ik naar een fuif of naar een feest, en daar wordt dan wel wat gedronken. Ik kan ook wel perfect uitgaan zonder ook maar iets te drinken. :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dansen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uitgaan is voor mijn clubs bezoeken ja. Feesten zet ik niet echt onder uitgaan.

    En oh, ja er komt nogal veel drank bij te kijken ja.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:59 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Filmpje pakken, shoppen.

    Ik doe nog niet aan uitgaan.
    Ik doe gewoon gezellige dingen met mijn vrienden samen (Bioscoop/marathon's bij mensen thuis, spelletjes/gamen etc).

    Uitgaan is voor mij naar de kroeg/discotheek waar de jongeren naar toe gaan. Er komt drank bij kijken, maar met mate. Ik ga niet heel vaak uit. Net hoe het getroffen is of als school iets organiseerde met deze disco. Niet ontzettend vaak, want ik moet ook om mijn geld denken (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Samen naar fuiven gaan, meestal.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Uitgaan betekent voor mij naar een discotheek, fuiven of zo gaan en dat doe ik niet eens.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Strider schreef:
    Ik doe nog niet meer aan uitgaan.
    Ik doe gewoon gezellige dingen met mijn vrienden samen (Bioscoop/marathon's bij mensen thuis, spelletjes/gamen etc).


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'