• de titel zegt het al, me BF Gulsen is een Wannabe me && wemo, ik iriteer me er al 1 jaar over en me andere vriendin Aracelly weet dat.
    laatst in de ochtend op school kwam ze naar me toe, en ik was Pissed op haar dus ik gil laat me met rust, iedereen keek me aan en me vriendin schrok van me, een hele dag heb ik ruzie met haar gehad.
    maar dat is nog niet alles,ik vertrouw haar niet,

    1jaar geleden;
    haar nicht die BTW ook TOHO fan is haat me omdat ik ook op Bill geil, dus me Hartsvriendin Cherely was so Bij Gulsen en ze gingen naar die Nicht van der die me haat, dus toen zij die nicht zo tegen Gulsen, jij Haat Linda toch ook, toen zei ze jaa, ik haat haar, toen Me hartsvriendin Cherely dat me vertelde kon ik bijna janken.
    dus ik had toen ruzie met Gulsen wat uiteindelijk weer goed is gekomen maar toch voelt het fout,

    ze steelt mijn Music en zegt tegen andere dat zij die bands heeft gevonden,en ze mag andere Tomgeilers Niet, ze liegt veel tegen haar ouders en brengt mij vaak in de problemen.

    laatst ben ik me gaan snijden, en je raad het al zij dus ook, ik heb er zo mijn redenen voor, maar zij doet het omdat ze er zin in heeft.
    uiteindelijk ben ik gestopt met snijden en zij dus ook,
    vandaag op school ze was plaatjes aan het zoeken van emokapsels Like; ze wilt haar haar zo knippen, maar zij denkt dus dat je door een emokapsel al emo bent.

    en ze is vet Jaloers op me, ik mag een tongpiercing maar zij niet omdat ze een turk is, dus toen ik het haar vertelde reageerde ze bijna niet, en ook toen ik vertelde dat als ik 16 ben me haar zwart met roze mag verfen.

    wat moet ik hiermee?, ik ben vet wanhopig en ik wil geen ruzie, ik iriteer me elke dag en heb de neiging om haar uitteschelden voor wannabe enz.

    sorry voor deze shit maar het moest eruit!

    ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
    xoxoxoxo


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    Sara, let een beetje op je taalgebruik en hoe je hier typt, de meesten snappen het niet eens -.0'


    Als je niet snapt wat ik net had getypt dan ben je gwn dom .!;p

    (...)

    Ja so seker.
    Eigenlijk is dit onderwerpniejj eens intressant
    srryyxD

    Maar kijk ik snap je wel hwoor meissie. Turken zijn gevaarlijk je moet egt geen spelletje spelen met ze. Anders komen ze met bende en slaan ze je neer. jeweettog.
    mAAr ik sou gwn schijt hebben en gwn in der face wat doe je me na swa..! Ben je mOngool dat je me na - aapt.& dan wordt ze boos. en dan zeg je ik wil alleen met je omgaan als je me niet meer na aapt KLAAR!


    je hebt gelijk!!!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    omg dat heb ik ook
    echt irritant
    ik wil piercing zij doet het precies daar
    ik wil een tattoo zij iewll ik niet
    nu opeens wil ze het ook en precies daar
    ik heb een gitaar zij koopt er ook 1
    echt irritant
    ik kan niet tegen zulke mensen hoor:@:((


    You are so god damn Sexy <3

    Er haar op wijzen? Like 'Ik krijg heel erg het gevoel dat jij me na doet, en dat vind ik erg vervelend'
    Ik weet niet echt hoe ik dat zou doen.. Meestal laat ik het niet zo ver komen, ik ben nogal hard x] (ik ga er gwn grappen over maken en dan stoppen ze wel.. )


    Mew <3

    Eigenlijk heb ik best medelijden met haar. Zo te horen is ze een aardige copycat. Ik zou haar adviseren: zoek hulp. Een vertrouwenspersoon kan uitkomst bieden mits ze natuurlijk meewerkt...


    No growth of the heart is ever a waste