• Ik zat op twitter toen ik ineens een DM kreeg, van een random persoon. Ik heb der nooit gesproken of iets. En ze stuurde me een berichtje met : 'Just wanted you to know you're beautiful'erin. En ik vond het zo lief daarna zei ze van dat ze het berichtje stuurde naar me om me te laten glimlachen. And omg yes, she did . She made me smile like a fool. Ik vond het zo lief.
    Heeft iemand bij jullie onlangs iets liefs ge
    daan/gezegd?

    Ik doe dit soort dingen zelf c:
    Gewoon omdat ik mensen graag zie lachen c:
    Of ik dit zelf al gehad heb van een random persoon of van vrienden? Nee, nooit eigenlijk.. Nooit gewoon uit hunzelf..c:


    The artist is the kid that survived.

    Wat leuk (:
    Ik ben steeds voor iedereen armbandjes aan het maken, wat ik best lief van mezelf vind ^.^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Lanielle schreef:
    Ik doe dit soort dingen zelf c:
    Gewoon omdat ik mensen graag zie lachen c:
    Of ik dit zelf al gehad heb van een random persoon of van vrienden? Nee, nooit eigenlijk.. Nooit gewoon uit hunzelf..c:

    We need more people like you in this world.

    BritishCandy schreef:
    Wat leuk (:
    Ik ben steeds voor iedereen armbandjes aan het maken, wat ik best lief van mezelf vind ^.^

    Dat is zeker wel, lief :') Hoe maak je armbandjes, met kralen?

    Jeliebers schreef:
    (...)
    We need more people like you in this world.


    Lawl, I think everybody can be sweet they just need to try.


    The artist is the kid that survived.

    Aww, leuk!
    Ik doe dit ook zelf (ongeveer). Ik heb een vriendin uit Australië waar ik altijd mee Twitter, maar ze voelt zich niet zo goed de laatste tijd. Dus nu probeer ik haar op te vrolijken met vanalles en nog wat. (:
    Ik kreeg van haar onlangs ook nog eens een random lief berichtje, dat maakte me echt blij.

    Ik tweet soms, random, als ik op een bui ben dat ik iedereen lief en leuk vind "There's this girl, she's so damn pretty and beautiful to so many people, including me... And the funny thing is, she's reading this right now."


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.