• Ik heb een tekening gemaakt voor mijn moeders verjaardag en ik ben er best trots op haha (:



    Wat vinden jullie ervan? En hebben jullie misschien nog tips voor portretcomposities/thema's? Want ik weet eigenlijk nooit goed wat ik met de achtergrond aanmoet en daar wil ik eigenlijk graag meer van leren maken..


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    wow het is echt super mooi!!!
    dat jij zo kan tekenen, ik kan helemaal niet tekenen!!!
    echt het is super!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wow :|

    Super mooi! (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wauw, dat is echt heel erg mooi! Ze zal er zeker weten erg blij mee zijn! :-) En ik vrees dat ik je niet kan helpen met thema's e.d., heb altijd hetzelfde probleem als jou.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik weet zeker dat je moeder het práchtig vindt! Heel mooi gedaan, ook de achtergrond. c:


    Me so good.

    Mooi gedaan!
    Misschien kan je wat meer schaduwen in het haar maken. Zeg maar wat meer plukjes tekenen, haha. Want nu lijkt het zo egaal, terwijl er in het echt meer schaduw en lichtinval is. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Mooi gedaan!
    Misschien kan je wat meer schaduwen in het haar maken. Zeg maar wat meer plukjes tekenen, haha. Want nu lijkt het zo egaal, terwijl er in het echt meer schaduw en lichtinval is. :3


    Ja, dat is inderdaad zo dat ik dat eigenlijk moet doen. Maar ik vind dat ook een van de lastigste dingen en ik wilde het niet nu per ongeluk verpesten haha (: Zal het sowieso voor de volgende keer echt proberen!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Schitterend! Ik denk dat je moeder het héél mooi zal vinden!


    Chaos is a ladder.

    Lancelot schreef:
    (...)

    Ja, dat is inderdaad zo dat ik dat eigenlijk moet doen. Maar ik vind dat ook een van de lastigste dingen en ik wilde het niet nu per ongeluk verpesten haha (: Zal het sowieso voor de volgende keer echt proberen!

    x'D ik ken het probleem, ik verpest mijn tekeningen ook altijd door het kapsel, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wauw, het is echt heel erg mooi. Helaas heb ik geen tips, gezien ik er zelf helemaal niets van bak :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.