• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry

    Ik sjok de trap af als ik een hysterische Belinda zie rennen. Ik hou haar tegen. 'Tisser?' vraag ik loom, ik had slecht geslapen. In paniek verteld ze haar probleem en ik probeer mijn lach in te houden. Dus ze ging naar Zwamdrift omdat ze denkt dat iedereen haar gestoord vind? Als ze zegt dat Zwamdrift heeft voorspelt dat ze dood gaat probeer ik haar gerust te stellen. 'Ze voorspelt mijn dood al drie jaar en ik ben nogsteeds springlevend.' zeg ik. Ze denkt even na en knikt dan. 'Bedankt Harry, ik ga douchen!' zeg ze en ze rent weer weg. Vaag kind.

    (Omg, vriendloos gesprek tussen twee van mij personagesXd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aileen Megan Snape

    "Dat is inderdaad waar we voor moeten zorgen en weet ook dat het onmogelijk zal zijn" zeg ik met een lichte trilling in mijn stem door zijn volgende vraag. "Nou als het niet lukt hebben we echt een heel groot probleem en niet waar ik liever nog niet over nadenk". Ik kijk hem aan en slik. "Maar weet dat we zo snel mogelijk moeten beginnen aangezien we niet weten waar we moeten zoeken en met het repareren een hele tijd bezig zullen zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ik knik en zucht en begin te brainstormen "het enige dat ik weet is dat zo'n kast verbonden is met een andere dus als jij nou zoekt naar de andere zoek ik naar de kast op Hogwarts" mijn hoofd hangt even naar beneden waardoor mijn blonde haar voor mijn gezicht hangt "als ik de kast gevonden heb dan.." wat zou ik dan doen? Ik dwong mijn hersens om dieper na te denken "d-dan leg ik er wel wat in en zorg dat het naar de andere kast komt" weer verlaat een diepe zucht mijn mond en kijk ik Aileen aan "alleen dan moet ik wel uitvogelen hoe die verdomde kast werk als ik heb gevonden heb..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    "De kast is inderdaad verbonden met een andere kast en die staat bij Odius & Oorlof, want daar is al onderzoek naar gedaan" zeg ik. "Dus dat betekent dat ik er alles aan ga doen om jou te helpen, want jij gaat dit dus echt niet alleen doen ookal wil je dat. Trouwens dat kan ook niet want wij hebben die opdracht samen gekregen". Ik kijk hem aan "We komen er wel uit en hoe die verdomde kast werkt komen we ook wel achter. Zolang je me maar laat helpen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moonly schreef:
    Ginny

    Ik kijk even naar haar blauwe wang. 'Ja kan ook naar madam Plijster.'

    (ik moet gaan)


    Adelaine Catherina Bluejay

    'En dan allemaal lastige vragen van haar krijgen over wie mij wel niet geslagen heeft. Mooi niet dus,' zeg ik hoofdschuddend. 'Ik zorg er wel gewoon zelf voor. Misschien heb ik nog wel wat in mijn dreuzel EHBO doos en anders werkt camoufleren ook vast wel prima.' Ik begin mijn weg naar de leerlingenkamer en hoop grondig dat niemand mij ziet.
    Langzaam dwalen mijn gedachten af. Fred en George zijn nu al wel heel lang weg. Zou er iets met hen gebeurt zijn?


    Happy Birthday my Potter!

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    "Misschien moeten we dan maar wat gaan verzinnen als jij straks weer wakker bent" zeg ik bedenkelijk en loop weer in de richting van het kasteel. "Er zijn nog genoeg dingen die geregeld moeten worden"


    Geoge Weasley

    'Nu lijkt een Bed en een douce perfect' Zeg ik gaapend, 'Er zit trouwens een blauw plek op je arm' zeg ik terwijl we naar binnen lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Ik staarde naar de grons en mompelde wat onverstaanbaars, voor mij was hulp een teken van zwakte, als ik me liet helpen betekende dat dat ik het niet alleen zou kunnen maar toch besloot ik me mond te houden en er niet tegen in te gaan. Het was ondertussen harder gaan regenen en we waren doorweekt "...oke waar spreken we af en hoe laat?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Madison
    Ik liep over het gras, en tot overmaat van ramp lichtte een bliksemflits mijn duistere pad op. Niet veel later klonk er een grote knal, en ik zuchtte.
    Mijn pas versnelde, en doordat ik naar mijn voeten had gekeken, botste ik tegen iemand op. [George of Fred, aan jullie de keuze :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    "Neem jij dan maar een maar een douche en ga bed. Ik moet nog even iets regelen" zeg ik lachend terwijl we naar binnen lopen en een blik op mijn arm werp. "Ach het zal een keer niet zo zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria zat nogsteeds in de grot, haar knieën opgetrokken en haar armen eromheen, terwijl ze luisterden naar de regen die kapot spatte op de grond. Astoria kantelde haar hoofd even naar links, om door de opening van de grot naar buiten te kijken, maar voor zo ver ze zag kon ze Draco en Aileen niet zien. Ze vroeg zich wel af wat er aan de hand zou zijn, misschien dat Draco toch niet de enige was die een Death Eather is...misschien dat Aileen erook een is? Astoria trok even een wenkbrauw op bij die gedachten, en schudde deze weg, waarna ze op haar zij ging liggen terwijl haar ogen langzaam sloten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Snape

    "Draco ik weet wat je denkt, maar je weet ook heel erg goed hoe ik erover denk" zeg ik als hij naar de grond staart. "Mhm de kamer van hoge nood lijkt me de juiste plek om te beginnen met zoeken en hoe laat dat kan jij beter zeggen". Ik haal een hand door mijn natte haar en kijk hem aan. "Ik denk dat ik jullie maar weer alleen laat en terug ga naar Hogwarts"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {ik moet eten:Y) tot zo! misschien}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik liep over het gras, en tot overmaat van ramp lichtte een bliksemflits mijn duistere pad op. Niet veel later klonk er een grote knal, en ik zuchtte.
    Mijn pas versnelde, en doordat ik naar mijn voeten had gekeken, botste ik tegen iemand op. [George of Fred, aan jullie de keuze :'D]


    (die jongens zijn echt magneten voor rennende mensen of zo :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (die jongens zijn echt magneten voor rennende mensen of zo :') )

    hahahahaha ja x'DD Lekker subtiel ook


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rider schreef:
    (...)

    (die jongens zijn echt magneten voor rennende mensen of zo :') )


    {Het is net een horde gillende fans D:}


    Don't be like the rest of them, darling