• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Fred en George hebben net een noodlandig gemaakt op het gras buiten XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ohwww regent het nog steeds?
    Want Madison begeeft zich daar al voor een paar dagen LOL. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Geen idee XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    George Weasley

    'Oh.. Fijn' Zeg ik als het begint te regenen, 'Net waar ik op zat te wachten'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Nu wel dus :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik schiet in de lach en kijk naar de lucht. "Beter nu dan net, maar liever helemaal niet" zeg ik en sta dan ook op. "Zullen we naar binnen gaan?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik zat al ruim een halfuurtje in het Verboden Bos toen het opnieuw begon te regenen. Ik slaakte een zucht, en streek afwezig met mijn vingers door het donkere, verse aarde.
    Wat als ik naar Malfoy Manor ga? Dan kan ik mijn oude leven oppakken, en-
    Ik zuchtte. Nee, ik kon George niet achterlaten. Ik zou te veel pijn lijden, zowel fysiek als mentaal.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 15:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Waarschijnlijk blijf ik hier gewoon liggen, het slaapt hier waarschijnlijnlijk best lekker' Zeg ik terwijl ik naar onze bezems kijk die ene eindje verderop ligen.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Iemand Harry, Ginny of Belinda meeten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    "Waarschijnlijk zeg ik dan maar weltrusten en dat je gek bent" zeg ik bedenkelijk en loop naar de bezems die ik oppak en weer terug loop. "Als je je bedenkt weet je me te vinden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Oke, ik ga wel mee' Zeg ik waarna ik een van de bezems aanpak en met hem mee loop. 'Al is het heel doeloos om hier nog te zijn'


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik stond wankelend op. God, ik had véel te lang gezeten, waardoor ik steun moest zoeken bij een boom aangezien ik licht werd in mijn hoofd.
    Ik bekeek mezelf even; compleet bedekt in modder en regen. Geweldig.
    Het werd steeds donkerder, en ik besloot dat ik maar moest douchen. Ik baande me een weg uit het bos.
    Hogwarts kwam al in zicht; ik zuchtte even. Ik had absoluut geen zin om mensen onder ogen te komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    "Misschien moeten we dan maar wat gaan verzinnen als jij straks weer wakker bent" zeg ik bedenkelijk en loop weer in de richting van het kasteel. "Er zijn nog genoeg dingen die geregeld moeten worden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Belinda/Lavender

    Ik keek om me heen. Zachtjes begroete ik de bloederige baron. Ik vond hem maar een griezel. Snel liep ik door. Nog maar 34 trappen op en ik was er. Oke, ik moest nog wel een eind. Ik begon wat sneller te lopen. Na 13 trappen stopte ik even. Zijsteek. Ik liep weer door. Nog maar 5 trappen. Kom op, ik kan het! Nog maar een klein stukje! Ik klopte aan. 'Binnen!' riep een dromerige stem. Ik stapte naar binnen. 'Hallo Belinda, ga zitten.' zei Zwamdrift. Ik plofte op een kussentje neer. 'Waarom vind iedereen mij gestoord en wil Ronnieponnie mij niet meer?' na dagen piekeren had ik eindelijk besloten wat ik moest doen: mijn toekomst laten voorspellen. Ze keek even in haar bol. 'Mijn schat, sommige stervelingen vinden je niet gestoord.' zei ze 'En Ronald is gewoon niet meer verliefd. Zoek iemand anders...' ik barste weer in tranen uit. Ik wou niemand anders! 'Maar iemand anders zoeken heeft niet veel zin meer. Ik zie je liggen in mijn bol.' ik snakte naar adem. Ging ik dood? Snel rende ik weg. Alle trappen weer af. Ik wou nog niet dood!


    (Haha, er zit een jonge sneep vlak bij mij, hij heeft alleen blond haar)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Ze begon te vertellen "We moeten opzoek naar de verdwijnkast die ergens op school staat en die dan repareren" ik luisterde gespannen "Dan begin de laatste week van school moet die af zijn en dan kunnen de andere dooddoender de school binnendringen zodat wij onze laatste opdracht kunnen uitvoeren, maar laat ik het daar nog maar even niet overhebben. We moeten ons eerst richten op de eerste helft" ondertussen was mijn mond open gezakt "we moeten er dus voor zorgen dat de andere dooddoeners de school in kunnen? dat is onmogelijk" zei ik verbaast "de school zit bomvol oude magie?!" ik slikte "wat nou als dat niet lukt?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.