• Bill Kaulitz is toch wel heel erg veranderd. Niet meer de Bill van Monsoon, Don't Jump, Shadow .., je weet wel. We hebben nu een nieuwe Bill. De nieuwe Bill is van If I Die Tomorrow. Ik weet wel wat hij & Tom (die ook aan het veranderen is) groter worden. Zij blijven ook niet de jongens van vroeger. Toch denk ik dat Bill niet meer Bill is. Ik kwam dit plaatje tegen. Ik begon me een beetje zorgen te maken .., maar even later kwam ik dit plaatje tegen. Toen waren al mijn zorgen weg, en nu nog!
    I don't care, Bill is Bill!

    Iemand mee eens, niet mee eens? Laat het mij weten!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life is full of fake people

    Neither (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    xShadowGirlx schreef:
    (...)

    MissKaulitz6 schrijft op haar profiel:

    Can you see this boy?

    When he smile, I'll smile too. He's more than a normal boy, he's more than a boy with a golden voice. He has the most fans in the whole world, he's special. When he speaks, all the fans listen quietly to him. I like his way, he inspires me. He told me how I must live, he told me about his music and style. It's more than a normal boy

    Zie je?
    helemaal mee eens(H)


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    Zonder baard vind ik hem vooral geweldig. Het staat een beetje armoedig.


    Your make-up is terrible

    Ik heb nooit echt iets gehad met zijn muziek. Ik denk dat het komt omdat ik Duits geen mooie taal vind.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind ze beide creepy :P

    Maar de nieuwe Bill vind ik vreselijk eruit zien, dus zie ik toch maar liever de oude (cat)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    als fan, eerder een vroegere fan zal ik er wel heel graag eromheen willen kunnen zeilen. Maar deze Bill is gewoon een creep geworden. Hij ziet er niet meer 'meisjesachtig' uit zoals velen dat noemden maar wat we ervoor terug kregen is dan ook weer helemaal niet geweldig.
    En als iemand zegt: het gaat om het muziek: die lied gewoon sh*T.


    -

    Assassin schreef:
    Zonder baard vind ik hem vooral geweldig. Het staat een beetje armoedig.

    dat en ik vind hem nu een beetje eng-ig


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    oneheartbeat schreef:
    (...) helemaal mee eens(H)


    Mooi he?!


    Life is full of fake people

    Geef mij toch maar de oude Bill terug, de Bill waar ik ooit nog verhalen over schreef etc :')
    Ik vraag me alleen af, áls TH nu ooit nog eens een nieuwe album uitbrengt en ze terug gaan optreden, ik ga echt schrik hebben van Bill als ik naar een concert ga ö


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wiarda schreef:
    Eigenlijk boeit het me geen reet. Ik heb Tokio Hotel nooit echt leuk gevonden (niet mijn muzieksmaak).


    Happiness is a form of courage.

    Lol wat moet ie dan? voor de rest van z'n leven hetzelfde blijven?(cat) Jij gaat toch ook naar de kapper etc.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Assassin schreef:
    Zonder baard vind ik hem vooral geweldig. Het staat een beetje armoedig.

    ^ This. Hij ziet eruit als een crackjunkie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yuliette schreef:
    Ik vind het juist leuk dat hij zoveel van uiterlijk veranderd! Alleen vind ik het jammer dat (naar mijn idee) hun muziek zoveel achteruit is gegaan. Die liedjes van vroeger zijn veel mooier en ik vind dat hij in het duits moet blijven zingen. Er is op de wereld al genoeg engelstalige muziek.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Buttzville schreef:
    Ik vind ze allebei niet leuk c:


    The universal language of art.

    Hmm, ik zou dit topic willen negeren, maar ik kán het niet.
    TH/ Bill zal voor mij altijd een belangrijk deel in mijn leven zijn, gewoon omdat hun muziek me door zoveel heen geholpen heeft. Ergens heb ik er kracht uit gehaald - en ik ben erdoor fanfic's beginnen schrijven, wat mijn passie voor het schrijven alleen maar aangewakkerd heeft. I know, klinkt cliché, maar hebben vele mensen niet hetzelfde gevoel over hun eigen andere idolen?
    Anyway, ik heb áltijd al een zwak gehad voor de Bill met lange haren, schattige glimlach en kuiltjes in de wang. Maar als je dan eens denkt aan wat ze al meegemaakt hebben - er zijn héél wat hysterische en stalkerige fans, dat móet toch zo verstikkend zijn voor hen? Dan is het toch 'logisch' dat hij misschien iets minder wil opvallen en incognito wil zijn? Veranderingen zijn niet altijd slecht, weet je. Het hoort bij volwassen worden. Bovendien ziet hij er niet slecht uit, hij ziet er gezond uit, gespierder en ik denk dat de rustperiode hen wel goed doet, want ik denk dat de beroemdheid ook hun tol eist, sowieso. In mijn veel te lange reactie wou ik gewoon maar zeggen dat Bill voor mij altijd Bill blijft. Zijn nieuwe look zal vast wel wennen. Zolang hij gelukkig en gezond is, hebben we niets te klagen, toch?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 16:28 ]


    There will be beauty from pain.