• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingstopic

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:51 ]


    ~

    Metropolis schreef:
    Godverdomme ik haat me gezicht, zit er weer helemaal onder. Normaal nooit zo erg.


    Waar zit je onder:O


    ~

    Dictionary schreef:
    (...)

    Waar zit je onder:O


    Wat do u think.
    Acné etc.


    Normal girl at day, Catwoman at night.




    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Metropolis schreef:


    Hahaha, mijn zusje was naar de Mac geweest en ze krijgt Happy Meal, eet ze daarvan, zegt ze zo heel hard; "DIT IS ZO SMERIG!"
    En in de auto later; "HIER EET IK NOOIT MEER. MOET BIJNA KOTSEN." Hahaha, omygod.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Metropolis schreef:
    (...)

    Wat do u think.
    Acné etc.

    Welcome to my life

    Ik ben terug. Was even boodschappen doen met mama. En ik denk dat m'n vader misschien gelijk heb. Zonder Quizlet heb ik ALLE tijd voor mijn huiswerk en school...


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik ben terug. Was even boodschappen doen met mama. En ik denk dat m'n vader misschien gelijk heb. Zonder Quizlet heb ik ALLE tijd voor mijn huiswerk en school...


    Dat betekend dus dat je alle dingen die je leuk vind moet weg doen? Want daar komt het nu een beetje op neer in mijn ogen:$


    ~

    Dictionary schreef:
    Dat betekend dus dat je alle dingen die je leuk vind moet weg doen? Want daar komt het nu een beetje op neer in mijn ogen:$

    Nah, niet alles. Want Tumblr houd ik. Maar misschien Quizlet.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Nah, niet alles. Want Tumblr houd ik. Maar misschien Quizlet.


    Je kunt het tenminste eerst proberen;) Ik doe ook opleiding op niveau 4 en moet ook nog 2 dagen in de week stage lopen. En daar komt nog bij dat ik en mijn broertje 2 avonden in de week bij mijn vader eten en ik kan het allemaal prima aan. En dat betekend niet dat ik bijna geen huiswerk werk heb want dat is genoeg net als de toetsen. Maar ik blijf tijd houden voor Quizlet. Ik plan altijd alles heel goed. Zorg dat ik genoeg in de les kan doen en het zelf af kan krijgen. Altijd alles goed bij houden in agenda. Mja je moet het zelf maar weten;)


    ~

    Dictionary schreef:
    Je kunt het tenminste eerst proberen;) Ik doe ook opleiding op niveau 4 en moet ook nog 2 dagen in de week stage lopen. En daar komt nog bij dat ik en mijn broertje 2 avonden in de week bij mijn vader eten en ik kan het allemaal prima aan. En dat betekend niet dat ik bijna geen huiswerk werk heb want dat is genoeg net als de toetsen. Maar ik blijf tijd houden voor Quizlet. Ik plan altijd alles heel goed. Zorg dat ik genoeg in de les kan doen en het zelf af kan krijgen. Altijd alles goed bij houden in agenda. Mja je moet het zelf maar weten;)

    Doe jij ook niveau 4 dan op MBO? Dat wist ik niet. Welke opleiding doe je als ik vragen mag?


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Doe jij ook niveau 4 dan op MBO? Dat wist ik niet. Welke opleiding doe je als ik vragen mag?


    Ja ik doe ook niveau 4:) Ik ben net klaar met Commercieel Medewerker heb ik van de week toevallig bericht over gehad en na de vakantie ga ik verder met Junior Communicatie Medewerker wat ik in een jaar mag doen. Maar daar ben ik nog niet heel zeker van. En wat ga jij doen:)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 16:52 ]


    ~

    Dictionary schreef:
    Ja ik doe ook niveau 4:) Ik ben net klaar met Commercieel Medewerker heb ik van de week toevallig bericht over gehad en na de vakantie ga ik verder met Junior Communicatie Medewerker wat ik in een jaar mag doen. Maar daar ben ik nog niet heel zeker van. En wat ga jij doen:)

    Doktersassistente (:


    Chaos is a ladder.