• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingstopic

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:51 ]


    ~

    Allemaal mbo niveau 4 chickssssss, yes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    (...)
    Doktersassistente (:


    Okee, leuk:)


    ~

    Nieve schreef:
    Allemaal mbo niveau 4 chickssssss, yes.

    Jij ook? Nee toch? Ik dacht dat jij iets anders deed.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Jij ook? Nee toch? Ik dacht dat jij iets anders deed.

    Ik deed vmbo-tl, maar ik ga aankomend jaar Juridisch Medewerker doen, is mbo niveau 4, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Ik deed vmbo-tl, maar ik ga aankomend jaar Juridisch Medewerker doen, is mbo niveau 4, hahaha.

    Haha, nice! Ik deed vmbo kader c:


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Haha, nice! Ik deed vmbo kader c:


    Ik heb de eerste 2 jaar vmbo tl gedaan en daarna 2 jaar vmbo kader en daar heb ik mijn diploma ook van:) Maar ik ben vorig jaar na de zomervakantie begonnen met Commercieel Medewerker op het MBO. Daarvoor deed ik een andere opleiding op het mbo waar ik mee gestopt was:)


    ~

    Ik ben eventjes eten hoor:)


    ~

    Lol. Ik ben echt faal dan. In de eerste begon ik met havo/vwo en zeiden ze ook echt dat ik vwo kon doen. In de tweede kreeg ik Duits, meteen zakte ik af na havo en toen ik een keer een vier haalde, mocht ik meteen terug naar vmbo-tl, kutschool.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Allemaal niveau 4 mensjes haha
    Kom ik aan met mijn niveau 3

    Op de basisschool zeiden zat ik vmbo lwoo moest doen omdat ik het nooit zou redden op school. In vmbo lwoo begon ik vrijwel gelijk met allemaal 9-ens te halen en zo dus werd ik naar vmbo kader gestuurd. En daar zeiden dat ik naar tl moest, maar dat wou ik niet want ik was bang dat het een te grote stap zou zijn. En toen maakte ik een test en daaruit kwam dat ik op alle vakken havo kennis had en op wiskunde had ik het niveau van een basisschool-scholiere. (krul)

    En nu ga ik dus naar niveau 4 van het mbo, nu ik mijn vmbo kader diploma heb. Want op niveau 4 kan je met vmbo kader en vmbo tl terecht.


    Chaos is a ladder.

    Hahaha, erg man. Mijn wiskunde was volgens dat ding havo, rest allemaal vwo, lol, geen idee waarom ik dus op vmbo zit, maar oké.
    Ik ga nu naar m'n werk guuuys, xo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga eventjes eten c:


    Chaos is a ladder.

    Back:)


    ~

    Hi allemaal (:

    Ben ik weer! c:


    Chaos is a ladder.