• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingstopic

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:51 ]


    ~

    Nieve schreef:
    (...)
    21 jump streeeet


    Die heb ik al gezien haha, maar ik bedoel eigenlijk een echte goede film waarvan je echt zoiets hebt van: oh hell yeah. Haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Die heb ik al gezien haha, maar ik bedoel eigenlijk een echte goede film waarvan je echt zoiets hebt van: oh hell yeah. Haha.

    Eh, geen idee, gosh, lol. Ik kijk meestal altijd van die vreselijk onzinnige films.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tss. Op Bol stond dat hij vandaag zou komen. Nou, POSTNL komt alleen tussen 12;30 en 14;30 in mijn wijk, zie ik nu op de site van POSTNL.


    Chaos is a ladder.

    Mesut schreef:
    (...)

    Die heb ik al gezien haha, maar ik bedoel eigenlijk een echte goede film waarvan je echt zoiets hebt van: oh hell yeah. Haha.


    Superman Returns C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.






    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Wat zijn deze topic's dood trouwens. :W


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Wat zijn deze topic's dood trouwens. :W


    Jep en het gaat ook over alles behalve voetbal haha, dus ik zit er bijna nooit meer. Niet dat het dood is omdat ik er niet meer ben. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Helloo (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Barton schreef:
    (...)

    Jep en het gaat ook over alles behalve voetbal haha, dus ik zit er bijna nooit meer. Niet dat het dood is omdat ik er niet meer ben. :Y)

    Jawel joooong. Dat is de rede!!! Hahaha, maar je hebt wel gelijk hoor. We hebben het vrijwel nooit meer over voetbal, echt slecht jong. Even snel foto's opzoeken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    En dat terwijl ik nog een voetbalverhaal wou beginnen. Misschien.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    En dat terwijl ik nog een voetbalverhaal wou beginnen. Misschien.

    Doen! Ik wil ook een nieuwe, hahaha, eerst even Fall and Rise afronden, dat wil ik namelijk zooo graag. Ben al wel over de helft, denk ik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Doen! Ik wil ook een nieuwe, hahaha, eerst even Fall and Rise afronden, dat wil ik namelijk zooo graag. Ben al wel over de helft, denk ik.

    Ik zit te twijfelen. Het Arjen Robben idee zit nog in mijn hoofd maar ik wil eigenlijk een Jesús Navas verhaal c:

    Maar ik wil zelf ook eerst met mijn Ian Somerhalder verhaal op gang komen. Het verhaal staat al online en het eerste hoofdstuk ben ik nu aan het controleren op fouten.


    Chaos is a ladder.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ben ik de enige die Karim Benzema iets vind hebben?


    Big girls cry when their hearts are breaking