• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingstopic

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:51 ]


    ~

    Mijn verhaal staat online. Best dat ik later nog wat aanpas want ik weet niet zo goed welke GIF ik van Ian moet doen. Ik heb er zó veel. :\


    Chaos is a ladder.

    Mesut schreef:
    (...)

    Amy, I freaking love you. Ricky heeft ook heeeeeeel wat. :9~

    Ik ga eens even foto's van hem watchen. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    Mijn verhaal staat online. Best dat ik later nog wat aanpas want ik weet niet zo goed welke GIF ik van Ian moet doen. Ik heb er zó veel. :\


    Darling, er staat nog niet beschikbaar a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zit eraan te denken om mijn eerste hoofdstuk naar een beta reader te sturen, zodat ik zeker weet dat het goed geschreven is qua grammatica en/of spelling. Maar ik ben bang dat het dan eeuwen gaat duren voordat ik iets terug krijg?


    Chaos is a ladder.

    Stiles schreef:
    Darling, er staat nog niet beschikbaar a.

    Oh, fuck. Nu wel? (A)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik zit eraan te denken om mijn eerste hoofdstuk naar een beta reader te sturen, zodat ik zeker weet dat het goed geschreven is qua grammatica en/of spelling. Maar ik ben bang dat het dan eeuwen gaat duren voordat ik iets terug krijg?

    Valt best mee, beta's moeten gemiddeld10 á 15 aanvragen per maand doen, kan nu met de beta verkiezingen wel iets langer duren, denk ik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Anyways, nu staat mijn verhaal dus online. Hoofdstuk één is al af maar ik denk dat ik die morgen online zet. Ik ga nu slapen, welterusten iedereen!


    Chaos is a ladder.


    Wie's deze knappe kerol?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Finaly home en in mijn bedje :)


    ~

    Nieve schreef:


    Wie's deze knappe kerol?


    That, my darling, is my future husband: Tom Daley.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Holy shit. Dark Clark is H-O-T.

    and omg, poor Martha :c

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 1:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Good morning! Al klaar met douchen, nu ontbijten, daarna buiten zitten of Pride & Prejudice kijken, dan de hond uitlaten en dan wachten tot de pakketjes van Bol.com komen. _O_


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Good morning! Al klaar met douchen, nu ontbijten, daarna buiten zitten of Pride & Prejudice kijken, dan de hond uitlaten en dan wachten tot de pakketjes van Bol.com komen. _O_


    Zo jij bent actief xD ik ben net drie kwartier mijn bed uit. Mijn knie is helemaal dik en blauw en ik ben me nu aan het klaar maken voor nog een dagje vervelen :$


    ~

    Stiles schreef:
    (...)

    That, my darling, is my future husband: Tom Daley.

    Holy fucking shit. Ik zou graag een beschuitje met hem willen eten hoor, of iets anders. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Plannen zijn gewijzigd. Ik heb een milkshake gehaald en ga nu met mijn moeder (die naar huis mocht vanwege het mooie weer) in de tuin zitten en wat lezen. En wachten tot de pakketjes van Bol.com geleverd zijn. En vanavond BBQ. _O_


    Chaos is a ladder.