• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingstopic

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:51 ]


    ~

    Vampires schreef:
    Plannen zijn gewijzigd. Ik heb een milkshake gehaald en ga nu met mijn moeder (die naar huis mocht vanwege het mooie weer) in de tuin zitten en wat lezen. En wachten tot de pakketjes van Bol.com geleverd zijn. En vanavond BBQ. _O_

    Wat voor pakketjes?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khedira -> Dictionary


    ~

    HOLAAA.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Metropolis schreef:
    HOLAAA.

    Heeee dushi


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Naomi, you changed your name (:

    Nieve schreef:
    Wat voor pakketjes?

    Mijn ouders hebben een dvd-box van een detective besteld en ik mijn The Vampire Diaries seizoen 2 dvd. En die van mijn ouders is al bezorgd c:


    Chaos is a ladder.

    Nieve schreef:
    (...)
    Heeee dushi


    Heee andere dushiiii,
    did you see PLL?
    Ik ship Hanna en Wren zo hard nu he. :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    VanDerVaart schreef:
    Naomi, you changed your name (:


    Ja dat klopt:$ Ik vond het even tijd voor iets anders:) Binnenkort word het toch wel weer anders xD En ik verveel me dood door mijn knie, dus ik dacht ik ga ff wat dingen opruimen & veranderen etc:)


    ~

    Dictionary schreef:
    (...)

    Ja dat klopt:$ Ik vond het even tijd voor iets anders:) Binnenkort word het toch wel weer anders xD En ik verveel me dood door mijn knie, dus ik dacht ik ga ff wat dingen opruimen & veranderen etc:)


    What does it mean?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Metropolis schreef:
    (...)

    Heee andere dushiiii,
    did you see PLL?
    Ik ship Hanna en Wren zo hard nu he. :9~

    SHIT, OMYGOD. Vergeten, ga hem nu meteen kijken. En echt he, omygod. Ik moet dit van mezelf blijven luisteren, gosh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga nu in de tuin zitten (blijf wel online, denk ik, via mijn ma's mobiel) en vanavond zet ik hoofdstuk 1 van mijn Ian Somerhalder verhaal online. _O_


    Chaos is a ladder.

    Metropolis schreef:
    (...)

    What does it mean?


    Dictionary betekend woordenboek en voor mij betekend dat hetzelfde aangezien ik soms thuis net een woordenboek ben omdat ik vaak wel betekenis weet van dingen enzo:$


    ~

    Nieve schreef:
    (...)
    SHIT, OMYGOD. Vergeten, ga hem nu meteen kijken. En echt he, omygod. Ik moet dit van mezelf blijven luisteren, gosh.
    ]

    Ik wil weten wie A isssss.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Dictionary schreef:
    (...)

    Dictionary betekend woordenboek en voor mij betekend dat hetzelfde aangezien ik soms thuis net een woordenboek ben omdat ik vaak wel betekenis weet van dingen enzo:$


    Ahaaaa. Okee. :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Metropolis schreef:
    (...)

    Ahaaaa. Okee. :')



    Ik vond het wel leuk:$ Eens een keertje wat anders. En bovendien ben ik bezig met alles opruimen wat betreft mijn stories enzo. Ik wil dingen aanpassen. Nieuwe rollen en dergelijke:) Dus ik vond het zo een goed begin. Nieuwe vrienden (Jullie dus(flower)) en het oude vergeten en opnieuw beginnen:$


    ~