• Ik heb onlangs high heels gekregen maar ik vind de kleur niet zo mooi. Daarom wil ik ze opnieuw spuiten of verven ofzo, een vriendin van mij had dat eens gedaan en ze had ook de zool rood gevergd zodat het op Louboutin leek. Ik vond het toen echt supermooi maar ik heb ruzie met die vriendin dus ik kan niet vragen welke verf of welk spuitbus ze gebruikt had. Iemand enig idee of ervaring?


    Don't cry, just smile.

    vraag het gewoon aan die vriendin en maak dan de ruzie weer goed
    geen ervaring, maar een vriendin van mij wel ik zal het haar vragen


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Uhm .., ik heb een keer een jurkje van mij geverfd. Ik kocht kleding verf bij de Etos. Ik deed de verf in een soeppan met water. Toen het water kookte deed ik mijn jurkje er in. Heel lang er rustig in roeren en knal roze was mijn jurkje. Ik weet niet of dat ook met schoenen kan!? Je kan het proberen. Nu draag je ze toch niet!


    Life is full of fake people

    xShadowGirlx schreef:
    Uhm .., ik heb een keer een jurkje van mij geverfd. Ik kocht kleding verf bij de Etos. Ik deed de verf in een soeppan met water. Toen het water kookte deed ik mijn jurkje er in. Heel lang er rustig in roeren en knal roze was mijn jurkje. Ik weet niet of dat ook met schoenen kan!? Je kan het proberen. Nu draag je ze toch niet!


    Ja, maar dan wordt de binnenkant ook geverfd en ik wil mijn zool in een andere kleur.
    Dankje, xGlimmer!


    Don't cry, just smile.

    onlyone schreef:
    (...)

    Ja, maar dan wordt de binnenkant ook geverfd en ik wil mijn zool in een andere kleur.
    Dankje, xGlimmer!



    Ojha .., dat heb je dan ook nog .., pff .., moeilijk.. Nou veel succes!


    Life is full of fake people