• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    Het meisje grinnikt. 'Je hebt er duidelijk verstand van,' glimlacht ze en ze draait zich een kwartslag. 'Het spijt me van net. Val heeft nogal verkeerde vrienden,' verontschuldigt ze zich waarna ze haar hand uitsteekt. 'Natasha'.
    'Sevastian,' glimlach ik terwijl ik haar hand schud. 'Maar iedereen noemt me Sev'. Ik laat haar hand weer los en gebaar naar de barman dat ik nog een baco wil. Hij zet het drankje neer en ik geef hem het geld. 'Die Val van je heeft dus verkeerde vrienden en jij bent volgens mij een vriendin van haar, dus eigenlijk maakt jou dat ook verkeerd,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga slapen. Morgen laatste daggie werken. Wss vrijdag op vakantie ;$. Weten jullie hoe 't werkt met prepaid en dan maand -in ieder geval twee weken- internet betalen? Service; Hi ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Volgens mij is Hi best duur. At least, I guess so.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguez

    Wanneer ze mijn shirt uittrekt legt ze mijn armen weer lager.
    Ze rusten nu op haar billen terwijl ze met haar tong over mijn lippen heen gaat. Ik open mijn mond en ze laat haar handen op mijn borstkas rusten.
    Mijn schoenen had ik al uitgetrapt en ik trek haar stukje bij beetje dichter bij het bed.
    Mijn ene hand gaat naar haar rug en stopt bij de rand van haar BH.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Morticia schreef:
    (Volgens mij is Hi best duur. At least, I guess so.)


    Ik heb een abbonement Hi. Maar dat is niet zo duur, met internet sws niet .Maar van prepaid weet ik niks af XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Als Michaël zijn mond opent laat ik mijn tong langs de zijne glijden. Ik merk dat hij zijn schoenen uittrapt. Nadat hij dat heeft gedaan trekt hij me iets dichter naar het bed toe terwijl één van zijn handen over mijn rug glijdt en stopt bij het randje van mijn BH. Ik bijt op zijn onderlip en laat één van mijn handen weer afzakken naar zijn billen waar ik zachtjes ik knijp. Mijn andere hand tekent onzichtbare rondjes op zijn borstkas. Ik druk een paar kusjes op zijn kaak en druk dan mijn lippen in zijn nek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Prisoner schreef:
    (...)

    Ik heb een abbonement Hi. Maar dat is niet zo duur, met internet sws niet .Maar van prepaid weet ik niks af XD

    (Ik had namelijk eerst prepaid van Hi en dat was best wel duur, aangezien ik voor één fucking berichtje al 20 cent betaalde. Echt niet normaal.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Destina de la Bourse

    Hij hing nog steeds over me heen en ik glimlachte, ik leunde op mijn ellebogen en hief me een stukje op. Ik keek hem recht in zijn ogen aan. 'Als ik dit niet zou willen Calv. Was ik hier nu niet, dan was ik wel ergens anders naartoe gegaan en was ik desnoods bij Zoë op de kamer, óf had ik een eigen kamer genomen. Als dat dan nog zou kunnen.' Ik hield zijn blik even vast. 'Je bent té lief.' zei ik en trok hem naast me. 'Als je dat maar weet.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Ik had namelijk eerst prepaid van Hi en dat was best wel duur, aangezien ik voor één fucking berichtje al 20 cent betaalde. Echt niet normaal.)


    Hmm, dat is inderdaad fucking duur. Ik weet dat ik nu voor 3000 smsjes, 150 bm en onbeperkt internetten 24.95 betaal dus ik vond dat in principe toch wel goedkoop XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Gaat leuk worden als Lauren er ineens is:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguez

    Ze bijt op mijn onderlip wat mijn verlangen erger maken. Ergens ringelde er een belletje die zei: 'Kom op, dit is Zoë. Dit moet je niet doen.' Toch luisterde ik er niet naar stopte toen we aan de rand van het bed kwamen.
    Ze liet een spoor achter van kusjes die uiteindelijk in mijn nek belandde en ik kreeg even kippenvel toen ze dit deed. Ik trok haar iets steviger vast en haar handen tekende een paar rondjes op mijn borstkas.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Ik grijns even als ik merk dat hij kippenvel krijgt van de kusjes in zijn nek. We staan inmiddels bij de rand van het bed en hij trekt me iets dichter tegen zich aan. Zachtjes duw ik hem achterover zodat hij op het bed komt te liggen. Ik ga ter hoogte van zijn heupen zitten met aan beide kanten een been. Ik buig me voorover zodat ik weer kusjes in zijn nek te geven. Er komt een grijns op mijn lippen en ik kan het niet laten hem een zuigzoen te geven waarna ik mijn lippen naar zijn oor breng. 'En, wil je het onschuldige meisje al terug?' fluister ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ze duwt me het bed op en ik grijns. Ze gaat op mijn heupen zitten en buigt naar mr toe terwijl ze weer kusjes in mijn nek geeft. Ik voel dat ze grijnst en ik leg mijn handen op haar heupen. Ze geeft me een zuigzoen recht in mijn nek.
    'En? Wil je het onschuldige meisje al terug. ' vraagt ze dan en ik grijns. 'Laat haar maar nog even met rust.' Fluister ik dan en draai ons om zodat zij onderop me ligt.
    Ik grijns en laat een spoor van kusjes achter vanaf haar buik naar haar kaak. Ik grijns. 'Hmm.' Zeg ik dan en laat een zuigzoen achter op precies dezelfde plek achter.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Laat haar maar nog even met rust,' fluister Michaël grijnzend.
    Hij draait ons om waardoor ik onderop kom te liggen. Hij grijnst weer en maakt dan een pad van kusjes van mijn buik tot mijn kaak. 'Hmm,' hoor ik hem zeggen. Een zachte giechel rolt over mijn lippen als ik merk dat hij ook een zuigzoen in mijn nek maakt. Ik kijk hem aan terwijl ik langzaam mijn handen naar de rand van zijn broek beweeg en vervolgens zijn broek los maak en naar beneden trek. Als ik daar klaar mee ben druk ik mijn lippen weer op de zijne terwijl mijn handen op zijn heupen blijven liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Nu ligt ook mijn broek op de grond en ze drukt haar lippen weer op die van mij.
    Een grijns tijdens de kus kan ik niet onderdrukken en ik laat mijn handen rustig over haar huid naar haar sluiting van haar BH en laat ze daar rusten. Ik bijt zacht in haar onderlip waarna ik er met mijn tong over ga.
    'Je weet wel dat je kamer genoot zo binnen kan komen eh.' Merk ik dan met één grijns op en duw haar een stuk het bed op.
    Ikplaats weer een kus op haar hals en vervolgens druk ik ze weer op haar lippen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.