• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Graag gedaan,' zegt Max.
    'Hoe kan het eigenlijk dat je zo goed kan zingen? Heb je ooit zangles gevolgd?' vraagt hij dan.
    Ik schud weer mijn hoofd. 'Nope, ik heb nooit zangles gehad,' antwoord ik.
    'Ik heb het denk ik van mijn vader, die kan ook wel redelijk zingen,' voeg ik er aan toe. 'Gitaar spelen heeft mijn broer mij aangeleerd maar ik kan het lang niet zo goed als hem en hij heeft het zichzelf helemaal aangeleerd'.
    Ik kijk even rond en zie dat Andrew gebaart dat hij naar huis gaat. Ik knik en glimlach naar hem waarna ik weer naar Max kijk. 'Hoe heb jij leren rappen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Ik,' grijnst Michaël.
    'Ik dacht het dus niet meneertje, oefen maar op je barbiepoppen,' zeg ik plagerig.
    Ik raak lichte geïrriteerd als hij zijn mond gesloten houdt. 'Jij bent soms echt zo'n eikel,' zucht ik terwijl ik een stomp tegen zijn arm geef.
    Dan bonkt er ineens iemand op de deur. 'Zoë'. Zeker weten dat dat Lauren is.
    Ik vloek zachtjes, duw Michaël van me af en rol van het bed af terwijl ik met één mijn BH weer vast maakt. Met een klap kom ik op de grond. Dat wordt morgen een blauwe plek op mijn billen. Ik krabbel overeind en kijk naar Michaël die nog in zijn onderbroek op het bed ligt. Zonder iets te zeggen ruk ik de deken onder hem vandaan en leg ik die over hem heen zodat er niks van te zien is. Zijn shirt, broek en schoenen schop ik onder het bed. 'Ik kom er aan!' roep ik naar Lauren terwijl ik snel mijn slaapkleding aantrek en naar de deur loop. Ik doe de deur open en zie Lauren staan, die nogal naar alcohol ruikt. 'Je kan denk ik eerst beter even gaan douchen,' grinnik ik en ik loop de kamer weer in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    "Nope," antwoord ze gelijk na mij vraag. "Ik heb nooit zangles gehad," voegt ze er nog aantoe. "Ik heb het, denk ik, van mijn vader. Die kan ook wel redelijk zingen," voegt ze er bedenkelijk aan toe. "Gitaar spelen heeft mijn broer mij aangeleerd, maar ik kan het lang niet zo goed als hem en hij heeft het zichzelf helemaal aangeleerd," vertelt ze.
    Ze laat haar ogen door de bar glijden en knikt naar iemand. Daarna laat ze haar ogen op mij rusten. "Hoe heb jij leren rappen?"
    Ik wend mijn blik af en denk na. "Voor een deel heb ik het mezelf aangeleerd, door clipjes te bekijken en het na te doen, maar mijn broer heeft me het meeste geleerd," leg ik aan haar uit.
    "Hoe oud ben je eigenlijk, als ik het vragen mag?" vraag ik daarna aan haar. De vraag ligt al de hele avond op het puntje van mijn tong. Want volgens mij is ze ouder dan dat ik denk.

    Natasha Fabiënne Parker.

    "Sevastian," Glimlacht hij en neemt mijn hand aan om hem vervolgens even te schudden. Een naam die niet vaak voorkomt. Natasha komt ook niet zo super vaak voor en dan vooral niet in Engeland, maar Sevastian heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Sebastian hoor ik dan weer wat vaker. "Maar iedereen noemt me Sev" Vervolgt hij.
    Nadat hij mijn hand heeft los gelaten, gebaart hij naar Joey dat hij nog een baco wil. Ondertussen laat ik mijn ogen even over zijn lichaam glijden. Snel, maar zorgvuldig. "Die Val van je heeft dus verkeerde vrienden en jij bent volgens mij een vriendin van haar, dus eigenlijk maakt jou dat ook verkeerd," Grijnst hij, nadat hij het geld aan Joey heeft overhandigd. "Valerie heeft twee vrienden groepen. In de ene zit ik en nog een paar mensen, zoals die gozer daar," Ik pauzeer even en wenk even naar de barman, Joey. "En dan heb je nog de 'verkeerde' vrienden" Ik draai mijn hoofd en wenk richting een meisje met groene highlights in haar haren. "Dat is er een van. Maar goed, genoeg over Val. Hoe zit het met jou? Ben je nieuw hier?" Ik richt mijn blik weer op hem en kijk hem nieuwschierig aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Max lijkt even na te moeten denken voordat hij antwoordt geeft. 'Voor een deel heb ik het mezelf aangeleerd, door clipjes te bekijken en het na te doen, maar mijn broer heeft me het meeste geleerd,' zegt hij.
    'Hoe oud ben je eigenlijk, als ik het vragen mag?' vraagt hij dan.
    'Je broer heeft je blijkbaar niet geleerd dat je een dame nooit mag vragen naar haar leeftijd,' lach ik geamuseerd. 'Voordat ik het zeg, hoe oud denk je dat ik ben?' vraag ik.
    Mijn blik glijdt over hem heen. Qua uiterlijk zou hij zo twintig kunnen zijn, misschien zelfs wat ouder. Maar aan zijn gedrag en het feit dat hij nogal vaak naar meisjes kijkt, waar hij zo te merken maar al te graag mee flirt zou je eerder zeggen dat hij zestien is. Waarschijnlijk zit hij er tussen in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ik grinnik als ze me een eikel noemt en ik wil net mijn lippen weer op die van haar drukken maar hoor iemand dan op de deur bonken. 'Zoë!' Het is vast haar kamer genoot ik vloek binnendsmond.
    Zo duwt me van haar af en rolt van het bed af waardoor ze valt. Ik ggrinnik en kijk haar aan terwijl ze haar BH weer aandoet. 'Sexy hoor, ' zeg ik dan en wiebel vervolgens met mijn wenkbrauwen. Ze trekt snel haar slaapkleding aan terwijl ik onder de dekens ga liggen en doe alsof er niks is gebeurd.
    Even moet ik grinniken als ik haar zo gehaast te werk zie gaan. Ik lig en Zoë zegt dat Lauren moet gaan douchen. Ik grinnik ook even en ze komt weer naar binnen. Als ik een blik op Zoë werk zie ik de zuigzoen en ik lach. Ik wijs er even naar en grinnik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    'Valerie heeft twee vrienden groepen. In de ene zit ik en nog een paar mensen, zoals die gozer daar,' begint Natasha en ze gebaart naar de barman. 'En dan heb je nog de "verkeerde" vrienden'. Ze draait haar hoofd en kijkt naar een meisje met groene highlights.
    Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op. Ik snap dus echt niet waarom iemand groen in zijn of haar haar zou willen hebben. Sommige mensen kunnen het hebben maar naar mening het meisje dat Natasha bedoelde niet.
    'Dat is er een van. Maar goed, genoeg over Val. Hoe zit het met jou? Ben je nieuw hier?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik ben hier met een groep vrienden. We komen uit Amerika,' leg ik uit. 'Oorspronkelijk kom ik uit Rusland,' mompel ik er zacht achteraan. Ik neem een paar slokken van mijn baco en kijk weer naar het meisje naast me. 'We zijn op een wereldreis'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    "Evan is een leuke jongen en jullie zouden een leuk stel zijn," Ze heeft een voorzichtig glimlachje op haar lippen en ik open mijn mond om te protesteren, maar houd het voor me en grom dus alleen maar wanneer ik mijn mond stevig op elkaar dicht had gedaan. Ik besloot dat het wijs was om even niets meer te zeggen en na te denken over wat ik dan wel überhaupt kon doen. "Heb je hem eigenlijk vanavond al gezien?" klonk er vervolgens vragend bij Vienna vandaan, maar ik draaide me alleen om zodat ik met mijn rug naar haar toe lag en wikkelde de deken stevig om me heen. Opeens voelde ik me nogal misselijk en ik wilde dat ik het topic over liefde niet had geopend. "Je weet toch dat ik niks zou doen zonder je toestemming, maar je zei echt dat je liever alleen ging met Evan in plaats van dat Max ook mee ging." Het bed beweegt waardoor ik kan opmaken dat ze is gaan zitten, als het nachtlampje vervolgens ook aan gaat, heb ik opeens geen zin meer om hier te zijn en sta zonder iets te zeggen op waarna ik naar de deur loop. "Ik ben zo terug," meld ik haar en loop de deur uit naar de kamer van Zoë, al had ik geen idee of ze al aan het slapen was. De mogelijkheid dat ze iets aan het flikken was met die Michaël zat er ook nog in, maar toen ik de deur open zag staan, kwam ik twijfelend binnen maar bleef ik vlakbij de deur staan.. "Zoë?" klonk het vragend, maar erg duidelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk zuchtend mijn beste vriendin na die naar buiten loopt. Ik probeerde haar alleen maar te helpen. En verliefd zijn is toch niet iets om je voor te schamen? Ik kruip zuchtend onder de dekens en staar naar de open deur. Ik doe het nachtlampje uit en sluit mijn ogen. Wat had ik nou weer verkeerd gedaan? Ik zuchtte diep en wrijf even door mijn haren. Ik was er nu in elk geval wel zeker van dat er iets tussen Ivy en Evan speelde. Anders had ze niet zo gereageerd. Ik rol me zuchtend op mijn rug en open mijn ogen weer. Als ik niks op de gang hoor sta ik ook op en steek mijn hoofd om de hoek. 'Iv ik bedoelde het niet verkeerd hoor' zeg ik zacht en kijk haar aan. Ze stond voor de deur van Zoë. 'Als je er niks over kwijt wilt, zeg dat dan, maar het enige wat ik wilde was je helpen voor morgen.'

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 16:32 ]


    ~

    Natasha Fabiënne Parker.

    Ik grinnik even, wanneer zijn wenkbrauwen omhoog gaan bij het zien van Janna's groene highlights.
    "Ik ben hier met een groep vrienden. We komen uit Amerika" Legt hij uit, nadat hij even zijn hoofd heen en weer heeft geschud. Ik kan er niets aan doen, maar ik weet dat de pretlichtjes in mijn ogen staan. Amerika. Een land, of eerder gezegd, continent, waar ik altijd al naartoe heb gewild. Niet alleen Amerika is een continent waar ik heen zou willen. Afrika en Australië lijken me ook echt geweldige continenten. Ik ben wel eens als klein meisje mee genomen naar Afrika en mijn lange blonde haren, zijn daar vaak aangeraakt door de donker gekleurde mensen. Ik vond het niet alleen als klein meisje geweldig. Nu nog steeds. Ik heb me toen voorgenomen om na mijn achttiende te gaan reizen, maar in de twee jaren na mijn achttiende heb ik de moed nooit bij elkaar geschraapt. "Oorspronkelijk kom ik uit Rusland" Mompelt hij er nog zachtjes achteraan. "Vandaar de bijna unieke naam" Glimlach ik. Doordat hij het zo zacht zei, leek het net alsof hij zich ervoor schaamt dat hij daar vandaan komt.
    "We zijn op wereldreis" Sluit hij uiteindelijk af, nadat hij nog een paar slokken van zijn Baco heeft genomen en me weer aankijkt. "Wereldreis.." Beaam ik zacht en kijk hem aan, zonder hem écht te zien. Hij heeft dus wél de moed bij elkaar kunnen rapen om zo maar met zijn vrienden te gaan reizen. "Ik heb altijd al gereisd. Mijn ouders zijn nou niet echt bepaald arm, waardoor ze het zich wel kunnen veroorloven. Meestal zou je denken aan een relax vakantie, maar mijn ouders deden meer aan vrijwilligerswerk. Ik vond het als klein meisje al geweldig en ik heb me toen zelfs voorgenomen om na mijn achttiende te gaan reizen, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Ik heb wel een vriendengroep, maar zo heel erg close zijn we nou ook weer niet en ze houden lang niet allemaal van reizen, maar om nou in je eentje te gaan. En dan ben ik ook nog eens blond. Dat leek me niet zo'n goed plan" Ratel ik en lach vervolgens even, als ik uitgepraat ben. "Sorry, als ik teveel praat moet je het zeggen" Glimlach ik naar hem, terwijl ik mijn mix van de bar af pak en het laatste beetje vloeistof door mijn keel laat glijden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    'Wereldreis,' beaamt Natasha op een zachte toon. 'Ik heb altijd al gereisd. Mijn ouders zijn nou niet echt bepaald arm, waardoor ze het zich wel kunnen veroorloven. Meestal zou je denken aan een relax vakantie, maar mijn ouders deden meer aan vrijwilligerswerk. Ik vond het als klein meisje al geweldig en ik heb me toen zelfs voorgenomen om na mijn achttiende te gaan reizen, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Ik heb wel een vriendengroep, maar zo heel erg close zijn we nou ook weer niet en ze houden lang niet allemaal van reizen, maar om nou in je eentje te gaan. En dan ben ik ook nog eens blond. Dat leek me niet zo'n goed plan,' zegt ze allemaal achterelkaar aan. 'Sorry, als ik teveel praat moet je het zeggen,' glimlacht ze en ze drinkt de rest van haar drankje op.
    'Je zou met ons mee kunnen gaan,' zeg ik voordat ik het zelf goed door heb. 'Als je dat wilt tenminste,' voeg ik er snel aan toe. Ik weet wel bijna zeker dat Max het meisje heeft meegevraagd waar hij de hele tijd al mee aan het praten is en dat Zoë het aan die twee jongens heeft gevraagd waar ze steeds bij stond. 'Er zijn meerdere die iemand mee vragen dus het zou geen probleem moeten zijn'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Als ik zie dat Michaël grinnikend naar mijn nek wijst frons ik en werp ik een blik in de spiegel. De zuigzoen. 'Verdomme,' mompel ik terwijl ik mijn haar er voor doe zodat het niet meer te zien is.
    Ik loop verder richting het bed en net als ik wil gaan liggen hoor ik Ivy's heldere maar aarzelende stem mijn naam zeggen. Nadat ik een waarschuwende blik op Michaël heb geworpen dat hij zijn mond moet houden loop ik weer richting de deur.
    Vienna is er in tussen ook aan kom lopen.
    Wat hebben mensen toch met naar mijn kamer komen als ik óf half naakt ben óf in mijn nachtkleding. Ik kijk Ivy vragend aan terwijl ik mijn slaaphemdje iets verder naar beneden trek zodat die over mijn billen valt.
    'Als je er niks over kwijt wilt, zeg dat dan, maar het enige wat ik wilde was je helpen voor morgen,' zegt Vienna tegen Ivy.
    'Ievje, what's wrong darling?' vraag ik.
    Een paar jongens die langs lopen blijven staan en kijken met een grijns op hun gezicht naar mij en Ivy. Één van de jongens doet zijn mond open om iets te zeggen, waarschijnlijk een seksistische opmerking, maar voordat hij dat kan doen kap ik hem af. 'Tenzij je zijn hoofd,' ik wijs naar een van de andere jongens, 'in jou kont wil krijgen zou ik maar snel verder lopen,' bijt ik ze toe. Ze kijken alsof ze nog iets willen zeggen maar lopen uiteindelijk toch door. 'Watjes,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lauren Campbell

    Ik laat de deur open en storm naar mijn tas. Doe mijn hakken uit en gooi ze door de kamer. 'Ik heb koppijn.' Ik loop naar mijn tas en pak er hardhandig schoon ondergoed en alles wat ik nodig heb uit. 'Heb jij een aspirientje?' Ik kijk haar met een pijnlijk gezicht aan en loop richting de badkamer. Ik doe de deur achter me dicht en zet de douche aan. Misschien dat het hielp. Ik stap eronder en geniet van de warme stralen. Ik gaap en schud mezelf wat wakkerder. Al was dat erg moeilijk. Ik was mijn haren en laat het weer uitspoelen. Na een tijdje ben ik klaar en droog me vlug af. Ik draai de deur van het slot en begin in allemaal laadjes te zoeken naar aspirientjes. Waarom had ik die niet meegenomen?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 17:03 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben weg]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ivy Lotus Xena.
    Zoë loopt richting de deur, waar ik met een aarzelende blik sta, omdat ik me afvraag of ik er überhaupt wel goed over doe als ik het met iemand ga bespreken. Het zou sowieso niet kunnen dat ik Evan in het topic liefde zet, dat is belachelijk en onmogelijk. Vienna is er ondertussen ook aan komen lopen, maar ik zucht diep en bijt pijnlijk op mijn lip terwijl ik mijn blik afwend. “Iv, ik bedoelde het niet verkeerd hoor. Als je er niks over kwijt wilt, zeg dat dan, maar het enige wat ik wilde was je helpen voor morgen.” Ik knik enkel als teken dat ik het snapte en richtte me toen weer naar Zoë toe met een blik van ‘kun je me helpen?’
    “Ievje, what’s wrong darling?” vroeg ze, maar ik kon niets antwoorden, want een paar jongen kwamen langslopen om te blijven staan met een grijns op hun gezicht naar Zoë en mij. Ik rolde mijn ogen geïrriteerd, nog nooit een meisje gezien of zo? “Tenzij je zijn hoofd in jou kont wil krijgen, zou ik maar snel verder lopen,” beet Zoë ze toe en maakte een paar bewegingen waardoor ik moest grinniken, en snel liepen ze verder. “Watjes,” Ik slik even hoorbaar en loop dan verder de kamer binnen, waarna ik Zoë twijfelend aankeek.
    “Kan ik misschien ergens met je over praten nu?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.