• Tom Six, de zieke geest achter de The Human Centipede reeks gebruikt twitter om de liefhebbers de eerste details te geven van het laatste deel: The Human Centipede 3 (Final Sequence). De opnames beginnen dit jaar in de VS met de terugkerende Dieter Laser en Laurence Harvey. Six zal zelf ook een rol gaan spelen.

    Six plaatste onder meer de volgende twee tweets met betrekking tot de sequel:

    "The actress for #humancentipede3 has got to have hugh [sic] balls like beautiful @ashlynnyennie @ACWactress @emma_lock and @TemplarKat"

    "#humancentipede3 will have a 500+ person pede. XXXXL American style!"

    Het lijkt er dus op dat onze Tom er nog een schepje bovenop gooit door dit keer meer dan 500 mensen aan elkaar te naaien. Voor de mensen met een sterke maag: The Human Centipede 3 verschijnt in 2013.


    Bij de eerste twee delen moest ik al kokhalzen, dus wat zal hier terecht van komen? Ziek gewoon, misselijkmakend, walgelijk... Bah.


    Searching heavens for another earth

    Dharma schreef:
    (...)
    Hahaha ja ik ook hoor! Ik had de eerste eerder gekeken dan mijn zus, dus toen ze met die films aan kwam was ik echt zo van: Omg, heb je nu pas The Human centipede gekeken? Best wel awesome, he? En zij echt zo van: Heb jij The Human Centipede gezien?! Ze zijn echt walgelijk, maar ja.

    Ik voel me af en toe net een freak als ik er aan denk dat ik zulke films echt leuk vind...


    Ach, iedereen heeft zijn eigen smaak. The Human Centipede vond ik dan weer te ver gaan, maar Saw heeft me om een of andere reden toch altijd wel aangetrokken. Dat vind ík dan weer leuk.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb gisterenavond net het eerste deel gezien, hmmm, misschien dat ik het tweede deel wel nog ga bekijken. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Eerlijk?
    Ik heb beide films gezien en ik vind ze saai.
    Ik ga dus ook niet mijn tijd verder verspillen door deel 3 te kijken.