• Ik weet niet echt waar ik dit moet plaatsen, dus zet ik het maar hier ^^

    Ik heb pas een ketting van mijn tante gekregen met een steen die goed zou zijn voor je concentratie en die je help te relaxen. Daardoor kwam ik dus op het idee van dit topic. \
    De vraag lijkt me wel duidelijk toch; Waar geloven jullie allemaal wel en niet in?
    Bijvoorbeeld:
    Stenen met bijzondere "krachten" of betekenissen?
    Leven na de dood?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Een steen is een steen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Een steen is een steen.

    Ik geloof in de hemel en de hel. En van die stenen weet ik het eigenlijk niet zo goed.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik geloof dat er meer is dan wat je ziet. Dit meer, benoem ik echter nooit ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lol die stenen helpen niet. Bunch of crap.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik geloof nergens in :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb ook nog zo'n stenen gedragen, maar ben ermee gestopt. Als het zo eentje is die je in een winkeltje koopt adhv je sterrenbeeld, smijt 'm weg, daar kan je ziek van worden.
    Verder: Quizlet is niet spiritueel. Op een paar die beweren dat ze geesten zien na, vinden de meesten alles onzin.
    Edit: die stenen dienen wel niet om je beter te concentreren... Misschien heb jij zo'n speciale daarvoor, welke heb je?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 20:12 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    9 van de 10 keer is dat voor mij een groot vraagteken. Ik twijfel nog al, van de ene kant geloof ik het wel maar van de andere kan eigenlijk ook weer niet. Ik weet het eigenlijk niet zo goed.


    I don't design clothes. I design dreams

    waarom zou je er niet in geloven?
    dat maakt de wereld ook maar saai ^^


    We're all mad here. ~Cheshire

    Een opperorganisatie die alles in handen heeft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk niet echt dat dat soort dingen werken. Als je je door een steen beter kunt concentreren, is het waarschijnlijk eerder doordat je het gevoél hebt dat het werkt en je hoofd daardoor al meteen helderder is. Maar dat is dan hoe ik denk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik geloof dat ware liefde bestaat.


    26 - 02 - '16

    Frodo schreef:
    Ik geloof nergens in :')


    Ex astris, sciencia

    Mehh, van die stenen weet ik het. Maar ik denk wel dat er een hoop dingen ronddwalen in onze buurt die wij niet zien of opmerken.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik geloof wel dat bepaalde stoffen de concentratie kunnen verhogen, zoals koffie bij sommige mensen werkt, maar simpelweg een steen om je nek hangen... Nee.

    Verder geloof ik dat er "iets" is. Dat "iets" heeft geen macht over mij, net zoals ik geen macht over dat "iets" heb. Het is niet het Lot of Karma. Gewoon iets.
    Ik kan niet bij het feit dat mijn leven eindigt in het niets, omdat je gedachten niet kunt aanraken. Die gaan naar dat "iets" en of ik er dan nog wat mee kan, merk ik vanzelf wel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes