• Het duurde even maar hij is er, ik vind het echt een geweldige clip!
    Ik vind dit toch echt wel zijn beste clip tot nu toe (: Ondanks het lange voorstukje.


    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 14:08 ]


    To infinity and beyond •

    Hhehe, mijn broer houdt van dit liedje and so do I :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    nja vind de betekenis erin gewoon mooi, dat ondanks mensen je tegenhouden toch vecht voor je geliefde


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    hmmz nehh niet mijn ding maar clip is wel goed geproduceerd idd....


    Life is hard, just break it with your head <3

    Dat lied valt me wel heel erg tegen voor Bieber. Ik ben geen fan, maar sommige nummers van zijn eerste album vond ik nog wel leuk. Dit, en al dat Boyfriend-gedoe vind ik helemaal niets. Maar ja, dat komt uit de mond van een metalhead, hè...


    Searching heavens for another earth

    Sorry,maar dit is gewoon een vreselijk lied. Normaal vind ik zijn muziek wel leuk,maar deze trekt gewoon op niks. Ik vind het alleen leuk hoe hij 'As long as you love me' zegt,maar dat is ook het enige.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik vind het wel leuk, ook al moeten ze eens iets origineels zoeken om over te zingen.


    Save me from myself.

    Emrys schreef:
    Ik vond het leuk, tot hij ging zingen en vooral tot hij ging dansen


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Zo sexy!:D(dance)(H)(lol)(hoera)_O_(yeah)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Er zijn betere liedjes.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    I LOVE JUSTIN BIEBER(H)(H)(H)(H) en ja As long As You Love Me is de leukste clip (H)(H)(H) eigenlijk zijn al zijn videoclips leuk(H)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 12:10 ]

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah justin bieber lekker ding!!!!!!!!!!!!!!!(H)

    Het begin van de clip is wel goed, het "verhaal" erachter zegmaar. Maar ik vond dat het een beetje de sfeer verpestte toen hij begon te zingen omdat hij gelijk heel "hoog" zingt zegmaar. Ik had eerder een wat dieper en zwaarder geluid verwacht. (Maar ik luister nooit naar zijn muziek dus miss is dit gwn zijn stem ^^)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Heb het nog maar vaag kunnen beluisteren, maar het is precies niet echt mijn favoriet.


    effort never betrays you

    De clip vind ik echt wel goed gemaakt, maar ik vind de muziek zo verschrikkelijk zonde. Sowieso vind ik het drie keer niks dat ze zijn stem helemaal auto-tunen en 'moderniseren' (bij een gebrek aan een beter woord), de tekst van het liedje vind ik ook niet echt iets speciaals en de melodie vind ik ook tegenvallen. Da's jammer, want het is duidelijk dat er wel een goede regisseur achter de clip zat...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuk liedje (: Ik wist niet eens dat het van hem was :')


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?