• Dus hoe gaan jullie dit jaar jullie boeken kaften? Ikzelf heb net een groene en een paarse rol kaftpapier gekocht en waarschijnlijk ga ik mensjes uit de hitkrant of de veronica magizine knippen om ze iets vrolijker te maken.
    So tell moi ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lancelot schreef:
    Niet. Ik studeer al dus ik koop al mijn studieboeken. En ik vind het niet nodig die te kaften :').


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb gewoon zwart kaftpapier gekocht, ik ga nyancatjes uitprinten en erop plakken 8D

    Ik ga niet kaften, want het zijn koopboeken op de VAVO. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lancelot schreef:
    Niet. Ik studeer al dus ik koop al mijn studieboeken. En ik vind het niet nodig die te kaften :').


    Dat en ik heb zoiezo nog nooit mijn boeken gekaft, op de brugklas na :')


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik heb nog geen papier of zo, maar ik vind boeken kaften altijd leuk eheh, lekker met een muziekje op. Alleen jammer dat het betekent dat school bijna start... Ik word gewoon betaald om de boeken van mijn broertje te kaften, omdat hij het gewoon écht niet doet.


    Caution first, always.

    Ik kaft mijn boeken niet, maar ik moet/moest altijd die van mijn zussen doen.

    Bagginses schreef:
    Ik heb nog geen papier of zo, maar ik vind boeken kaften altijd leuk eheh, lekker met een muziekje op. Alleen jammer dat het betekent dat school bijna start... Ik word gewoon betaald om de boeken van mijn broertje te kaften, omdat hij het gewoon écht niet doet.

    Ik heb ook een keer betaald mijn broers boeken gekaft, lijkt me best een goed handeltje eigenlijk.
    Ben trouwens klaar ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik wil legergroen kaftpapier en anders neem ik grijs. En ik heb geluk dat ik een beste vriendin heb die boeken kaften leuk vind, dus die laat ik het doen. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb bloemetjes cadeaupapier om mee te kaften, en als dat niet genoeg is heb ik vast nog wel wat van afgelopen jaren liggen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vampires schreef:
    Ik doe het altijd met rekbare kaften, dus van die gemaakt zijn van stof en niet van papier.

    Lancelot schreef:
    Niet. Ik studeer al dus ik koop al mijn studieboeken. En ik vind het niet nodig die te kaften :').


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb mijn schoolspullen ook al gekocht. Ik heb de lijn van Dolce Luna. Daar kaft ik dus ook mijn boeken mee. Ik heb twee rollen van Dolce Luna kaft papier en ook nog een (dikke) rol zwart. Jha ..., nu moeten mijn boeken nog komen. Zo vervelend. Die komen altijd pas in de laatste week ..., pff .., moet je alles in een keer kaften. Vermoeiend!


    Life is full of fake people

    ik weet nog helemaal niet hoe mijn boeken eruit gaan zien want ik ga studeren in Utrecht.. maar ik heb zoiezo al Tardis blauwe rollen gekocht (donker blauw) ^-^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik denk daar nog niet over na. De vakantie duurt nog een hele maand!
    Ik had vorig jaar, paars en groen (;


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik wacht nog even met boeken kopen, want daar ben ik met mn vorige opleiding al de fout in gegaan. En ik hoef ze sowieso niet te kaften :Y)


    As travars