• Ik wist niet waar dit topic thuis hoorde. Maar ik kon het gewoon écht niet laten om 'm niet te delen! :')





    Een soldaat zat achter in een bus toen er een jonge vrouw die in verwachting was instapte. Zij ging zitten, wat bij de soldaat een glimlach opwekte. De jonge vrouw voelde dat hij om haar lachte en ging ergens anders zitten,waarop ze de soldaat weer hoorde lachen. Zij verwisselde een tweede, derde en zelfs een vierde maal en steeds begon de soldaat harder te lachen. De jonge vrouw was zwaar beledigd en liet de soldaat arresteren.

    Toen de zaak voor de rechter kwam, vroeg hij de soldaat zijn eigenaardig gedrag te verklaren.

    De soldaat zei: 'Edelachtbare, toen de jonge vrouw in de bus stapte,zag ik in wat voor positie zij verkeerde. Ze ging zitten onder de reclame: 'Verwijder iedere verdikking.'

    Ik moest lachen en de vrouw verwisselde van plaats maar ging nu zitten onder de bioscoopreclame: 'Binnenkort verwacht.'

    Ik moest weer lachen en de vrouw verwisselde weer van plaats. 'Nu onder een reclame van UNOX die als tekst had:'Ik weet een worstje te waarderen.'

    Toen kon ik niet meer, maar het werd nog erger, zij wisselde voor de laatste maal van plaats en kwam toen onder de reclame van DUNLOP autobanden te zitten. Hierop stond: 'DUNLOP's rubberartikelen hadden dit ongeluk kunnen voorkomen.'

    DE SOLDAAT WERD VRIJSPROKEN



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HAHAHAHA

    Die is grappig XD


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    HAHAHAHA

    Die is grappig XD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Loooool. Zo flauw maar zo grappig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En de vrouw vraagt niet gewoon waarom hij lacht?

    Blackthorn schreef:
    Loooool. Zo flauw maar zo grappig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hahaha lol, hoe is het mogelijk c:


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    right schreef:
    Hahaha lol, hoe is het mogelijk c:


    26 - 02 - '16

    Dullahan schreef:
    En de vrouw vraagt niet gewoon waarom hij lacht?


    Inderdaad, eigenlijk hou ik echt niet van onrealistische grappen. ;x


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad, eigenlijk hou ik echt niet van onrealistische grappen. ;x


    Ghehe ik vond 'm juist wel grappig. ;P Hoewel ik niet helemaal geloof dat het echt gebeurt is, hahaha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blackthorn schreef:
    Loooool. Zo flauw maar zo grappig.


    Tell me about it, stud.

    Blackthorn schreef:
    Loooool. Zo flauw maar zo grappig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hahaha. Ik geloof er niks van dat dit echt is gebeurd maar ik vind hem wel leuk bedacht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahaha goeie mop! ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xD OMG !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Slèecht.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.