• neeh ik ga geen reclame maken hoor. Maar zijn er tip om lezers te krijgen. Want ik ben nieuw hier ,en ik zie mensen gelijk lezers krijgen en abbo's en al die dingen? Hoe krijg je dat voor elkaar :o of doet iedereen hier dingen in spotlight zetten?

    hier een random plaatje


    no expectations = no disappointments

    In de spotlight komen, reclame maken in de 'Stories promoten'-gedeelte enzoverder. Niet dat het veel helpt, want nadat mijn verhaal één keer in de spotlight is gekomen, is er één abo bijgekomen & twee bladwijzers, dus niet bepaald veel.
    Of anders gewoon geluk hebben, tja...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Populair zijn, 1D-fanfic (daar hoef je niet eens een goede/oringinele schrijver voor te zijn).


    None but ourselves can free our minds.

    Schrijf over One Direction, ben onorigineel en de abo's stromen binnen. Kijk maar naar die verhalen in de top.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rosings schreef:
    (...)

    Dat is het hem juist, origineel -> amper abo's
    onorigineel -> 4574268 abo's

    And about the picture. Do you have a problem with me? Well then, get in the freakin line, sunshine.


    Idd ik schrijf aan een paar verhalen en degene die ik van mezelf het minst goed vind en heel onorgineel heeft de meeste abo's... tfak.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Nieve schreef:
    Eh geen idee, vooral veel geluk hebben denk ik? Ik heb mijn verhaal; Fall and Rise één keer in de spot gezet, maar daar kreeg ik maar zes extra abo's van. Hielp dus niet echt.


    Nee, maar jij schrijft geweldig!

    +, over bekende mensen (1D) + seks = populair. Hoe ehm, waardeloos je ook schrijft. Hoe ik het doe is met vrienden delen en die delen het ook weer! (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Salim schreef:
    (...)

    Idd ik schrijf aan een paar verhalen en degene die ik van mezelf het minst goed vind en heel onorgineel heeft de meeste abo's... tfak.


    Je bent nieuw van vandaag ._.
    Hoe kan je dan story's hebben of abo's?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Rosings schreef:
    (...)

    Je bent nieuw van vandaag ._.
    Hoe kan je dan story's hebben of abo's?


    Ander account (;

    Het is trouwens stories

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 20:28 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Rosings schreef:
    (...)

    Dat is het hem juist, origineel -> amper abo's
    onorigineel -> 4574268 abo's

    And about the picture. Do you have a problem with me? Well then, get in the freakin line, sunshine.


    mijn god, jij voelt je wel snel aangevallen of niet. Zal wel een lange rij zijn. Maar het was een grap. get over it.


    no expectations = no disappointments

    aai maar jullie zijn langer op deze site ook qq
    maarjah, ik merk tis ook echt geluk hebben enzu. Zo te zien ga ik ook niks in spotlight zetten dan als het niet werkt


    no expectations = no disappointments

    WisperAStory schreef:
    (...)

    mijn god, jij voelt je wel snel aangevallen of niet. Zal wel een lange rij zijn. Maar het was een grap. get over it.


    Ja, als je even "fuck you" gaat zeggen, voel ik me inderdaad aangevallen. En ja, inderdaad, het is een lange rij, ze bevat ongeveer 90% van de wereldbevolking. DEAL WITH IT. (cat)

    @Salim Thought so. c: -iets te laat weliswaar, maar goed.
    Ah shit, autocorrectie =.=

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 20:32 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    WisperAStory schreef:
    aai maar jullie zijn langer op deze site ook qq
    maarjah, ik merk tis ook echt geluk hebben enzu. Zo te zien ga ik ook niks in spotlight zetten dan als het niet werkt

    Kan je alsjeblieft aan je Nederlands werken? En waarom aai je?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 20:34 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Een goed verhaal schrijven?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rosings schreef:
    (...)

    Ja, als je even "fuck you" gaat zeggen, voel ik me inderdaad aangevallen. En ja, inderdaad, het is een lange rij, ze bevat ongeveer 90% van de wereldbevolking. DEAL WITH IT. (cat)

    @Salim Thought so. c: -iets te laat weliswaar, maar goed.
    Ah shit, autocorrectie =.=


    wat maakt het anders?
    of is fuck off een soort van beleefd praten?
    whooohoooo go girl! Must be proud xD

    eey had ik maar haters achter me aan, damn xD woehoooo gevaarlijk yu

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 20:36 ]


    no expectations = no disappointments

    Gaan we nu serieus een bitchfight krijgen? o.o

    trouwens hoe je meer lezers krijgt is een goede, spannende titel, en een pakkend begin...


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Kooks schreef:
    Een goed verhaal schrijven?


    I live my life and you can´t stop me anyway.