• neeh ik ga geen reclame maken hoor. Maar zijn er tip om lezers te krijgen. Want ik ben nieuw hier ,en ik zie mensen gelijk lezers krijgen en abbo's en al die dingen? Hoe krijg je dat voor elkaar :o of doet iedereen hier dingen in spotlight zetten?

    hier een random plaatje


    no expectations = no disappointments

    WisperAStory schreef:
    (...)

    wat maakt het anders?
    of is fuck off een soort van beleefd praten?
    whooohoooo go girl! Must be proud xD


    Not proud. Just don't care.
    Dus omdat ik grof ben, moet jij het ook doen? Charming. (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Waarom wil je trouwens veel lezers hebben? Als ik een verhaal schrijf heb ik liever tien lezers die mijn verhaal waarderen omdat het een goed verhaal is, dan 100 lezers die het niet waarderen maar het lezen omdat mijn verhaal populair is.


    Physics is awesome

    Rosings schreef:
    (...)

    Not proud. Just don't care.
    Dus omdat ik grof ben, moet jij het ook doen? Charming. (cat)


    volgens mij heb jij niks te beoordelen als we het over charming hebben


    no expectations = no disappointments

    Ooooh en doe je verhaal in het Nederlands, maar laat ze Engels praten, valt meestal ook wel in de smaak bij de 1D verhalen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WisperAStory schreef:
    (...)

    volgens mij heb jij niks te beoordelen als we het over charming hebben


    En jij gaat af op wat? 1 niet bepaald vriendelijke reactie? Again, charming (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Occhi schreef:
    Waarom wil je trouwens veel lezers hebben? Als ik een verhaal schrijf heb ik liever tien lezers die mijn verhaal waarderen omdat het een goed verhaal is, dan 100 lezers die het niet waarderen maar het lezen omdat mijn verhaal populair is.


    hahaah je hebt gelijk, maar kweetnie... moet ik eerst die 10 lezers hebben lol xD


    no expectations = no disappointments

    Misschien zowiezo de spelling in je titel of totaal in het Nederlands of in het Engels zetten. Docter heb ik persoonlijk eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 20:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Barton schreef:
    Ooooh en doe je verhaal in het Nederlands, maar laat ze Engels praten, valt meestal ook wel in de smaak bij de 1D verhalen.


    Dat vind ik echt raar, tenzij diegene in Engeland woont en Nederlands is. Trouwens niet iedereen kan een heel verhaal in het Engels schrijven


    Physics is awesome

    Rosings schreef:
    (...)

    En jij gaat af op wat? 1 niet bepaald vriendelijke reactie? Again, charming (cat)


    haha wat je naar mij toe kaats krijg je terug.
    that simple.


    no expectations = no disappointments

    Rosings schreef:
    Door over one direction en seks te schrijven, daardoor.
    Now fuck off. (cat)

    Wtf voor een reactie is dit nu.
    Ja een One Direction verhaal dat niet echt origineel is, nogal wat seks bevat en niet al super geschreven is, is hier erg in trek.

    Of je schrijft een onorigineel verhaal met 1D/JB/etc. en je hebt veel abo's, Ooooof je schrijft gewoon een goed origineel leuk verhaal, en bent blij met de abo's die je krijgt. (wat niet altijd veel is)
    Your choice. C:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Occhi schreef:
    (...)

    Dat vind ik echt raar, tenzij diegene in Engeland woont en Nederlands is. Trouwens niet iedereen kan een heel verhaal in het Engels schrijven


    Nee ik zou ook geen verhaal in het Engels kunnen schrijven haha, maar ik vind dat je het dan gewoon helemaal in het Nederlands moet doen. Maar dat ben ik. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Emrys schreef:
    Misschien zowiezo de spelling in je titel of totaal in het Nederlands of in het Engels zetten. Docter heb ik persoonlijk eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.


    dankje voor de tip, ik dacht dat ik het al veranderd had.


    no expectations = no disappointments

    WisperAStory schreef:
    (...)

    haha wat je naar mij toe kaats krijg je terug.
    that simple.


    Oh, dus eigenlijk ben je, een soort van, muur. Handig.
    Lol, meid, als dat alles is wat je kan zeggen, ga ik mijn tijd hier niet verder aan verdoen. Veel plezier nog met lezers vinden en probeer even te beseffen dat je voor jezelf schrijft en niet voor de lezers. Oh, en je wou tips. Probeer je titels juist te spellen, it might just help.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nightray schreef:
    Of je schrijft een onorigineel verhaal met 1D/JB/etc. en je hebt veel abo's, Ooooof je schrijft gewoon een goed origineel leuk verhaal, en bent blij met de abo's die je krijgt. (wat niet altijd veel is)
    Your choice. C:


    dan de laatste keuze dan maar. Achjah, zal blij zijn met elk lezer die ik heb. Maar over jb en 1D ga ik echt niet beginnen. 1D is leuke groep, maar om over te schrijven? nah


    no expectations = no disappointments