• Sinds mijn ouders geen zin hebben om in hun drie weken vakantie de hele dag thuis te zitten (zoals ik nu doe), hebben ze besloten dat we maar eens wat familieuitjes moeten plannen. Nu vroeg ik me af: hebben jullie nog ideeën voor wat leuke uitjes (die het liefst niet al te duur zijn)? We gaan al een keertje naar Walibi, dus pretparken hoeven niet meer genoemd te worden! *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    De dierentuin ? (flower)


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd van jullie familie is? Zijn er veel kinderen? Of is de jongste iets van 14 ofzo?


    Deep inside, I've never felt alive

    De dierentuin. Is leuk. Echt waar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mysteria schreef:
    Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd van jullie familie is? Zijn er veel kinderen? Of is de jongste iets van 14 ofzo?


    Nou, ik ben de jongste van de hele familie met m'n 13 jaar, maar waarschijnlijk wordt het alleen mijn ouders en ik, aangezien mijn zus moet werken en al dat soort dingen. :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Uneventful schreef:
    De dierentuin. Is leuk. Echt waar.


    Is inderdaad leuk, maar zijn we pas nog heen geweest...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Musea?


    Shoganai i ne~

    Pretparken, dierentuinen, uit eten, naar de film, een boottochtje maken, eindje rijden in de auto, winkelen, naar een musical, naar een museum?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Landon schreef:
    (...)

    Nou, ik ben de jongste van de hele familie met m'n 13 jaar, maar waarschijnlijk wordt het alleen mijn ouders en ik, aangezien mijn zus moet werken en al dat soort dingen. :')

    O, ja dan :') Ik ben namelijk met mijn moeders vijftigste verjaardag naar een wijnproeverij geweest en ik ben ook de jongste en toen was ik veertien. En ik ben zelfs ook de jongste van heel mijn familie en we hebben een keer met z'n allen gemidgetgolfed. Was erg leuk ^^
    Een keertje naar 't theater voor een musical? Of naar een museum? Bijvoorbeeld het museum in Leiden, van het menselijk lichaam. Of het Openlucht in Arnhem. Of een dagje naar België, een leuke stad als Brugge of iets (ik noem maar wat).
    Ehhh, let me think....
    Je kunt ook nog naar de Hoge Veluwe, dat is echt leuk ^^ (Als je een béétje de liefde voor moeder natuur hebt tenminste ^^)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 23:21 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    De bioscoop? Picknicken?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik weet niet waar je woont, maar een avondje naar de bioscoop in Antwerpen is echt heel leuk, dat zie ik altijd als een uitje ^^ Er zit ook dierentuin in de buurt. Musea? Dagje Amsterdam/Rotterdam?


    Caution first, always.

    Kijk op vakantieveilingen? (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Als je een beetje sportieve familie heb is dit een aanrader: http://www.klimpark.nl/
    Het is echt super leuk om te doen.


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Artis (Amsterdam), Blijdorp (Rotterdam), Dierentuin Amersfoort, Beeld en Geluid.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Midgetgolf:Y)


    26 - 02 - '16

    Naar een bos ? c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe