• Dan heb ik het over P!nk. Zij is echt één van de weinige artiesten waarvan ik álle liedjes leuk vind die ze uitbrengen.
    Maar vooral de video clips die ze uitbrengt. Daar ben ik echt fan van. Haha. Mijn favo is sws Stupid girls. Oud maar goud. :"D

Bij welke artiest hebben jullie dit vooral?

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Beyoncé, One Direction & Justin Bieber.

Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

Mysterions schreef:
    Stupid girls is simpelweg geweldig omdat ze zo'n beetje iedere 'blonde' ster in de zeik neemt. Daarom vind ik Pink ook zo leuk, al ben ik niet echt een fan te noemen. Ze toont op humoristische wijze aan dat hersenloze mensen totaal niet aantrekkelijk zijn.

Ja idd! That's why we love her. - pinkt traantje weg.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Jessie J en Taylor Swift.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

P!nk, Skillet, Slipknot, Nightwish, Trivium, Linkin Park en nog heel wat geloof ik.

26 - 02 - '16

Paramore.

All Time Low. Ik kan wel de hele dag naar ze luisteren. :Y)

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Demi Lovato & One Direction.

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Marina and the Diamonds :9~
    En ook McFLY, maar dan om muziek, niet al hun videoclips zijn even geweldig (al zijn ze dat bijna allemaal wel lol)

As travars

Evanescence en Kanon Wakeshima. :3

Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

Ja P!nk is echt awesome ja. Ik heb hetzelfde bij Cher Lloyd, alway will love her.

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

The Offspring, Bullet for my Valentine...

A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

Britney Spears

I'll lick the poison from right off your kiss

Yuliette schreef:
    Epik High

Oh ja, die natuurlijk ook. Ik ben niet altijd even veel fan van rap enzo, maar hun teksten en alles zijn zo goed dat dat me niet meer uitmaakt.

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Queen, bon jovi, evanescence.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Justin Bieber & Demi Lovato.