• Hoi!

    Opgevrolijkt door de zon, ging ik vandaag een fietstocht maken met mijn moeder.
    Gisteravond had ik eendjes gezien en nu gingen we kijken of we ze weer zagen. En dat was zo! Aaaaaaahw!

    Eendjes



    Toen gingen we verder fietsen, richting 'het konijntjespad'. Vorig jaar hebben we, toen heel Nederland aan de buis gekluisterd zat voor het WK voetbal, wel 30!!! konijnen gezien toen we over dat stukje fietspad fietste. We zijn er toen vaker langs gefietst, maar het aantal konijnen werd minder en op een gegeven moment waren ze weg. Nu gingen we kijken of we al weer konijntjes konden spotten. En ja hoor, één konijn hebben we gezien. Helaas geen foto. We maakte onze fietstocht af door er een rondje van te maken. Op onze terug weg kwamen we nog een paar dieren met kleintjes tegen.

    Een soort eend



    Lammetjes



    Het schattigheidsgehalte was heeel erg hoog!

    Wie heeft er ook al baby dieren gespot?

    p.s. Klik voor een grotere versie op het plaatje.

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 17:42 ]

    Schattig!


    16 - 09 - '17

    eendjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (H)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Awwh <3


    26 - 02 - '16

    Ik heb ze vandaag ook gezien!


    Your make-up is terrible

    Naahw, dat is zo schattig! :3 Ziet eruit als een hele leuke route om te fietsen! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ahw, Emma wat een schattige foto's! Is dat bij Oud/Nieuw Wulven? 'T ziet er in ieder geval als een hele mooie fietsroute uit.

    Ik heb zelf geen babydiertjes gezien vandaag, ben wel heen en weer naar een vriendin gefietst om een stopmotion te maken, maar onderweg geen dieren gezien. Wel volwassen schapen, maar geen lammetjes...

    Ik heb wel een vlinder gezien :Y) eentje met rood-zwarte vleugels


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ahw, Emma wat een schattige foto's! Is dat bij Oud/Nieuw Wulven? 'T ziet er in ieder geval als een hele mooie fietsroute uit.

    Ik heb zelf geen babydiertjes gezien vandaag, ben wel heen en weer naar een vriendin gefietst om een stopmotion te maken, maar onderweg geen dieren gezien. Wel volwassen schapen, maar geen lammetjes...

    Ik heb wel een vlinder gezien :Y) eentje met rood-zwarte vleugels

    Die lammetjes waren bij Nieuw Wulven ja ^^

    Krull schreef:
    (...)
    Die lammetjes waren bij Nieuw Wulven ja ^^


    Oh wauw, dan ga ik daar maar eens snel heen haha, als het zulk lekker weer blijft.... Jammer dat ik nog niet mag skeeleren, anders had ik er weer op skeelers heengegaan want die wegen daar zijn zo lekker om over te skeeleren haha.

    Ik moet gewoon lammetjes zien xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Cwtch schreef:
    Naahw, dat is zo schattig! :3 Ziet eruit als een hele leuke route om te fietsen! ^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Cuuuuuuuuuuuteeeeeeeeeee
    En de kans dat er steeds minder konijnen waren, is waarschijnlijk vanwege jagers. Tenminste, als het land van boeren is. Mijn manege zit in een gebied vol met boerderijen en die laten vaak jagers daar jagen op vogels en konijnen. De konijnen volgens mij vooral omdat er anders te veel konijnen op het land van de boer komen. Maar dat weet ik niet zeker


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Pulletjes!

    En die soort eend is een ganzen soort, ben er niet helemaal zeker van, maar volgens mij zijn het nijlganzen. Die zitten bij mij in de buurt.

    Wat leuk dat je allemaal jonge dieren hebt gezien. Ze zien er zo schattig uit.


    Physics is awesome

    Oohn. Cute af. :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    zo schattig!


    Can't control my second personality

    Ocelot schreef:
    Awwh <3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cwtch schreef:
    Naahw, dat is zo schattig! :3 Ziet eruit als een hele leuke route om te fietsen! ^^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"