• Hai.

    Wat vinden jullie belangrijker?

    Liefde
    of
    Vriendschap ?

    En waarom..

    <3

    Vriendschap, vrienden steunen je altijd.. liefde gaat bijna altijd over. Dus aan een vriend heb je denk ik toch meer^^

    Vriendschap.. love doesn't last forever. Spreek uit ervaring. Heb een relatie gehad van 2 jaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vriendschap. lijkt me duidelijk toch?;)

    Liefde

    ik kan er echt niets aan doen en het waarschijnlijk ook mijn slechte eigenschap.

    Maar zodra ik verliefd ben denk ik echt nergens anders meer aan!

    En als ik verkering heb, vooral in het begin, zie ik mijn vrienden niet echt zo geweldig meer staan :$

    Maar gelukkkig kom ik daarna al weer snel uit de wolken! :P

    En dat is my story

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    vriendschap is voor altijd, en duizend maal moeilijker als liefde.., want als een liefde over is, zeg je doei en vind je een ander.. maar als je een vriend verliest, kun je die niet vergeten of een ander er voor in deplaats vinden... vriendschap is zo veel meer waard in mijn ogen


    Look for the girl with the broken smile

    Vriendschap, daar heb je op de lange termijn veel meer aan dan liefde. Tenzij je liefde van bijvoorbeeld je moeder bedoeld, dan kies ik wel voor liefde.


    Life is hard and then we die

    vriendschap en ik weet wel dat daar ook liefde bij hoord maar liefde en vriendschap is nii het zelfte vriendschap is vaak sterke dan liefde en het blijft vaak ook voor eeuwig bestaan


    dus ik zou zeggen vriendschap

    LOVE