• Er is een rare gast die ik van vroeger ken en die vraagt of ik wil "chillen"? En vraagt allemaal dingen over m'n vriendje. Die ik moest verzinnen zodat hij me met rust laat. Helpt niet bepaalt. Stomme zet, ugh.
    Dus hoe moet je iemand blokkeren op twitter? Omg dit is zo sneu. -__-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou het niet weten want ik heb geen twitter, maar als je echt awesome bent dan zeg je recht in z'n gezicht dat je gewoon niets met hem te maken wil hebben :3


    i put the fun in funeral

    Langs - Following - staat een vierkantje, klik en druk op blokkeren.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 14:23 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Audacity schreef:
    Ik zou het niet weten want ik heb geen twitter, maar als je echt awesome bent dan zeg je recht in z'n gezicht dat je gewoon niets met hem te maken wil hebben :3


    I already did. Three times. Maar die gast heeft het idee dat ik ja zal zeggen als hij het elke dag blijft vragen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je kunt hem gewoon blokkeren.. Bij zijn profiel ergens volgens mij.

    Oh dat is heel gemakkelijk. Ga naar zijn profiel. Klik vervolgens op dat zwarte poppetje, naast Following of follow. En dan klik je op 'block ...'


    To infinity and beyond •

    Dan ga je naar zijn profiel. Rechtsboven staat, naast die blauwe knop van ''following'', zo'n kleinere knop met een soort poppetje. Daar klik je op en dan krijg je een aantal opties, waar blokkeren ook bij staat. Sorry voor de onduidelijke uitleg :')


    The universal language of art.

    Buttzville schreef:
    Je kunt hem gewoon blokkeren.. Bij zijn profiel ergens volgens mij.


    Oh ik zie het, bedankt. Laat ik hem wel eerst de waarheid vertellen. -__-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bedankt quizletters.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    I already did. Three times. Maar die gast heeft het idee dat ik ja zal zeggen als hij het elke dag blijft vragen.


    Dat gaat wel ver x'D. Verander je naam, verf je haar en doe alsof je hem niet kent.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat gaat wel ver x'D. Verander je naam, verf je haar en doe alsof je hem niet kent.


    Haha, beste oplossing.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heb jij een vriendje? Ik dacht dat je daar niet aan deed :'D Of was dat nou een andere user..?
    Anyhow, I guess the answer's been given x'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Heb jij een vriendje? Ik dacht dat je daar niet aan deed :'D Of was dat nou een andere user..?
    Anyhow, I guess the answer's been given x'D.


    Ik zei dat ik een vriendje had zodat die gast me met rust zou laten. Maar het hielp niet bepaalt. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.