• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will schuester

    Ik klapte ook voor hem en grijnsde. 'Dat was geweldig,' zei ik naar waarheid. 'Zoals Rachel zegt ben je van harte welkom in de Glee club.' zei ik. Dit was geweldig, al de tweede auditie voor vandaag.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik grijns, en maak voor de grap nog een buiging.
    'Okee, dus.. wat doe je hier zoal' lach ik, en plof neer op een stoel..


    El Diablo.

    RAchel
    Ik grinnik even "ehm liedjes zingen, dansjes maken. Optreden, wedstrijden. We zijn nu bezig met Mashups" leg ik uit. Uit mkijn tas pak ik snoep en leg ze op een stoel zodat je ze kon pakken als je wou. Zelf pakte ik snel een handje die ik vluchtig opat terwijl ik met mijn gedachtes ergens anders zat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Mash-wats' mompel ik.
    Ik haal een sigaret uit mijn tas, en steek hem aan..


    El Diablo.

    Will Schuester

    'Momenteel maken we ons klaar voo sectionals,' vertelde ik. 'Nouja, dat stond op de planning maar er is bijna niemand aanwezig.' zuchtte ik. 'Sectionals is een zangcombititie, we willen graag nationaal kampioen worden. Elke week geef ik een opdracht, en de opdracht voor deze week zijn mash upd, duets en als laatst een groepnummer. De mashups en duets moeten uitgevoerd worden in tweetallen.' vertelde ik aan Tyler. Ik hoopte dat er vanmiddag meer mensen kwamen. 'Een mashup zijn twee liedjes door elkaar gemixt tot één' vertelde ik.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 14:24 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schiet in de lach "mashup dat zijn 2 of meerdere liedjes bij elkaar gedaan" ik pak mijn mobiel en laat hem er een horen. terweijl ik zacht meezing.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Ow' grinnik ik.
    'Okee, klinkt leuk' grinnik ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Ik weet iets veel beters' zeg ik speels en grijns om mijn gedachte. Ik sta op en doe de tv uit, waarnaar ik Kurt omhaag trek en zijn hand vast hou. Samen met hem doe we onze schoenen en jassen aan, waarnaar we naar mijn auto toe liepen. Dit vond ik veel leuker, dan als we naar de speelhal gingen of shoppen. Dit was rustgevend voor allebei en dit was ook ons ding, samen. Ik stap in de auto en Kurt doet hetzelfde, waarnaar ik begin te rijden naar het bos. Daar konden we misschien rustiger praten en konden we ons zelf zijn. Uiteindelijk stop ik voor de bos en stapten we uit, waarnaar ik teder zijn hand vast pak en samen op de pad loop. Gelukkig werd ik gelijk rustig en genoot van de geluiden om me heen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Het maakt niet uit, Finn' zeg ik lief en streel teder zijn wang. Ik nestel me dichter tegen hem aan en zoen hem zachtjes op zijn lippen. Ik herrinder me iets, zei hij nou dat we samen een duet zouden doen. 'Finn, heb je nou gezegd, dat we samen een duet zouden doen' zeg ik zenuwachtig en kijk hem bang aan. Ik kon volgens mij niet zingen en voelde me altijd op dat soort momneten ongemakkelijk. Ongemakkelijk wiebel ik met mijn benen, aangezien ik op zijn schoot zat en kon ik mijn voeten niet op de grond zetten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik glimlach en pak weer wat snoep "als je wilt pak je maar" zeg ik terwijl ik weer begin te kauwen. Afwezig denkend aan mijn dochtertje over hoe ze eruit zou zien. Zou ze op mij lijken, of meer op Finn of beide. Ik hoopte dat ze het gezicht van Finn had en zijn ogen en haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte breed toen we in het bos liepen, ik inhaleerde de boslucht en kwam langzamerhand helemaal tot rust. Mijn zorgen en negatieve gedachten leken wel weg te smelten. Ik keek Blaine aan en glimlachte gelukkig naar hem. We zouden ooit in een bos gaan trouwen. We waren in een bos verloofd, we hadden seks in een bos en we gingen later wonen in een bos. Dit was ons speciale plekje en het voelde fijn om te komen. 'Dit is veel beter dan zo'n drukke game-nerd-hal.' glimlachte ik. Hoe kwam ik op dat absurde idee? Ik glimlachte en zag een klein schattig vogeltje dat weg vloog van een tak. 'Ik hou van je, Blaine.' zei ik gemeend waarna ik hem glimlachend aankeek en mijn blik niet meer losmaakte van hem.

    Finn Hudson

    'Ja,' zei ik glimlachend. 'Mash ups zijn ook wel gaaf, maar ik wilde liever een duet met jou doen' zei ik lief tegen haar waarna ik een kusje op haar voorhoofd drukte en haar wang streelde. 'Ik zie aan je dat je het eng vindt, maar maak je geen zorgen. Glee club is een plaats waar iedereen zichzelf mag zijn.' zei ik geruststellend tegen haar. 'Iedereen gaat je geweldig vinden, Bella.' fluisterde ik lief in haar oor. Bella was echt de ware voor me, ik wist het gewoon helemaal zeker.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuchtte even en ik keek rond.
    "ik ga even naar het toilet" zeg ik en sta op terwijl ik het lokaal uit lop.
    Ik zie Finn bij Isa zitten en voel me weer jaloers worden. Je hebt het zelf verknald zegt een stem in me. Ik loop naar het toilet en als ik klaar ben was ik mijn handen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'zie jullie vanmiddag wel,' zei ik tegen mijn twee nieuwe beste vrienden Jake en Luke. Ze knikten en liepen weg. Ik liep echter naar mijn kluisje toe om er vervolgens wat in te stoppen. Eigenlijk was het best erg, ik zat hier pas drie weken op school en mijn kluisje was nu al een bende. Ik bealoot om alles wat op te ruimen en gooide de spullen weg die ik niet meer gebruikte.

    [Ik switch even over op de laptop. Brb]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik besloot mijn boeken van Glee weer terug in mijn kluisje te doen aangezien ik ze toch niet nodig had. Ik deed zoveel als ik kan van boeken wisselen zodat ik met zo min mogleijk hoefde te schouwen. Ik zag in de verte jayden en besloot hem gewoon te negeren. Ik deed mijn lokertje op en en keek even naar de foto van mijn twee vaders en van een echo die ik er ook nin gehandgen had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik ga uiterlijk over 7 mintuen.]dus al s ik ineens weg bent l you know why ik ga straks varagen of ik heeeeel even mag als ze teru gzijn.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 18:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wil Jayden anders Tyler meeten? Heb niks te doen =P ]


    El Diablo.