• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik glimlach even. Uit het niets voel ik pijnlijke steken in mijn buik opkomen.
    Ik kreun zacht en begin te hijgen. Volgens mij waren dit weeën. Zou ze dan zo vroeg al geboren worden?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik draaide me om omdat ik iemand hoorde kreunen en hijgen. Het was Rachel en ik voelde dat ik lichtelijk in paniek schoot, was ze nu al aan het bevallen?! Ik stond op en liep naar haar. ''Rachel, Rachel?! Wat is er?' vroeg ik gepanikeerd aan haar.

    [Sorry, het typen gaat nogal sloom op de mobiel]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [geeft niet s jhoh ik ben blij dat je er bent.
    Rachel
    Ik probeerde rustig te blijven en rustig te ademen maar toen Finn in paniek naar me toe kwam kreeg ik mijn ademnhaling niet meer rustig. "weet niet" krijg ik er moeilijk uit terwijl ik weer kreunde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Mijn ogen schoten in paniek naar Bella en daarna weer naar Rachel. Wat moest ik doen? 'M-moet ik een ambulance bellen of je naar huis brengen?' vroeg ik, ik wist echt niet wat ik moest doen op dit moment.

    Will Schuester

    Ik zag dat Rachel begon te kreunen en te hijgen en dat Finn helemaal in paniek raakte. Ik liep snel naar Rachel toe en knielde voor haar neer. 'Rustig Finn, ze heeft voorweeën.' zei ik rustig waarna ik me op Rachel richtte. 'Rachel, concentreer je op je ademhaling.' zei ik. 'Dus adem rustig in en uit.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik merkte vaag dat mr. Shue bij me kwam zitten. ik probeerde rustig te ademen wat na een tijdje ook lukte. Dus dit waren Voorweeën wisten we dat ook weer. Langzaam werd mijn ademhaling weer normaal. Soms kreunde ik even, die weeën waren best pijnlijk dus dat beloofde nog wat te worden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte van opluchting, soms schoot ik echt veel te snel in paniek. Ik trok Bella bij me op schoot en hield haar stevig vast, zodat ik rustig werd. Bella kon me altijd rustig maken, zelfs als ze niets zei.

    Will Schuester

    'Goed zo, Rachel.' complimenteerde ik haar,
    Gelukkig werd ze al wat rustiger.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Langzaam nam het gevoel af en zuchtte ik.
    "dankje" zei ik snel tegen mr. Shue. ik weet niet wat ervan geworden was zonder hem, dan zou Finn vast nog als een kip zonder kop rondrennen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    'Is al goed, Rachel. Als je dit vaker hebt moet je je zoveel mogelijk concentreren op je ademhaling. Probeer eens ademhaligstechnieken.' stelde ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik, het gevoel was weer verdwenen en het voelde wat fijner.
    Na wist ik gelijk wat de weeën waren en als de bevalling zou beginnen.
    Even was ik bang geweest dat het zou beginnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik maak een spastische beweging door zijn por en kijk hem verbaast aan, wat hij zei. Ik wist dat Kurt daar een hekel aan had, gamehallen. Waarom wou hij daar heen, hij vond het niet leuk. 'Ik weet sowieso dat ik je in maak, maar Kurt het is niets voor jou' zeg ik verbaast en bezorgd, tegelijkertijd. Ik kende Kurt nu wel langer dan vandaag en ik wist dat hij niet echt van jongensdingen hield. Ik kijk hem onderzoekend aan en zuchte vervolgens. 'Waarom wil je ineens naar de gamehallen, als het niets voor jou is?' vraag ik onderzoekend en kijk hem aan. Zal het wat met Jayden te maken hebben?

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Zonder dat ik een kans had om terug te antwoorden, trok Finn me opeens op zijn schoot, vanwege dat hij in paniek werd door Rachel. Aangezien ze voorweeën kreeg. Liefdevol wreef ik gerustellend over zijn wang en zei niets. Het zat me nog steeds dwars met Rachel. Ik zei maar niets en staarde voor me uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Verveeld kijk ik naar de school, en liep vervolgens weer naar binnen.
    Ik loop wat rond, en kom dan weer bij het glee lokaal uit.
    Ik kijk even naar binnen, en blijf even stil staan..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte en zei even helemaal niets, omdat ik niet precies wist waarom ik zelf wilde. Jayden speelde zeker een rol hierin. Ik wilde meer jongensdingen doen, ik voelde me gewoon zo onzeker. Maar ik was bang dat Blaine weer boos werd op mij als ik zei wat ik dacht. Maar als ik et zou verzwijgen werd hij ook boos, als ik erover loog ook. 'Ik wil gewoon een keer iets doen wat jij leuk vindt,' zei ik. Het was halfgelogen, want we deden al vaak zat mijn zin. Ik zuchtte weer, ik deed echt overdreven. 'We kunnen eerst naar de gamehal gaan, en daarna gaan shoppen?' stelde ik uiteindelijk voor.

    Finn Hudson

    Ik drukte een kus op haar voorhoofd en zuchtte even. 'Ik moet echt minder snel in paniek raken.' zei ik een beetje beschaamd tegen Bella. Ik raakte gewoon snel in paniek. Het was gewoon een slechte eigenschap van me. Ik hoopte niet dat Bella het erg vond.


    [Sorry voor de eventuele typfouten. Ik op mijn moviel in de auto is geen topcombinatie. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Will Schuester

    Ik gaf Rachel nog een schouderklopje en zag even later een jongen staan bij de deur, was dat de rapper waar Rachel over vertelde? 'Dag, kan ik je ergens mee helpen?' vrieg ik vriendelijk aan de jongen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga nu even eten, reageer strakjes. (: )


    One Who Travels A Higher Path.