• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Dat geloof ik ook wel,' verzuchtte ik en keek Alex aan. 'Maar Alex, je hebt Jayden niet gezien. Het is een soort jonge god en Blaine heeft wel eens vaker iets met hem gedaan. Hij is mannelijk, en gespierd.. Ik ben maar gewoon.. Wie ik ben. Je weet wel wat ik bedoel.' verzuchtte ik verdrietig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel

    Ik grinnik "tsja it' s school" ik por hem snel terug "af Puck" grijnzend keek ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Grey:
    'word ook mannelijk en gespierd.' zeg ik als grapje en moet mijn best doen om niet te lachen..

    Noah Puckerman:
    'hoezo? wat wil jij doen dan?' vraag ik plagend
    en por haar weer in haar zij..


    Music is my life

    (Ik ben er weer! En ik ga reageren op Kurt met Blaine, alleen Blaine wordt nu echt boos!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Ha. Ha. Wat ben je weer grappig.' verzuchtte ik sarcastisch, zie je, dit was dus de reden waarom ik liever met meiden praatten, die begrepen me en zouden me nu steunen. Maar jongen draaiden er om heen of maakte er flauwe grapjes over.

    [Is goed ^^]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 21:04 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    ik lach..
    'kom weer in het footballteam. maar deze keer geen beyonce liedjes.' zeg ik..


    Music is my life

    Rachel
    Ik grinnik en begin hem terug te porren.
    "ik zei fa" lachend keek ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hoi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman
    'en wat als ik niet luister?' vraag ik
    ik sla zacht haar handen weg en por haar weer..


    Music is my life

    Rachel
    "dan moet je het voellen" Ik kijk hem grijnzend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'oeh nu ben ik bang'
    en por haar deze keer ook in haar andere zij


    Music is my life

    Rachel
    "nee niet doen" ik gier het uit van het lachen,.
    Ik begin hem terug te porren en grijns hem.
    [ik reageer iets slomer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'denk je nou echt dat je me aan kunt?' grijns ik..


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    Pijnlijk zucht ik, waarnaar ik Kurt zag lopen naar de andere kant van het lokaal. Dus hij wou niet bij me zijn, nu. Ik zucht weer gekweld en kijk doelloos voor me uit. Opeens vang ik iets op tussen Kurt en Alex, hun gesprek 'vaker'. Dat schoot bij mij even in een verkeerde keelgat. 'Wat?!' zeg ik boos tegen Kurt en kijk hem nu kwaad aan. 'Dus jij denkt dat ik 'vaker' wat gedaan heb met hem!' zeg ik sarcastische en ik ga staan. 'Even een nieuwtje, ik heb maar één keer seks met hem gehad. Als jij hem geloofd, prima. Maar ik weet wat de waarheid is' schreeuw ik boos tegen Kurt en ik negeerde iedereen, die dit heeft gehoord. Wat dacht Kurt wel? Dat ik vaker met hem in bed ben geweest. Kurt, wist wat ik gedaan had en nu geloofd hij opeens Jayden. Ik kijk hem nog kwaad aan, waarnaar ik zonder iets te zeggen uit het lokaal loop. Ik wist het nu allemaal echt niet meer. Tranen lopen nu over mijn wangen en ik loop naar buiten.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte zwak naar Finn en plaats mijn lippen teder op de zijne. Wat een drama zeg? Maar ik vond het wel sneu voor Blaine en Kurt. Waarom deed Jayden dit. Misschien wat ik zag, was het allemaal nep, ik kan best moe zijn en dat hij gewoon glimlachte. Ik wou namelijk geen problemen, misschien probeerde hij alleen aardig te zijn voor mij? Ik weet het allemaal niet, amar het zag er echt uit. Laat het Bella, misschien was het allemaal nep en hoef ik geen zorgen te maken. Ik plaats mijn hoofd teder op zijn borst. Maar wordt gestoord door een boze Blaine ik kijk hem verbaast aan en luisterde naar hem. En kijk geschrokken naar Kurt en Finn. Wat was er allemaal aan de hand?

    Emma Pillsbury:

    'Oke, is goed' zeg ik glimlachend en sta op en maak zijn koffie. Natuurlijk wist ik wat hij wou. Ik zette uiteindelijk op het bureua voor hem en ik pakte wat water. Ik ging weer in mijn stoel zitten en nam een paar slokjes water. 'En hoe zit het met de sectionals?' vraag ik glimlachend en kijk hem afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik grinnik "nope maar het is het proberen waard" ik grijns vals "en tsja je hebt iets wat ik niet heb maar kan gebruiekn" ik grijns even.

    [Dat jongentje wat er is wilt even wat zeggen =))
    [hoi hoe gat het je ?]

    brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan