• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Dat is niet nodig, dan bellen onze ouders me vast wel op.' mompelde ik een beetje afwezig. Ik wist het allemaal gewoon even niet meer, het lag niet aan Rachel, ik was gewoon zelf kortaf na dat gedoe van toen straks.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik en loop weg richting de kantine.
    Ik was moe, en wist niet wat ik aanmoest met alles.
    Ik mistte Mitchell en besluit hem te smsén. Heey Mitch hoe gaat het? Mis je Ren drukte op verzenden. Ik ging op een bankje tegen de muren zitten en legde mijn hoofd tegen de muur en sloot min ogen even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik storm naar buiten en gelijk hoor ik een stem. Waarom wou iedereen mij! Waarom liet niemand mij met rust. Ik draai me woedend om en zie Jayden staan. Waarom moest hij hier zijn? Waarom kon hij me niet met rust laten? 'Wat?!' vraag ik woedend en kijk hem woedend aan. 'Waarom doe je dit? Waarom ben jij hier? Waarom kan jij mij gewoon niet alleen laten?' stuur ik vragen op hem af en kijk hem gekweld en pijnlijk aan. Mijn tranen liepen nog steeds over mijn wangen en ik kijk hem gebroken aan. 'Door jou is er weer ruzie tussen Kurt en mij, waarom doe je dit' vraag ik boos en kijk hem aan. Ik was zo in de war, ik wou dit allemaal niet meer. Ik hield alleen van Kurt, waarom kon ik niet gelukkig zijn met hem alleen?

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik maak een jammerende geluidje, dat ik het niet leuk vond en sla mijn armen om zijn hals. Ik druk me dichter tegen me aan en zoen hem zachtjes. 'Ik hou van jou, Finn' zeg ik lief en teder en streel zijn wang zachtjes. 'En heb je niet gezien, dat ik je lievelings jurkje heb aangetrokken, de witte' zeg ik lief. In de vakantie had hij zonder reden mijn koffer in gekeken, toen hij bij mij was. Finn zei dat hij de witte jurkje die ik aanhad, heel erg leuk stond en zei dat dat zijn lievelings jurkje was voor mij. Natuurlijk keek hij ook in mij ondergoed en bh. Jongens! Hij zat gewoon te kwijlen toen hij dat zag. Ik schudde lachend om mijn gedachtes en kijk hem lief aan.

    Emma Pillsbury:

    'Ooh. Dat is geweldig, Will. Natuurlijk wil ik mee jureren' zeg ik blij en lief en kijk hem glimlachend aan. 'Ik heb wel een idee, als je dat leuk lijkt' stel ik glimlachend voor en ging nu goed zitten. 'Waarom doe je dit niet, eerste liedje met twee mensen die zingen, een duet. De tweede inderdaad een mash up en dan de derde een groepsnummer met zijn allen' stel ik voor. 'Natuurlijk beslis jij het geheel zelf' zeg ik glimlachend en sla mijn benen over elkaar en kijk hem afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zuchtte even en besloot naar Miss. Pillsbury te gaan.
    MIjn vaders hadden het halve verhaal gehoord en ik werd er gek van van alle gedachtes die rond zweven. Ik klopte aan en deed de deur open.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Pillsbury:

    Net toen Will wat wou zeggen, klopte iemand aan en zag ik Rachel staan in de deuropening. 'Rachel' zeg ik glimlachend. 'Wat kan ik voor je doen?' vraag ik glimlachend aan haar en kijk haar afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zie mr. Shue ook en kijk even naar pillsburry "ik zou graag met u willen praten deze week even" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Pillsbury:

    'Natuurlijk kan dat Rachel. Wanneer wil je met me praten' zeg ik en pak mijn agenda voor school en daar staat alles in voor afspraken met leerlingen. Ik was heel erg geordend en kijk haar vragend aan. 'Deze week kan ik gewoon tijd voor je vrij maken, dus zeg het maar' zeg ik glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Het maakt mij niet zo uit "kunt u straks na Spaans?" ik dacht even na.
    Dan was ik het vroegste uit en ik wou het niet te laat maken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Pillsbury:

    Ik kijk in mijn agend, toen ze dat zei en keek even. 'Ja, dan kan ik. Dan kom je na je spaans even bij mij langs' zeg ik glimlachend en knik bevestigend. Voor de zekerheid, schreef ik het op in mijn agenda om het niet te vergeten. 'Was dat het voor de rest Rachel?' vraag ik glimlachend. Ik hield echt zoveel om mensen te helpen en vooral kinderen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knikte "dankuwel en tot dan" ik glimlachte even en ging weer terug naar het Gleelokaal waar ik op een stoel plofte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik besloot om mijn 'pokerface' op te zetten. Ik kon zulke dingen altijd heel slim spelen, ik was namelijk een geweldige acteur en speelde alles altijd zo slim dat niemand iets door had. 'Het spijt me, Blaine.' zei ik met tranen in mijn ogen en een schorre stem. 'Dat is echt nooit mijn bedoeling geweest, het was maar een grapje en het liep uit de hand.' zei ik met een trillende stem, waarna er een traan over mijn wang heen gleed. 'De waarheid is gewoon dat ik onzeker ben en daarom zo doe. Moet ik met Kurt praten met je?' vroeg ik zuchtend en keek hem spijtig aan.

    Finn Hudson

    Ik grinnikte, omdat ik eraan dacht hoe in zonder pardon in haar koffer keek, dat was echt lachen. 'Het is inderdaad echt mijn lievelings jurkje, het staat je prachtig.' fluisterde ik zwoel in haar oor, waarna ik mijn lippen op de hare drukte. Ze was echt bloedmooi en van mij, niemand zou tussen ons komen, echt niemand.

    Will Schuester

    Ik wilde net mijn mond open doen om iets te zeggen, toen Rachel binnen kwam. Ik luisterde stil naar het gesprek, toen ze weer wegging. Gelukkig kwamen de kinderen nu tenminste met Emma praten als ze iets dwars zat. 'Dat is een goed idee, Emma. Ze oefenen we alles in één keer en het is afwisseling voor de kinderen.' zei ik enthousiast. 'Je bent echt een genie, weet je dat?' vroeg ik glimlachend aan haar.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 11:58 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk even naar Finn. Gelijk voelde ik me klote. Hoe kon ik Jesse geloven dat hij veranderd was. Waarom heb ik niet naar hun geluisterd. Ik laat mijn gezicht in mijn handen vallen terwijl re een paar trannen druppen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zuchte en kijk hem onderzoekend aan. 'Nee, je hoeft niet met Kurt te praten' zeg ik mompelend en kijk hem in mijn ooghoeken aan. Hij leek spijt te hebben, maar ergens geloofde ik hem niet. Waarom was hij onzeker? Hij was knap en gespierd en alles. Maar dat nam mijn liefde voor Kurt niet weg. Ik hield van Kurt en niet van hem. Mijn woede was weg en kijk hem aan. Ik veeg mijn tranen weg en zuchte zachtjes. 'Ben je verliefd op me?' vraag ik opeens aan hem en kijk hem emotieloos aan. Sowiezo wou ik hem niet, maar misschien was het door het vreemdgaan met hem, dat hij in die tussentijd verliefd op me is geworden en gewoon jaloers is op Kurt.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde lichtjes en zoende hem terug en woelde met mijn handen door zijn haar. 'Dankje, Finn' zeg ik zachtjes en blozend. Ik kon niet tegen complimenten en al helemaal niet die van Finn. Ik por hem in zijn zij en kijk hem lachend aan. Ik hield om hem te plagen.

    Emma Pillsbury:

    Ik bloosde en glimlachte lief. 'Ik wil je alleen maar helpen' zeg ik blozend en wuifde de compliment weg. 'Maar dat is goed, inderdaad een afwisseling, hebben de kinderen nodig' zeg ik bevestigend en glimlachte. Ik pak mijn water en dronk het op, waarnaar ik hem weer netjes ergens neerzetten.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ik ben er nog ene ahlfuurtje daarna gaan we rijden en zie ik jullie over morgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Het werkte, zoals altijd. Ik zag dat er nog iets was wat hem tegenhield om me te geloven maar ik moest het zolang mogelijk volhouden. Ik deed expres zo gemeen, zodat Blaine en Kurt ruzie zouden krijgen. Dan pas zou ik toeslaan bij Blaine zoals ik nu deed. Ik zuchtte gekweld en knikte. 'Ik was gewoon jaloers op Kurt, daarom deed ik zo.' mompelde ik verdrietig. 'En daardoor ben ik onzeker.' zuchtte ik. Ik was hier zo goed in!

    Finn Hudson

    Ik schrok van haar por in mijn zij en sprong een beetje op. 'Hey, dat is gemeen.' zei ik lachend waarna ik haar begon te kietelen en na een tijdje weer op hield. Ze was zo schattig als ze geplaagd werd. Ik keek even het lokaal rond en zag Rachel huilen. Was er iets met de baby? Ik pakte Isabella's hand en trok haar mee richting Rachel. 'Is er iets?' vroeg ik aan haar.

    Will Schuester

    Ik dronk vervolgens mijn koffie op en knikte. 'Je hebt gelijk, Emma.' zei ik glimlachend. ik zag dat ze bloosde vanwege dat complimentje en dat was zo schattig bij haar. 'Je bent echt geweldig.' zei ik nogmaals, ik vond het leuk hoe ze reageerden op complimentjes. 'Ik denk alleen dat ik zo weer terug moet gaan naar de kinderen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.