• en van de meest gevraagde onderdelen van De Sims 3 komt weer terug: seizoenen! Vandaag kondigen we het nieuwste uitbreidingspakket voor De Sims 3 aan. De Sims 3: Jaargetijden!

    Dit kwam net op de officiële facebook van de sims te staan, mét, natuurlijk de trailer:



    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan bijna niet wachten. (: Ik vond dit persoonlijk ook één van de beste uitbreidingspakketten van de sims 2, maakt alles net dat ietsje echter.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik wist het!
    Net zoals met dat bovennatuurlijke xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Daardoor wordt het er niet echt beter op xD

    Hm. Wordt de sims gemaakt door EA?




    Jep.
    Ja, wel, het was altijd iets met dat ieder sneeuwvlokje bestand zou innemen en iedere regendruppel, en dat dat dan te zwaar zou zijn voor de meeste computers.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hamish schreef:
    (...)

    Ik vind de paarden persoonlijk niet zo fijn. :c
    Je hebt wel een stal en een wei, maar dan nog loopt dat beest overal op je domein, irriteert me een beetje. Though, ze zien er wel mooi uit.

    Ja en die vragen enorm veel aandacht en je hebt er echt niets aan vind ik. Ik ben dol op de katten en sommige hondjes. Al vind ik de zwerfdieren ook irritant


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Hamish schreef:
    (...)

    Het is best normaal dat ze er zo lang over hebben gedaan. Hadden ze het meteen gedaan, zonder verder onderzoek, was 90% kans iedere computer waarop dat spel werd geinstalleerd gecrasht.

    Klopt mijn vorige laptop kon sims 3 wereldavonturen en dieren niet aan, ik heb nu een sterkere laptop en nu kan hij momenteel alles aan van de sims, hopelijk blijft het zo. Sims is een enorm spel, dus ze moeten echt wel onderzoek doen


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ziet er heel nice uit, en ik heb de sims 3 + huisdieren maar ik denk niet dat ik er meer ga kopen want het is zoveel geldverspilling :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hamish schreef:
    (...)



    Jep.
    Ja, wel, het was altijd iets met dat ieder sneeuwvlokje bestand zou innemen en iedere regendruppel, en dat dat dan te zwaar zou zijn voor de meeste computers.


    Meh, dan heb je een afschuwelijk slechte engine.


    Een paar duizend mensjes. In de sneeuw. En het ziet er nog beter uit. En je hebt er niet bepaald een supercomputer voor nodig.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Meh, dan heb je een afschuwelijk slechte engine.


    Een paar duizend mensjes. In de sneeuw. En het ziet er nog beter uit. En je hebt er niet bepaald een supercomputer voor nodig.

    Dat is ieder zijn mening en ieder zijn keuze. (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Okay ik heb net pas de trailer gekeken lol, maar dat met Halloween ziet er cool uit!


    As travars

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Dat is ieder zijn mening en ieder zijn keuze. (:


    Ik heb het niet over dat dat spel beter is, maar dat de engine beter geoptimiseerd is. En als het je jaren duurt om uit te vogelen hoe je sneeuwvlokjes laat vallen terwijl spellen dat al jarenlang duurt, dan doe je wat dat betreft iets niet goed.


    quidquid excusatio prandium pro

    Die wil ik hebben!
    Ik heb de sims3beestenbende al en sims3showtime<3


    Happiness is a form of courage.

    MEEEEEEEH! Mijn sims 3 is hartstikke kapot. Niet eerlijk! *le cry*


    26 - 02 - '16

    Sims 3 heb ik niet, het lijkt me wel leuk trouwens.
    Alleen ik vind het zulke geldverspilling. De eerste paar weken is het leuk, maar dan kijk ik er nooit meer naar om. :')
    Zo gaan die dingen bij mij. lol.


    Life is a beautiful struggle

    Nu krijg ik zin om de sims te doen. Ben alleen al mn uitbreidingspakketten kwijt en weet niet welke mijn laatstgekochte is. Eerst een speurtocht dus.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ja ik had het ook op facebook gezien! Vet leuk haha maar ik wil eerst bovennatuurlijk :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Ik heb het niet over dat dat spel beter is, maar dat de engine beter geoptimiseerd is. En als het je jaren duurt om uit te vogelen hoe je sneeuwvlokjes laat vallen terwijl spellen dat al jarenlang duurt, dan doe je wat dat betreft iets niet goed.


    Ze wisten wel hoe ze het moesten doen, want dat hadden ze met sims 2 al klaargespeeld. Maar omdat de sims 3 weer net een stapje verder is en sowieso al meer bestand inneemt kunnen de meeste pc's dat niet aan. Sowieso zijn er veel oude computers dat het basisspel van de sims niet eens aankunnen. (: Ik vind dat ea prima werk levert als het op de echtheid van het spel uitkomt en het ziet er redelijk realistisch uit. But hey, dat is dan weer mijn mening. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson