• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    P.s. dit is geen Twitter, just saying.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Faster than a bullet comin' out of that gun. (cat)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:30 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ja, ik behoor tot de domme bevolkingsgroep van Nederland, maar ik neem aan dat je daar daadwerkelijk ook geld mee verdient?

    Op dit moment is 1 BitCoin rond de 95 euro waard. Ik krijg maar 1% van alle inzetten, maar toch, als het straks echt hard gaat dan kan ik daar goed geld aan verdienen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sommige dingen wil je gewoon niet weten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    Sommige dingen wil je gewoon niet weten.


    Dit. Ik heb zojuist over iemands seksleven gehoord o.o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tweet tweet tweet tweet tweet tweet. :Y)


    -

    Afscheid genomen.. Ik ga de kindjes echt missen!


    You are beautiful, you are love.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dit. Ik heb zojuist over iemands seksleven gehoord o.o
    Als ik jou was zou ik dan vooral buiten het algemene sekstopic blijven :P


    Life is hard and then we die

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Op dit moment is 1 BitCoin rond de 95 euro waard. Ik krijg maar 1% van alle inzetten, maar toch, als het straks echt hard gaat dan kan ik daar goed geld aan verdienen.


    Ik hoop voor je dat dat ook gaat lukken, dat is een leuke verdienste en het staat mooi op je C.V.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:47 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ik hoop voor je dat dat ook gaat lukken, dat is een leuke verdienste en het staat mooi op je C.V.


    Zeepbel.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Zeepbel.


    Ik ben nooit goed geweest in cryptsche boodschappen. (cat)

    OT: Wiskundetoets, wil je alsjeblieft, voor mij, morgen meevallen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    P.s. dit is geen Twitter, just saying.

    Hahahha, dit doet 't m. Lolol. :'D

    OT: Whoeoesshh. Ik heb zo'n fantastisch, vet leuk rpg-idee bedacht samen met BloodyFace! Heb d'r helemaal zin in. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ik ben nooit goed geweest in cryptsche boodschappen. (cat)

    OT: Wiskundetoets, wil je alsjeblieft, voor mij, morgen meevallen?


    Hahaha zeepbel is het effect als aandelen ineens heel veel meer waar worden maar waarschijlijk snel zullen instorten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het is hier ook geen bitcoin reclamesite, Mitchell. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik heb eigenlijk gewoon zin om net te doen alsof dit twitter is.

    ''Ik kijk een film'' ''Ik eet kitkat'' ''Ik heb nu wat drinken'' ''Film is wel leuk maar niet echt grappig'' "Hmm opzich best moe'' ''Ik eet nog een kitkat''


    -

    Ik kan niet eens normaal ademen .__. ik moet er echt over nadenken om te ademen.