• Bleh. Vrienden. Wat moet je ermee?
    Echt ieder jaar is het hetzelfde. Je nodigt bergen mensen uit voor je verjaardag, die beloven te komen en als je dan een week of een paar dagen navraagt of ze nog komen of hoe laat hoor je ineens dat het niet door kan gaan om wat voor kut smoes dan ook.
    Zo kwam mijn beste vriend met de smoes dat hij niet kan komen, omdat zijn kleding niet is gewassen. Toen heb ik hem ook vriendelijk gevraagd of dat het beste was wat hij kon verzinnen.
    Blegh.

    En het rotte is, de paar mensen om wie ik geef die heel graag willen komen en ik graag zou zien, wonen allemaal te ver om de reis te kunnen maken of hadden al ruim van te voren afspraken die ze niet kunnen verzetten. Sucks.

    Overigens is dit niet alleen met verjaardagsfeestjes, maar nu ik morgen het vier en ik nu al de zoveelste keer hoor dat mensen niet komen ... Blegh. Ik moest toch even een heel klein beetje janken.

    Ik ga er vooralsnog het beste van maken, maar dat wordt dus met een heel klein groepje en met niemand van mijn eigen leeftijd. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:32 ]


    Til hug og blod.

    Ach daarom ben ik jaren geleden al gestopt het zo groot te vieren. Een paar hele goede vrienden, familie en lekkere taart. Meer heb ik echt niet nodig om het gezellig te maken :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Ach daarom ben ik jaren geleden al gestopt het zo groot te vieren. Een paar hele goede vrienden, familie en lekkere taart. Meer heb ik echt niet nodig om het gezellig te maken :')


    Ja, maar die hele goede vrienden maken dus op slechts 1 na ook allemaal kutsmoesjes om niet te komen. De enige die het niet deed is Jacky, waarvan ik van te voren al wist dat ze helaas niet kan komen i.v.m werk waar ze geen vrij kon krijgen. (cat)
    Ik vier het sowieso al niet groot, dus dat maakt het nog lulliger.


    Til hug og blod.

    Ik vier het twee jaar al niet meer groot en dat terwijl ik twee jaar geleden 16 werd. Dit jaar nu ik 18 zal worden, ga ik het ook niet groot maar voor jou is het echt rot. Dan vraag je het en dan kunnen ze alsnog zogenaamd niet.

    Ik ga het gewoon vieren met een weekendje weg met mijn familie.


    Physics is awesome

    Gondor schreef:
    (...)

    Ja, maar die hele goede vrienden maken dus op slechts 1 na ook allemaal kutsmoesjes om niet te komen. De enige die het niet deed is Jacky, waarvan ik van te voren al wist dat ze helaas niet kan komen i.v.m werk waar ze geen vrij kon krijgen. (cat)
    Ik vier het sowieso al niet groot, dus dat maakt het nog lulliger.

    En ik baal er nog steeds van ._. Wat ik ook nogal lullig vind van het werk is dat op zaterdag altijd 3 mensen moeten staan, maar ik sta er morgen maar met 1 collega. Kut vakanties.

    Ik vier mijn verjaardag dit jaar juist wel weer een keer. (cat) Moest van mijn moeder.


    -

    Wat een kut smoes ook trouwens. Dat zijn kleding gewassen is... Thefuck ._.


    -

    O, ja alvast gefeliciteerd! En een knuffel voor jou


    Physics is awesome

    Genius schreef:
    Wat een kut smoes ook trouwens. Dat zijn kleding niet gewassen is... Thefuck ._.


    Ja en hij kan zogezegd nog niet lopen, maar hij kon een paar weken terug godverdomme wel naar Graspop met z'n gebroken poot zonder enige problemen.


    Til hug og blod.

    Occhi schreef:
    O, ja alvast gefeliciteerd! En een knuffel voor jou



    Dankjewel! (:


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Ja en hij kan zogezegd nog niet lopen, maar hij kon een paar weken terug godverdomme wel naar Graspop met z'n gebroken poot zonder enige problemen.

    Wat een asshole. Ik wil hem slaan.


    -

    Je beste vriend beweert dat hij niet kan komen omdat zijn kleding is gewassen!?
    Wat een ongelofelijk verschrikkelijke kutsmoes is dat zeg! Lekkere vriend dan ><
    ik hoop voor je dat het nog wel gezellig wordt morgen, maak er het bestevan en denk vooral niet aan de mensen die er niet zijn.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb dit ook ieder jaar. Ik ben namelijk ook jarig in de zomervakantie. Mensen zijn op vakantie, werken of verzinnen wel iets anders. Meestal komen er uiteindelijk maar 2 mensen als ik 20 mensen vraag. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Gondor schreef:
    (...)

    Ja en hij kan zogezegd nog niet lopen, maar hij kon een paar weken terug godverdomme wel naar Graspop met z'n gebroken poot zonder enige problemen.


    Wat heb je toen gezegd? Heb je die andere soms ook gebroken?! Ik wou dat ik je een echte knuffel kon geven. Echt een ongelofelijke rot smoes, terwijl je morgen jarig bent en het je beste vriend is. Misschien kan je vragen of je hem als cadeau een schop onder zijn kont mag geven.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Wat heb je toen gezegd? Heb je die andere soms ook gebroken?! Ik wou dat ik je een echte knuffel kon geven. Echt een ongelofelijke rot smoes, terwijl je morgen jarig bent en het je beste vriend is. Misschien kan je vragen of je hem als cadeau een schop onder zijn kont mag geven.



    Nou ik ben morgen nog niet echt jarig (al betwijfel ik me of hij dat beseft), maar ik vier het met mijn vader samen omdat we maar 10 dagen schelen en het anders te duur wordt voor ons armoedige inkomen. :')
    Het blijft een feit dat het een rotstreek is en dit de zoveelste op een rij is, waardoor ik nu echt boos ben op hem en hem echt even uitkots.
    En als cadeau breek ik inderdaad zijn andere poot ook wel.
    Bedankt, 'broertje'.


    Til hug og blod.

    Aah ik wou zeggen ik kom wel maar ik kan ook niet. Ah dit vind ik echt zielig voor je! Wat een kutvrienden, sorry voor de belediging, maar ik vind het echt stom van ze..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Kimmx schreef:
    Ik heb dit ook ieder jaar. Ik ben namelijk ook jarig in de zomervakantie. Mensen zijn op vakantie, werken of verzinnen wel iets anders. Meestal komen er uiteindelijk maar 2 mensen als ik 20 mensen vraag. :')


    Nou, kom jij morgen naar mij dan? Kom ik naar jou! ;]


    Til hug og blod.