• Bleh. Vrienden. Wat moet je ermee?
    Echt ieder jaar is het hetzelfde. Je nodigt bergen mensen uit voor je verjaardag, die beloven te komen en als je dan een week of een paar dagen navraagt of ze nog komen of hoe laat hoor je ineens dat het niet door kan gaan om wat voor kut smoes dan ook.
    Zo kwam mijn beste vriend met de smoes dat hij niet kan komen, omdat zijn kleding niet is gewassen. Toen heb ik hem ook vriendelijk gevraagd of dat het beste was wat hij kon verzinnen.
    Blegh.

    En het rotte is, de paar mensen om wie ik geef die heel graag willen komen en ik graag zou zien, wonen allemaal te ver om de reis te kunnen maken of hadden al ruim van te voren afspraken die ze niet kunnen verzetten. Sucks.

    Overigens is dit niet alleen met verjaardagsfeestjes, maar nu ik morgen het vier en ik nu al de zoveelste keer hoor dat mensen niet komen ... Blegh. Ik moest toch even een heel klein beetje janken.

    Ik ga er vooralsnog het beste van maken, maar dat wordt dus met een heel klein groepje en met niemand van mijn eigen leeftijd. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:32 ]


    Til hug og blod.

    Lol join the club. Ik hoorde het de dag dat ik m'n verjaardag gaf en die dag kwamen 4 personen van de 10 die ik had uitgenodigd. Well, fuck them. I dont need anyone anyway.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is echt kut, ik hoop dat je toch nog een gezellig verjaardag hebt (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat noem ik dan geen echte vrienden, want zoiets flikken is echt rot en verdien je niet. Al zeker niet op je verjaardag.
    Maar het komt wel goed; nu lijkt alles een beetje in de schaduw te staan maar die trekt weer weg! Beloofd.

    Hang in there and I wish you a happy birthday (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb vaak dat mijn vriendinnen niet komen kijken als ik een optreden heb, terwijl ik ze weken van te voren al gevraagd heb om te komen. Ik sta veel zelfverzekerder op het podium als mijn vrienden er zijn, dat is gewoon veel leuker. En als ik ze dan vlak voor het optreden opbel omdat ik ze nergens zie, dan zeggen ze allemaal iets in de geest van "Is dat vandaag? o, helemaal vergeten!". Maar ik weet dat ze gewoon niet komen omdat ze bang zijn voor mijn 'enge drugsverslaafde emo vrienden' die ik ken van het jeugdcomplex waar ik optreed en die vaak komen kijken.
    Maar wat rot dat er zo weinig mensen komen morgen :c. Ik hoop dat het alsnog gezellig wordt. Alvast gefeliciteerd trouwens! (ik weet niet wanneer je jarig bent)


    i put the fun in funeral

    Kooks schreef:
    Aah ik wou zeggen ik kom wel maar ik kan ook niet. Ah dit vind ik echt zielig voor je! Wat een kutvrienden, sorry voor de belediging, maar ik vind het echt stom van ze..


    Belediging? Het zijn toch ook teringlijers. :')
    De een besloot een paar dagen terug toch maar ineens naar een festival te gaan, mijn neef heeft ineens iets anders om te bezoeken met nog een paar vrienden die mee zouden komen, m'n beste vriend zijn kleding is niet gewassen, een goede vriendin mag niet omdat haar moeder werk zoekt en zij daarom het huis niet uit mag (wat weer geen leugen is, maar dus ook behoorlijk maf is) en zo kan ik nog wel een paar leuke redenen opnoemen.
    Excuseert u mij a.u.b een moment nu, ik moet even wat mensen onder gaan kotsen. ¬¬


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)


    Nou ik ben morgen nog niet echt jarig (al betwijfel ik me of hij dat beseft), maar ik vier het met mijn vader samen omdat we maar 10 dagen schelen en het anders te duur wordt voor ons armoedige inkomen. :')
    Het blijft een feit dat het een rotstreek is en dit de zoveelste op een rij is, waardoor ik nu echt boos ben op hem en hem echt even uitkots.
    En als cadeau breek ik inderdaad zijn andere poot ook wel.
    Bedankt, 'broertje'.





    Zo kan ik je een digitale knuffel geven.(K)


    Physics is awesome

    Dat is zó kut. Ik hoop dat je er nog wat van kunt maken inderdaad :c


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Stuur me je adres even in een pm. <3


    -

    dat is echt lullig
    Zie daar ook de reden dat deze vakantie voor mij flutte, ik heb om precies te zijn in 6 weken 3x afgesproken met vrienden en nu moet ik over een week weer naar school.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat heb ik met familie, ieder jaar is er wel iemand die niet kan
    Bij mijn afgelopen verjaardag konden mij oom en 2 tantes niet komen omdat ze naar Maastricht gingen, en dan nog zo brutaal zijn om te vragen of ik het een week later wilde vieren

    Zoek cewlere vrienden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Kan Coli ook niet komen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mordin schreef:
    Zoek cewlere vrienden :Y)


    Die houden niet van feestjes. (cat)


    Til hug og blod.

    Uneventful schreef:
    Kan Coli ook niet komen?


    Die spreek ik eigenlijk nog maar heel weinig sinds haar laptop kapot is, dus die weet er niet eens van.


    Til hug og blod.

    Alvast (of alsnog, idk) gefeliciteerd! Vier je verjaardag online met skype en taart voor jezelf zodat iedereen jaloers wordt :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."