• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [wie moeten er dan nog naar bed >.>]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Max, Pippa, Michaël en Zoë]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    Als Vienna de deken een stukje omlaag doet, zodat ze me aan kan kijken, begint ze zachtjes te praten. “J…je kent mijn mam en pap wel toch?” Ik knikte op haar vraag en bleef zwijgzaam wanneer zij haar ogen neersloeg. “Zij zijn mijn pleegouders.” Gelijk leek het alsof ik geslagen werd aan de herinnering van mijn ouders, als ik er één had ten minste. Mijn ouders kende ik niet en ik beet hard op mijn onderlip om me niet weer in mijn verdriet te hullen.
    “M…mijn echte ouders en mijn broer zijn omgekomen toen ik acht jaar was. Het onweerde heel erg toen we weer naar huis gingen. De bliksem raakte een boom die omviel en op onze auto kwam.” Ze praatte zacht en ik richtte mijn hoofd weer op om haar weer aan te kijken, ik wilde niet dat ze straks dingen over mijn ouders zou vragen.
    “Iedereen was meteen dood behalve ik, ik heb het overleefd.” Ze wendde haar hoofd weer af en ik wist dat het de laatste was wat ze zou zeggen hierover. “Sinds toen ben ik bang voor onweer.” Ik kon alleen knikken als teken dat ik het begreep, zwijgzaam, stil. Ik durfde er niet echt iets op te zeggen, bang dat ik er wat verkeerds uit zou flappen en zij zou flippen. Toch probeerde ik het, nadat ik diep gezucht had, “Dat vind ik echt heel erg voor je, Vienna… Nu snap ik het…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk haar eventjes aan en knik rustig. 'Ik heb het nog nooit aan iemand verteld omdat het voor mij zo gewoon was dat zij mijn ouders zijn' zeg ik zacht. Een lichtflits vult onze kamer en ik kruip weer een beetje in elkaar. 'Elke keer als het onweert herinner ik me het ongeluk weer, en dan word ik bang omdat ik zag wat er gebeurde.' Ik sluit mijn ogen en probeer het verschrikkelijke beeld van toen uit mijn hoofd te krijgen. Ik ben nu 19, inmiddels is het alweer 9, bijna 10 jaar geleden. Ik zucht en open rustig mijn ogen weer. 'Eigenlijk hebben mijn pleegouders me super goed opgevangen.' 'Ik ben altijd behandeld alsof ik hun dochter was.' Ik glimlach eventjes en kijk naar Ivy.


    ~

    [ Ik ben helemaal..KAPOT. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [is kut joh]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Prisoner schreef:
    [ Ik ben helemaal..KAPOT. ]



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hee, aapies. Gaat snel hier ;pp. Ik ben niet zo'n goede typer op mijn mobiel, dus ik denk dat ik als ik thuis ben weer kan insprigen. En dat duurt nog wel even. *zucht* Sleep Evan maar gewoon mee en wat Natascha betreft ik heb geen idee ;0 )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    Hee, aapies. Gaat snel hier ;pp. Ik ben niet zo'n goede typer op mijn mobiel, dus ik denk dat ik als ik thuis ben weer kan insprigen. En dat duurt nog wel even. *zucht* Sleep Evan maar gewoon mee en wat Natascha betreft ik heb geen idee ;0 )


    [Ik verzin nog wel iets voor haar, moet toch ook nog iets voor Pippa verzinnen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Prisoner schreef:
    [ Ik ben helemaal..KAPOT. ]


    [What did you do:O?]


    ~

    [Ik zit nu op de Ipad. Thank god ^^. Moest ik nog ergens op reageren? ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik weet niet of je op Sevastian wil reageren? Maar ik weet niet precies waar die post is, dus anders kan je wel gewoon wat verzinnen of zo en heb je dus niets (':


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    Ik weet niet of je op Sevastian wil reageren? Maar ik weet niet precies waar die post is, dus anders kan je wel gewoon wat verzinnen of zo en heb je dus niets (':


    [Wil jij straks weer op Vienna reageren:)]


    ~

    Zijn ze nog steeds op de eerste dag? Dan kan ik op Sev reageren (: )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    Zijn ze nog steeds op de eerste dag? Dan kan ik op Sev reageren (: )


    [Ja nog steeds;)]


    ~