• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik zal morgen even reageren met Zoë]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ik ben weer terug van vakantie!
    Moet ik nog ergens op reageren, hoe laat is het en waar zijn de meesten?)

    [Op pippa a. Weet alleen niet waar de laatste reactie van haar staat en het is ongeveer 2 uur 's nachts denk ik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Op pippa a. Weet alleen niet waar de laatste reactie van haar staat en het is ongeveer 2 uur 's nachts denk ik


    (Oké, wie zoekt haar reactie terug? Ik wil het wel doen hoor. (: )

    [Ik zit op mobiel dus terug zoeken gaat beetje lastig a ik ben btw nu op vakantie maar kan wel af en toe reageren


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Ik zit op mobiel dus terug zoeken gaat beetje lastig a ik ben btw nu op vakantie maar kan wel af en toe reageren


    (Dan zal ik het even terug zoeken. ;D )

    Stiles schreef:
    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Schatten is nou niet bepaald mijn sterkste punt, maar ik zal mijn best doen,' zegt Max en hij laat zijn ogen weer over me heen glijden.
    Hij wrijft even over zijn kin en geeft dan antwoordt: 'Ik denk rond de zestien'.
    'Hmmm, je zat er dicht bij,' zeg ik. 'Ik ben zeventien,' voeg ik er aan toe. 'En jij bent rond de achttien?' gok ik daarna. Dat ik hem voor zijn gedrag aanzie voor een zestien-jarige zeg ik er maar naar niet bij.
    Ik werp een blik op mijn mobiel en bijt op mijn lip. 'Ik denk dat ik maar naar huis moet gaan, zie ik je morgen?'


    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    "Hmmm, je zat er dicht bij," zegt ze. Gelukkig krijg ik geen hele laag beschuldigingen over me heen.
    "Ik ben zeventien," vervolgt ze met een kleine glimlach. "En jij bent rond de achttien?" gokt ze.
    "Precies goed," zeg ik met een grijns.
    Nadat Pippa een blik op haar telefoon heeft geworpen, bijt ze op haar lip. "Ik denk dat ik maar naar huis moet gaan, zie ik je morgen?"
    Ik knik, maar voordat ze weg kan lopen, hou ik haar tegen. "Weetje het zeker dat je alleen naar huis gaat lopen? Om-" Ik werp een blik op mijn telefoon. "Twee uur 's nachts?" vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:57 ]

    Pippa

    Voordat ik weg kan lopen houdt Max me tegen.
    'Weet je het zeker dat je alleen naar huis gaat lopen? Om-' hij werpt een blik op zijn mobiel. 'Twee uur 's nachts,' vervolgt hij met opgetrokken wenkbrauwen.
    Ik bijt aarzelend op mijn lip. Hoe wel ik in een veilige buurt woon kan er altijd wel iets gebeuren. 'Ik kan mijn broer wel bellen om te vragen of hij me ophaalt,' zeg ik terwijl ik mijn mobiel alvast uit mijn broekzak haal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoe

    'Ik zou je niet geloven? Je weet dat ik alles een kans geef en dat ik het vooral bij jou doet. Ik weet dat als je iets zou zeggen het niet zomaar zou zijn. Dat het zomaar een leugen zou zijn'. Hij slaat met zijn vuist tegen de lift waardoor de lift stopt. 'Godverdomme. Als jij het me niet zegt, krijg ik ook geen kans om je te geloven.'
    Ik kijk Michael met grote ogen aan en bijt op mijn lip. Zo heb ik hem nog nooit eerder gezien. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en sla dan mijn ogen neer. 'Waarom zou het je eigenlijk iets uitmaken als ik het wel af niet vertel?' Vraa ik opo een zachte toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Waarom zou het je eigenlijk iets uitmaken als ik het wel af niet vertel?' Ze heeft haar ogen neergeslagen en ik kijk haar aan.
    'Omdat ik om je geef Zoë. Meer dan dat ik om een ander zou geven.' begin ik dan ik duw haar kin een stukje omhoog. 'Daarom maakt het iets uit.'
    Ik heb mezelf alweer een stuk rustiger gemaakt en laat haar kin los.
    'Dat zou je nu wel moeten begrijpen Zo.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Je bent mijn reddend engeltje Cheryl ! Verveelde me een beetje D: ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoe

    'Omdat ik om je geef Zoë. Meer dan dat ik om een ander zou geven.' begint Michael en hij tilt mijn kin een stukje op. 'Daarom maakt het iets uit.'
    Hij laat mijn kin weer los.
    'Dat zou je nu wel moeten begrijpen Zo'.
    Er verschijnt een niet begrijpende frons op mijn gezicht. 'Hoe bedoel je meer dan je om iemand anders geeft?' Raag ik. Er schieten verschilende gedachtes door mijn hoofd maar allemaal komen ze er op neer dat Michael mij leuk vindt. Ik schud mijn hoofd, dat is toch niet zo.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguez

    'Hoe bedoel je meer dan je om iemand anders geeft?' vraagt ze dan. Ik schud zachtjes mijn hoofd.
    'Je moet geen vragen stellen die je zelf al weet te beantwoorden.' mompel ik dan en begin te rammen aan de lift.
    'Doe het eens.' gaap ik dan en ga op een gegeven moment op de vloer van de lift zitten. 'Vertel je het me nog?' vraag ik dan en kijk haar peinzend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ik ga over 5 minuten op vakantie... Ben 28 augustus weer online]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Poef. dan begint mijn school;o Veel plezier op vakantie en fijne reis ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.