• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'mooi zo' zeg ik met een glimlach en sla mijn armen om hem heen. Mijn hoofd leg ik op zijn schouder en druk een kusje op zijn wang. ' nou zullen we maar teruggaan?' vraag ik en werp even een snelle ik op het tasje.

    [Ik zou zeggen: Ga slapen meid! Is gezond voor je. Ik ga ook :3 Welterusten.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (haha, doe ik zo wel, praat nog mrt vriend enz. En slaap lekker x)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 2:41 ]

    [Okii, trusten :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik bijt speels op zijn lip en laat mijn handen over zijn borstkas glijden. Af en toe ga ik vluchtig langs zijn broek en steek er dan plagerig mijn vingers in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik laat Drew los en kijk hem aan.
    "Ja, is goed." Glimlach ik. Gelukkig bleef ik kalm hieronder. Ik kan ook ineens heel boos worden op dit soort momenten, maar dat gebeurde niet.
    Opnieuw glimlach ik. "Waarheen?" Vraag ik dan en kijk Drew aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Vanmiddag ben ik er niet ben naar opa, oma en oom. :3 Miss kan ik daar op computer maar ze hebben playstation met veels te veel leuke spellen haha.:3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik kreun een keer en verplaaats mijn lippen in haar hals. Daarna geef ik kusjes tot aan haar slipje. Ik geef heer weer een kus op mijn lippen en ik speel met mijn vingers wat net boven haar slipje.

    Andrew
    ik haal mijn schouders op, ' weet jij niet iets?' vraag ik en kijk hem even vragend aan. Ik geef hem een kus en glimlach even. Daarna pak ik zijn hand maar wavht met lopen tot hoe heeft gezegt waar die naartoe wilt.

    Danny

    Ik haal min schouders op.
    "Zeg jij het maar." Zeg ik dan en kijk Drew aan. Ik heb wel een ideetje wat hij wil doen, en daar zeg ik geen nee tegen.
    Ik kijk even naar het tasje en grinnik. Er zat aardig wat in, dat moet ik je wel vertellen. Dan kijk ik Drew weer aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik zag hoe hij net even naar het tasje keek en ik deed hetzelde. Ik trek hem aan zijn hand mee en kijk hem aan. 'tent of?' vraag ik lachend en druk ondertussen een kus op zijn lippen.

    Danny

    Ik kijk Drew aan.
    "Wat is of?" Vraag ik lachend en laat me mee trekken. Wij twee zijn het meest oversekste homostel hoor. Ik lach om mijn gedachten.
    "Is tent wel slim, straks komen de andere en horen ze ons. Niet dat het wat uitmaakt of zo maar... Oké we gaan in de tent!" Ik trek nu op mijn beurd Drew mee richting de camping.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik begin te lachenven stop met lopen en trek Danny aan zijn arm terug. ' als jdat niet wilt kunnen we ook gewoon een deken of zo halen en bij ons plekje gaan' zeg ik lachrnd en kijk hem aan. 'Hrey triuwens misschien moetrn we even teruggaan, voor die gast misschien wil die wel ee trio' grap ik en geef Danny een kus. Hij zou der niet boos om worden toch?

    Isabella

    Ik glimlach om zijn reactie en maak de knoop van zijn broek los en die ik naar beneden duw. Dan plaats ik kusjes naar beneden en ook een op zijn onderbroek. Ik grinnik en geef hem dan weer een kus op zijn mond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Isabella

    Ik laat mijn handen naar Austin zijn broek gaan en maak de knopen van zijn spijkerbroek los. Als die los zijn trek ik zijn broek uit en laat onze tongen elkaar ontmoeten. Ik grijns en voel me gelukkig op dit moment. Ik Laat mijn handen over zijn buik gaan en druk kusjes in zijn nek.

    [Isabella had ze broek al uitgetrokken :P]